SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Godzilla kontra klatka piersiowa :)

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 173787

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 113 Napisanych postów 5248 Wiek 50 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 15349
kana9:

własnie chce zmienic cos tym treningu. Może byc tak?
1. Wyciskanie hantli z supinacja płasko 4x
2. Wyciskanie hantli skos głowa w dół 4x
3. Butterfly 3-4x
A moze lepsze bedzie inny plan??

A może by tak:

1. Wyciskanie hantli skos w górę 4x
2. Wyciskanie hantli skos głowa w dół 4x
3. Butterfly 3-4x

"Dzień dobry, czy dostanę marynarkę na 146 w klatce?"
"Pan się chyba pomylił, 146 to...wzrostu?"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 113 Napisanych postów 5248 Wiek 50 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 15349
artq87 - trudno powiedzieć, ale skoro "normalna" ilość serii nie powoduje u ciebie zmęczenia, to można przypuszczać, że intensywność treningu jest zbyt niska. Może za długie przerwy, może zbyt mała ilość powtórzeń. Ja po 2 ćwiczeniach nie mam siły zrobić rozpiętek, bo klatka już nie słucha poleceń

"Dzień dobry, czy dostanę marynarkę na 146 w klatce?"
"Pan się chyba pomylił, 146 to...wzrostu?"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 113 Napisanych postów 5248 Wiek 50 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 15349
frd:

Wyciskanie sztangielek na ławce poziomej : 4x 12/10/8/8
Wyciskanie sztangi w skosie głową w góre : 4x 12/10/10/8
Rozpiętki na ławce poziomej lub KRZYŻOWANIE LINEK WYCIĄGU W STANIU : 3x 12

dobrze ?

Trening wygląda poprawnie, ale nikt nie da ci gwarancji, że będzie on dobry właśnie dla ciebie. Musisz sam sprawdzić.

"Dzień dobry, czy dostanę marynarkę na 146 w klatce?"
"Pan się chyba pomylił, 146 to...wzrostu?"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 113 Napisanych postów 5248 Wiek 50 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 15349
-mAc_cm-

-wisiskanie sztangielek (skos w gore 45 stopni albo trzydziesci...nie jestem pewien) 12,10,8,8
-wyciskanie na atlasie waskim uchwytem młotkowym 12,10,8,8
-przenoszenie sztangielka za głowe na płaskiej ławce 12,12,12
-rozpietki na maszynie siedzac 12,12,12,12

łacznie jest 15 seri mysle ze to idealny bedzie trening ale krzychu moze masz inne zdanie albo moze troche zmienisz ten trening tak ze czekam na odpowiedz


-wisiskanie sztangielek (skos w gore 45 stopni albo trzydziesci...nie jestem pewien) 12,10,8,8 - OK

-wyciskanie na atlasie waskim uchwytem młotkowym 12,10,8,8 To bym wywalił, lepsze będą sztangielki z supinacją i maksymalnym dopięciem w górnej fazie.

-przenoszenie sztangielka za głowe na płaskiej ławce 12,12,12 - To wywal, bo według mnie to ćwiczenie na plecy.

-rozpietki na maszynie siedzac 12,12,12,12

Skoro chcesz pracować nad środkiem, to zamiast rozpiętek daj bramę - z dołu lub z góry.

Czyli:

-wiciskanie sztangielek (skos w gore 45 stopni albo trzydziesci) 12,10,8,8
-wyciskanie sztangielek z supinacją na płaskiej 12,10,8,8
-brama 16,16,16,16

"Dzień dobry, czy dostanę marynarkę na 146 w klatce?"
"Pan się chyba pomylił, 146 to...wzrostu?"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 197 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3911
witam to moge zrobic tak

wyciskanie sztangielek na płaskiej zaczynajac chwytem młotkowym a konczac nachwytem 4s 12 pow

to samo tylko na skosnej 4s 12 pow

rozpietki (tylko nie wiem pod jakim katem znaczy jak ławeczka ma byc opuszczona bardzo czy troche mniej ) 4s 12 pow

dodam ze nie zalezy mi konkretnie na którejs czesci klatki tylko zey troche urosła i ładnie wygladała bo klatke mam tragiczna


Zmieniony przez - KondiRKS w dniu 2006-11-24 09:14:28
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 581 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 6764
Świetny artykuł !!!
Myślę że najważniejsze jest:
-częste zmienianie ćwiczeń
-dbanie o dobrą technikę wykonania (bo co z tego że ktoś wypchnie jakiś ciężar, skoro macha łapami jak szalony i nigdy nie wiadomo co się może stać)
-odpoczynek i regeneracja
-właściwe podejście do treningu (nie myślenie o tym żeby zrobić jak najszybciej tylko ćwiczyć, czerpać przyjemność i czuć wzrost)
-nie przesadzanie z treningiem (bo co nam po treningu extremalnym) po którym załapiemy od razu kontuzję

P.S. Właściwie to wiele rzeczy powtórzyłem i ameryki nie odkryłem no ale musiałem to napisać

od dzisiaj będę używał słów mijam się z prawdą zamiast kłamałem

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 197 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3911
witam to moge zrobic tak

wyciskanie sztangielek na płaskiej zaczynajac chwytem młotkowym a konczac nachwytem 4s 12 pow

to samo tylko na skosnej 4s 12 pow

rozpietki (tylko nie wiem pod jakim katem znaczy jak ławeczka ma byc opuszczona bardzo czy troche mniej ) 4s 12 pow

dodam ze nie zalezy mi konkretnie na którejs czesci klatki tylko zey troche urosła i ładnie wygladała bo klatke mam tragiczna

czy ktos mi odpowie był bym bardzo wdzieczny
jezeli to pomoze staz 6 miesiecy waga 80kg 183cm klatka stoi jak stała

bo robiłem zawsze
4 serie płaska 12 pow
4 serie skosna 12 pow
4 serie butterfly 12 pow
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 199 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2938
dobry art...song
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 581 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 6764
KondiRKS a czy nie jest błędem robienie w tylu seriach 12 powtórzeń. Może zwiększyć ciężar (nawet minimalnie i robić 12/10/8/6) albo coś podobnego.
Wydaje mi się że jeśli możesz robić tyle serii przy takim ciężarze to znaczy że się odpowiednio nie męczysz (czyt.ciężar jest za mały)

Zmieniony przez - dark123 w dniu 2006-11-24 10:35:16

od dzisiaj będę używał słów mijam się z prawdą zamiast kłamałem

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 197 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3911
ok rozumiem to bede robił progresje (bo chyba tak to sie nazywa) ale czy cwiczenia sa ogólnie dobre??

P.S dark ty sie mnie nie pytaj "czy nie jest błedem" hehe bo ja sam nie wiem cwicze dopiero 6 miesiecy i jestem niedoswiadczony

Zmieniony przez - KondiRKS w dniu 2006-11-24 10:41:48
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dla wyjaśnienia

Następny temat

Jaki ciężar?

Fruzelina