This is the best deal you can get.
shadow78pirlo, 5 lat to rozsądna perspektywa :) sam chciałbym w ciągu najbliższych 3 lat móc płynąć pełnego IM w 1:15.
Ja chciałbym przeżyć kolejne trzy. Na początek wystarczy
Gratulacje Pirlo
When you have to shoot...Shoot! Don't talk
Strava - https://www.strava.com/athletes/11696370
Podsumowanie I fazy redukcji: http://www.sfd.pl/Redukcja_ze_105kg__podsumowanie_str._170-t966196-s170.html
Rekordy osobiste w Tri:
1/8 IM: 1h23’30’’: Pszczyna 2014 // 1/4 IM: 2h28’59’’: Radłów 17/07/2016 // 1/2 IM: 4h59'40'Lisbon 2018: IM Kopenhagen 2017: 11h48'
Dystans Olimpijski: 2h32'04’’: 5150 Warszawa 11/06/2017
Dziennik:
http://www.sfd.pl/DT_kalik-t1087033.html
Wracając do zadania 90 km w tempie Poznania na 230-235 W jechanie w pełnym secie z zawodów tak jak na zdjęciu pare postów wyżej, zadanie podzielone na 15, 20 nawrót 20, 15 i 20 km przerwy na przejazd przez miasto. Średnio podałem 232 W, moc średnia normatywna mniej więcej taka sama, średnia prędkość 39,07 km/h, średnie tętno trudno oszacować bo po tej pierwszej gumie tętno wskoczyło na jakiś bardzo wysoki poziom i już tak zostało -).
Pisałem we wcześniejszej długiej jeździe że zrobię test taki żę porównam 2 ustawienia roweru tzn. jedną jazdę zrobię na ustawieniach startowych czyli strój, kask, dysk, nowe opony itd a jedną bez dysku ze zwykłym kaskiem no i z oponami treningowymi. Założyłem zrobienie tych jazd dokładnie po tej samej trasie z zadaniami dokładnie takimi samymi robionymi w tym samym miejscu podczas treningu. Pierwsza jazda z wolniejszymi ustawieniami dała mi średnią prędkość z zadania 37,2 na średniej mocy 227 W szczegóły na stronie 76 dziennika. Druga jazda czyli dzisiejsza na zadaniu takim samym czyli 70 km (20 km dodatkowe robione dzisiaj nie jest liczone) dała mi średnią prędkość 38,86 na średniej mocy 232 W. Dzisiaj założyłem sobie jazdę w przedziale 230-235 W a wtedy 225-230 stąd te 5 W różnicy ale podsumowując dzisiaj tą samą trasę przejechałem ze średnią prędkością większą o 1,66 km//h i wyższej mocy o 5 W. Te 5 W nie robi tu wielkiej różnicy to może być powiedzmy 0,2 km/h tak czy inaczej zysk jest ponad 1 km/h jadąc z dyskiem + kask TT + opony wyścigowe na 180 km to robi wielką różnicę.
Żeby nie było tak różowo moja nowa opona za 2 stówki chyba poszła się j**ać jutro napompuje ją do 7 bar i zobaczę czy jest wybrzuszenie jeśli nie ma to wystarczy ją uszczelnić np. klejem żeby nie nabierała syfu i będzie działać ale muszę to sprawdzić jutro. Szkoda by było stracić drogą oponę którą użyłem na 3 jazdach. Pocieszające jest tylko to że na tamtym kamieniu nie wytrzymała by żadna z opon niestety opony na boku mają słabszą wytrzymałość na przebicie ale mam nadzieję że będzie żyć.
Zmieniony przez - pirlo2122 w dniu 2017-05-23 20:07:53
PB:
IM 140.6 Poznań 25.06.2017, 12:48:33 / IM 70.3 Gdynia 07.08.2016, 5h:23min:57s / JBL Triathlon Sieraków 28.05.2016 1/4 IM, 2h:33min:54s / Otyliada 12/13.03.2016 15km, 6h:28min / III PKO Maraton Rzeszowski 04.10.2015, 03h:55min:51s / Półmaraton Rzeszowski 06.04.2014, 1h:53min:03s / Trening 08.06.2017, 10km 47min:43s / Łańcucka Piątka 5km 11.06.2016, 22min:45s
Edit. Tak jest promocja -50% po 4 zł cholera całkiem dobra okazja bo to dobre naboje ładują dużo powietrza.
Sprawdziłem opis naboju laduje oponę 23 mm do 9 bar nie dziwne że mi poszła dętka ponownie -)
Zmieniony przez - pirlo2122 w dniu 2017-05-23 20:41:03
AURA MOCY - TRÓJBÓJ SIŁOWY
- 1
- 2
- ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- ...
- 134