SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Opaski na nadgarstki – Monster Power

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 212

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 456 Wiek 25 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 9871
Witam. Zakupiłem sobie opaski na nadgarstki tak jak w tytule i na zdjęciu i zastanawiam się do jakich ćwiczeń warto ich używać i w jakim stopniu?
Ja zakupiłem w celu odciążenia nadgarstków przy wykonywaniu ciężkich serii z małą liczbą powtórzeń ale widziałem nie raz, że używa się tego też w innych ćwiczeniach ale nie chce, żeby to osłabiało zamiast pomagać.

Przy wyciskaniu w seriach gdzie wyciskam dany ciężar na 6-8-10 powtórzeń planuje robić bez natomiast na przedział 1/2/3 powtórzenia zakładać.



http://malyzak.webd.pl/strona1/wp-content/uploads/2015/05/Red-Monster-Wrist-Wraps4a.jpg 
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 761 Napisanych postów 3387 Wiek 34 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 68816
Wszędzie tam, gdzie czujesz, że masz przeciążone nadgarstki. ciężkie wyciskania na ławce, ciężkie wyciskania nad głowę, dipy

Ja używam przy dynamicznych ćwiczeniach - zarzuty, rwania, czasem front squat. Przydają się tez przy gimnastycznych, pompki w staniu na rękach, chodzenie na rękach. No i przy np rwaniu kettlem - tutaj nie zaciśnięte na maksa a jedynie lekko obwiązane chronią nas przed siniakami na "zegarku"

Biegać szybciej, Skakać wyżej,
Time to beat: Półmaraton: 41m27s; Maraton: 1h33m49s; Annie: 7m31s

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 456 Wiek 25 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 9871
Nie uważasz, że używanie nawet wyłącznie w najcięższych seriach sprawi, że nasze nadgarstki będą słabsze?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 240 Wiek 30 lat Na forum 150 dni Przeczytanych tematów 3685
tam gdzie czujesz, że nadgarstki dostają w d... Wyciskanie, biceps, triceps'
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 9095 Napisanych postów 112487 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1360965
Zależy jeszcze jakie masz maksy, ja u siebie widuje osoby co cisną na klatkę 110 kg i zakałdają je, przy takich ciężarach to sensu nie widzę

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 456 Wiek 25 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 9871
Aktualnie przy +150kg zakładam na trzy ostatnie serie. W sensie dziś pierwszy trening z nimi i różnica jest zauważalna bardzo wyraźnie bo można więcej. Można skupić się elegancko na wyciskaniu bo nadgarstki nieruchome:)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan FBW do sprawdzenia