SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Godzilla kontra klatka piersiowa :)

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 173721

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 581 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 6764
KondiRKS spróbuj w takim razie robić jak Ci napisałem. Myślę że będzie lepiej.
Myślę też że 9 serii (maksymalnie) na jedną partię mięśni wystarczy.

od dzisiaj będę używał słów mijam się z prawdą zamiast kłamałem

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 95 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1101
ok dzieki krzychu...ale wiesz co jest problem bo u mnie na siłowni nie ma bramy...moze bys doradził cos za miast tego ale..rownie dobrego..moze cos z wolnymi ciezarami albo ....no nie wiem..doradz z gory dzieki

http://eurobarrekasa.blogspot.com/

Można zarabiac w necie :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 379 Napisanych postów 37466 Wiek 52 dni Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 126369
rozpietki z zatrzymaniem w górnej fazie ruchu- gdy dłonie są oddalone od siebie około 30-40cm.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 113 Napisanych postów 5248 Wiek 50 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 15349
-mAc_cm- - nie macie żadnego wyciągu ?
Przecież do "bramy" wystarczy jakikolwiek bloczek, nie musisz robić tego oburącz. Ja mam w domu 1 wyciąg i ćwiczę na zmianę.

KondiRKS - zaczynaj raczej nachwytem (na dole) i kończ młotkowym na górze. Tak jest łatwiej spiąć klatkęw górnej fazie ruchu. Progresja też byłaby wskazana.

Zmieniony przez - krzych666 w dniu 2006-11-25 02:56:39

"Dzień dobry, czy dostanę marynarkę na 146 w klatce?"
"Pan się chyba pomylił, 146 to...wzrostu?"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 95 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1101
krzych 666
Mam wyciag górny,do tej pory cwiczyłem na nim triceps,czyli mowisz ze gorny wyciag do tego moze byc? bym jednoracz na doł scigał

No i jeszcze jedno pytanko napisałes tak w moim treningu "To bym wywalił, lepsze będą sztangielki z supinacją i maksymalnym dopięciem w górnej fazie."
Chodzi tu o to ze jak mam sztangielki przy klatce to maja one byc rownolegle do siebie czy prostopadle

Zmieniony przez - -mAc_cm- w dniu 2006-11-25 09:46:40

http://eurobarrekasa.blogspot.com/

Można zarabiac w necie :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 94 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 11830
swietny artykul, ale najczesciej piszesz ze plaską zastepowac bramą, glowa w dol, skos itp. a np ja cwicze w domu, i nie mam dostepu do wyciagu i glowa w dol, to czym moge zastapic ??
obecnie moj plan wyglada tak
wyciskanie sztangi na ławce prostej 4 serie 10,8,8,6powt. progresja
wyciskanie sztangielek na ławce skośnej 4 serie 8-12powt.
rozpiętki ze sztangielkami na ławce prostej 4 serie po 8-12powt.
z gory dzieki za odpowiedz, jak juz bylo to sory
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 113 Napisanych postów 5248 Wiek 50 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 15349
-mAc_cm- - z wyciągiem, dokłądnie tak jak myślisz. Może być potrzebne przedłużenie linki, więc miej ze sobą jakiś łańcuszek lub linkę z pętelkami na końcach. Wtedy będziesz mógł odsunąć się od samego wyciągu.

Co do wyciskania to najlepiej spinasz klatkę gdy przy wyprostowanych rękach masz dłonie w chwycie młotkowym - jak przy rozpiętkach. Na dole albo tak samo - albo jak przy sztandze.

"Dzień dobry, czy dostanę marynarkę na 146 w klatce?"
"Pan się chyba pomylił, 146 to...wzrostu?"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 113 Napisanych postów 5248 Wiek 50 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 15349
kicha90 - mówię, żeby dostarczać różnych bodźców, dlatego sztangę zastępujemy sztangielkami i zmieniamy kąt nachylenia oparcia dla skośńych ławek. Ćwiczenie w domu najczęściej ogranicza nam dostęp do sprzętu - dlatego istnieją siłownie.

Wyjścia są 3:

1) Siłownia
2) Zakupienie sprzętu do domu
3) Rezygnacja z wielu ćwiczeń

Innej opcji niestety nie ma. Oczywiście nie ma co rozpaczać, jeśli tylko masz w domu ławkę z regulowanym skosem - choćby tylko do góry, to i tak super. Zamiast skosu w dół możesz robić pompki na poręczach (lub pomiędzy dwoma szafkami).

"Dzień dobry, czy dostanę marynarkę na 146 w klatce?"
"Pan się chyba pomylił, 146 to...wzrostu?"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 46 Napisanych postów 10951 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 73516
czesc
teraz robie
1. sztanga na płaskiej -prog.
2.sztnagielkami na skosie
3.rozpietki
i teraz musze cos zmienic bo słabo idzie, nie czuje klaty po treningu tak jak wczesniej
pomyslałem czy by sie sztnagi wogoel nie pozbyc i wyciskac tylko sztnagielkami, ale nie wiem czy to dobre rozwiazanie
co do wyciskania to nie wiem czy Cie dobrze zropzumiałem, napisz jesli dobrze
wychodze z nachwytu jak przy sztandze i w miare unoszenia obracam sztangielki to chwytu młotkowego, tak ?
czy ta technike zastosowac przy skosie i przy płaskiej jesli sie zdecyduje tylko na sztangielki
a w rozpietkach sprobuje tych magicznych zygzakow Wodyna, narazie tylko w rozpietkach jesli chodzi o klate, a dalej zobaczymy

co o tym sadzisz

pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 113 Napisanych postów 5248 Wiek 50 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 15349
Dobrze zrozumiałeś , ja od jakiegoś czasu wyciskam tylko sztangielkami i żałuję, że nie wpadłem na to dawno temu.

Co do zygzaków - to chyba w ćwiczeniach izolowanych-rozciągających czyli w rozpiętkach, to nie jest dobre rozwiązanie...

Pozdrawiam

Zmieniony przez - krzych666 w dniu 2006-11-27 11:18:13

"Dzień dobry, czy dostanę marynarkę na 146 w klatce?"
"Pan się chyba pomylił, 146 to...wzrostu?"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dla wyjaśnienia

Następny temat

Jaki ciężar?

Fruzelina