SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pojedyncze pytania NA TEMAT TRENINGU część 8

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 129217

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 95 Napisanych postów 20118 Wiek 16 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 184232
Gościu, przecież odpowiedziałem Ci w tym wątku:
http://www.sfd.pl/Czy_to_jest_trening_na_siłę_-t996342.html 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 278 Wiek 40 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 11732
dzięki Pandarek = sog

dzienniczek - rower, bieganie, pływanie, kalistenika i inne

http://www.sfd.pl/DT_Struc__crossfit,_rower,_bieganie-t1121315.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Wiek 29 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 676
Czołem
Zastanawiam się nad krótkimi sesjami rozciągania w DNT. Mam trochę sztywne nogi co utrudnia mi np. schodzenie nisko w przysiadzie, zaokrąglam odcinek lędźwiowy już przy udach nachylonych ok 15st od podłoża.
Czy takie rozciąganie poza treningami na siłowni jest dobrym pomysłem? Nie chciałbym zwiększać ryzyka kontuzji.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 95 Napisanych postów 20118 Wiek 16 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 184232
A robisz dynamiczną rozgrzewkę?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Wiek 29 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 676
Pandarek: robię☺ trucht, pajacyk, wymachy nogami itd. całość z rozciaganiem zajmuje do 15 min.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 95 Napisanych postów 20118 Wiek 16 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 184232
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 242 Wiek 24 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 5428
Basen po siłowni to dobry pomysł?
Mam zalecenie od ortopedy żeby chodzić na basen, niestety z siłownią i k1 mam tylko 1 dzień wolny w tygodniu, a basen 3 razy by się przydał, więc pomyślałem żeby chodzić na basen 1-2h po siłowni.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 95 Napisanych postów 20118 Wiek 16 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 184232
Jeszcze bieganie do tego dorzuć.

Albo rybka, albo akwarium- jak korygujesz wady postawy, to się na tym skupiasz. Daj basen 2 x w tygodniu i 2 x siłownię.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 242 Wiek 24 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 5428
Ok, dzięki :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 231 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 5273
Przy treningu pull2 mam podciąganie na drążku szerokim 5s, mc rampa6 i później szrugsy, z którymi mam problem przez zmęczenie po martwych ciągach. Jak to wpłynie na trening jeśli przy każdym uniesieniu w mc zrobię szrugsa? W tym treningu używam mozliwie jak największych ciężarów przy niskim zakresie powtórzeń. brak maszyn, trening tylko na wolnych ciężarach. W dniu pull1 robię szrugsy w wyższym zakresie powtórzeń (15-20) i mc na prostych nogach (12-8).
trenuje push1, pull1, legs, off, push2 pull2, off.
Czekam na propozycje, z góry dzięki i pozdrawiam :)
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Jakie aeroby i kiedy

Następny temat

Nowy plan dla amatora

FuckBaton