SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

shitman - 18 letni Herkules w naturalnej drodze na scene - gorczyca&halffaping power!

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 46995

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10888 Napisanych postów 49841 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam wszystkich bardzo goraco i serdecznie!

jako ze cwicze za godzinke dopiero a skonczylem podwalac to pomyslalem ze zdarze zalozyc kolejna czesc dziennik a mianowicie juz 3. Wielkie podziekowania dla wszystkich przegladajacych, czytajacych i wypisujacych sie w dzienniku!

Aktualnie mam 18 latek, staz ponad 3 i pol roku, bicek z 42 moze nawet wiecej i pas z 90 pewnie

Najlepsze wyniki to mc 210x4, sq 200, wl 200 wiec rewelacji niema

Aktualnie cwicze planem z kazda partia 2x w tygodniu. Jedynie czworki i dwujki cwicze tylko zero razy a przedramie troche wiecej niz pozostalem mienśnie.

Jak juz wspomnialem jestem 100%owym naturalem, za wszelkie rozmowy o chemicznych sterydach posypia sie bany od moderatorow! Jedynie dieta, trening, regeneracja, suple - to sie liczy, to jest droga na strzyt!

Ja osobiscie suplementow nie stosuje, jedynie naturalne podwalanie i steroidy(rowniez naturalne!) znajdujace sie w gorczycy(w badaniach szczur jedzacy 60 mg na kg masy ciala przybral na masie 8%) ktora jest w musztardzie.

Moj plan dnia wyglada mniejwiecej tak:

pobudka, zenszen, kawka
podwalanie 10min
250 serka, 100-150 owsa, 20ml oliwy, 15g musztardy
5 jajek, 150 owsa, 15g musztardy
250 serka/mieska/ryby, 100 ryzu, 15g musztardy
250 kury/mintaja, 150(100w dnt) ryzu, 20g olwiy, 15g musztardy
-podwalanie 15-20 min
TRENING
-podwalanie 15-20min
250 kury/mintaja, 150(100w dnt) ryzu, jakies owoce, 40g musztardy
-masturbacja 2-3min
250g twrogu, 20 oliwy(w dt czesto jescze owsiane), 15g musztardy

codziennie jest podobnie.

Jeszcze pare fotek na zachete, z okresu wakacyjnego(bo teraz jest wieksza chvjnia).




niechce mi sie wiecej szukac.
pozdrawiam i ostrzegam - zero spamu!

Zmieniony przez - shitman_xD w dniu 2012-10-14 18:50:39
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 738 Napisanych postów 4722 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 90820
nazwa tematu

i podwal jeszcze trochu po treningu i przed spaniem bo dobrze robi

Zmieniony przez - kamils31 w dniu 2012-10-14 19:00:58
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7734 Wiek 108 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 220582
pierwsza!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 738 Napisanych postów 4722 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 90820
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 524 Napisanych postów 12579 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 288453
Działy Ci sie nieco poj**ały.

Pierwszy!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10888 Napisanych postów 49841 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
kvrwa nie pomyslalem moglem dac do junior sfd ladies czy poczatkujacych
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 9627 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 44430
Dajesz Wiktorku!!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 741 Napisanych postów 16367 Wiek 41 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 168394
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 18405 Wiek 24 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 78719
No to teraz już niema op*****lania się !!!


Jazda !!

Never give up!



Temat motywacyjny : http://www.sfd.pl/Poczuj_Sport_/_Feel_Sport-t1003135.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 237 Wiek 28 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1302
masturbacja tylko tyle :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 401 Napisanych postów 72270 Wiek 40 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 304520
Spam = ban.
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Pytanie apropo opuszczenia treningu...

Następny temat

PLAN (MASA) DO OCENY !

Shaker