SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DT GOSIKMYSZEK

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 10453

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 117 Napisanych postów 970 Wiek 40 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 74350
Idąc za ciosem postanowiłam założyć dziennik. Wiekowo pasuję jak ulał :P Kondycyjnie/ siłowo niestety jest dużo gorzej :P
Obowiązkowa ankieta

Zdjęcie sylwetki (mile widziane):
Wiek : 38 skonczone
Waga : 62
Wzrost : 163
Staż treningowy: założyłam swoj pierwszy dziennik na tym forum sfd dokładnie w kwietniu 2013r to wtedy rozpoczęłam swoje treningi. najpierw w warunkach domowych, potem stopniowo wprowadzałam siłownię. Tak więc trenuję powoli 5 lat :) mniej lub bardziej regularnie. Bywały przerwy kilku miesięczne.
Obwód pasa
Obwód klaty:
Obwód uda:
Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): trening siłowy, czasem wpada coś typowo crossfitowego
Dostęp do siłowni / sprzętu domowej siłowni : pełny
Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) : brak
Stan zdrowia: dobry. od jakiegoś czasu walczę z przemęczeniem, ale to kwestia pełni sezonu w pracy (nieraz zdaża się 7 dni w tyg)
Preferowane formy aktywności fizycznej: trening siłowy/ crossfit (dopiero zaczynam)
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : tylko witaminy i minerały: wit d, mg, cynk, ashwaganda
Stosowane wcześniej diety/rozklad b/w/t: jeszcze nie liczę, ostatnio na 1900kcal powooolna redukcja. było 120 białka, 90 tłuszczu. prawdopodobnie wrócę do tego rozkładu na dniach.
Wrażliwość na stymulanty: -
Możliwości finansowe: -
Twoje pytanie -cel/problem/opis:
Moim celem jest wzrost siły :P Na początek planuję 1900 kcal i rozkład jak wyżej, później zobaczymy. Dlaczego? pomimo że trenuję już tyle czasu moje wyniki nie są ciekawe co jest cholernie frustrujące. np nadal nie potrafię się podciągać :( w MC zrobię 3 razy 75kg a w przysiadzie 5x 50kg. Od jakiegoś czasu zakochałam się w dwoboju i treningach crossfit, ale tu też marne wyniki.
Przy okazji wrzucam do wglądu moje "podciąganie" guma zielona ( podciąganie już było po 2 wodach więc już na zmęczeniu)



I dzisiejszy trening crossfit (samodzielny)
kompleks 3s x5obiegów - 25kg clean do przysiadu /jerk/ przysiad tylni szeroko/db szeroko/wioslo
po przerwie
+ 3obiegi skakanka 60x / clen z jerk 5x25kg/ 20 brzuch proste/20x unoszenie prostych nog
+ 2 x max hello body
+ 3x5 podciaganie z guma zielona
+ 30min rowerek 10km "towarzysko " z córką

Ponieważ pracuję na 3 zmiany treningi nie są regularnie zwłaszcza po nockach jest mega ciężko. często zdaża się 1 - 2 treningi w tygodniu. Jutro wkleję rozpiskę z treningów (jak się wyśpię :P bo dziś zaczynam nocki)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 6083 Napisanych postów 14128 Wiek 50 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 574178
No to witaj oficjalnie. Widzę, ze trzeba będzie ogarnąć te crossfitowe słownictwo. Hello body na poczatek - idę googlować.
Oczywiście będę aktywnie podglądać.
Hollow Body ????? na brzuch? oświeciło mnie - bo to kojarzę... Chyba literówka sie wkradła:)


Zmieniony przez - Paatik w dniu 2018-02-04 20:21:33
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 117 Napisanych postów 970 Wiek 40 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 74350
rzeczywiście miało być hellow body. Walczę z tym ćwiczeniem prawie codziennie. Ciężko mi utrzymać plecy bez odrywania od ziemi.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
kabo9 Doradca
Ekspert
Szacuny 4366 Napisanych postów 14583 Wiek 45 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1161283
crossfit, dwubój czy inne ćwiczenia dynamiczne mogą okazać się kontuzyjne - uważaj na technikę
nasz kolega Gwid tez się zafascynował tym samym i póki co ma przerwę w treningach , dziennik w dziale, możesz zerknąć bo jest sporo filmików (nawet avka macie podobnego
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7594 Napisanych postów 25250 Wiek 71 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1096120
Gratuluję formy.
W zdrowym ciele zdrowy duch.
Widać, że lata treningu nie zostały zmarnowane.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 6317 Napisanych postów 13716 Wiek 37 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 544018
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 117 Napisanych postów 970 Wiek 40 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 74350
do crossfitu podchodzę bardzo ostrożnie, szlifuję technikę a ciężar mam niewielki. Po prostu szukałam coś nowego a i rywalizacja jest bardzo motywująca :P Chcę też zwiększyć moją wytrzymałość bo tu jest raczej średnio. Cross jest tylko dodatkiem.
Wkleję trening, ktory aktualnie wykonuję. Nie zapisałam źródła, ale najprawdopodobniej z forum sfd
T 1
Martwy ciąg ze sztangą 5x5
R50 60/65/70/75/75×4
Zakroki z obciążeniem 4x10/noga
3×8 kb12kg
Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 12-10-8-6
30-35-37,5-40-45×3
Podciąganie 3max
guma Zielona 3x5
+ Cross 3-5 rund: /ok 16min; 4s; 25kg/
thrusters x10
Brzuszki (Sit-ups) x20
unoszenie prostych nóg x15
Skakanka (Single Unders) x60 wplatane podwojne ok 10

T2
Przysiad ze sztangą z tyłu (Back Squat) 5x5+2r
r40 50/50/50/55x4/55x3
Wiosłowanie sztangą nachwytem (Barbell Row) 4x10
20/25/25/30 walcze z technika
Wyciskanie żołnierskie (Military Press) 4x8-10
20/20/25x6+4pp/25x5+4pp
Pompki+ plank (Push-ups+ plank) 3x maks
3x10
+ 3-5 rund
Wejście na podwyższenie x10/noga
Clean z ziemi x10
Inverted rows x10

T3
kompleks clean z ziemi/przysiad p/wż/przysiad t/db/wioslo - 14min ,4x5 z 25kg/1x5 z 30kg


Zmieniony przez - gosikmyszek w dniu 2018-02-05 14:08:00
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 117 Napisanych postów 970 Wiek 40 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 74350
ojan
Gratuluję formy.
W zdrowym ciele zdrowy duch.
Widać, że lata treningu nie zostały zmarnowane.


Dziękuję :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 117 Napisanych postów 970 Wiek 40 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 74350
Viki
Fajnie, że założyłaś dziennik, będę zaglądać


Zapraszam :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 6083 Napisanych postów 14128 Wiek 50 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 574178
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2091 Napisanych postów 4366 Wiek 59 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 526120
Witam . Będę obserwował . Jak chcesz dobry trening na wzrost siły to zgłoś się do Ajazego
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Głosowanie-zdjęcia w konkursie włączamy napęd 4 x 4,cz I

whey deli