SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pojedyncze pytania NA TEMAT TRENINGU część 8

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 204104

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 585 Wiek 34 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 10780
Mam kolejne pytanie, military press powinnismy wykonywac na ugietych kolanach i amortyzowac/wybijac sie z palcow u stop? Nigdy nie widzialem zeby ktokolwiek tak robil i zawsze robilem na prostych nogach bez wybicia/amortyzacji, wczoraj bilem swoj rekord na 10 powtorzen i przy ostatnim niezle mnie wygielo w kregal. Jeden z gosci to zauwazyl i opieprzyl mnie za brak amortyzacji. Czy to czasem nie nazywa sie push press?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 74
mam pewien problem, ćwiczę od 4 miesięcy i przez pierwsze 2 miesiace podczas robienia przysiadu ze sztangą było wszystko ok, lecz niedawno gdy ciężar już zwiększyłem odczuwam ból tak pod lewą łopatką, raz to nawet musialem przerwać siłkę na tydzień bo nie pozwoliłoby mi to normalnie ćwiczyć, ból był taki sztywny, muszę chyba zamienić to na suwnicę
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 95 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3131
Kubeek
Mam kolejne pytanie, military press powinnismy wykonywac na ugietych kolanach i amortyzowac/wybijac sie z palcow u stop? Nigdy nie widzialem zeby ktokolwiek tak robil i zawsze robilem na prostych nogach bez wybicia/amortyzacji, wczoraj bilem swoj rekord na 10 powtorzen i przy ostatnim niezle mnie wygielo w kregal. Jeden z gosci to zauwazyl i opieprzyl mnie za brak amortyzacji. Czy to czasem nie nazywa sie push press?