SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Godzilla kontra klatka piersiowa :)

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 174462

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 7165 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 30760
Jak długo ćwiczyłeś tamtym planem? Skoro w poprzednim planie miałeś wyciskanie sztangi na skosie to teraz zamień na sztangielki. Rozpiętki na mnie osobiście działają bardzo fajnie na koniec treningu. Robię je bardzo małym ciężarem i zauważyłem przyrosty w zewnętrznej górnej części klatki i ręce zaczynają mi coraz bardziej odstawać od tułowia

Mój ostatni plan na klatke wyglądał tak

Wyciskanie sztangi skos górny / 10/10/12/16/20 regresja pms 60-90
Wyciskanie sztangi poziomo / 22/18/16/12 progresja pms 60-90
Rozpiętki na ławce płaskiej 2-3x15 stały ciężar pms 90
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 208 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2810
Wczesniejszym Planem wlasnie cwiczylem dosc dlugo : ( nawet niewiem czy nie 1 rok! wiem ze strasznie zawalilem! bo nigdy sie nie ciagnie tak dlugo jednego treningu! i nie dziwie sie ze klatka odstaje od innych parti! od niedawna zmienilem trening na nowy.Płaska narazie wywalilem calkowicie bo dosc dlugo na nia robilem.i teraz bede sie skupial bardziej na Skosie...wlasnie w tym nowym treningu tez bede wykonywal cwiczenia z hantelkami pod skosem. i sztanga skos.a przenoszenie z hantla rowniez wywalilem bo uwazam ze te cwiczenie idzie tez na Grzbiet.Pozdrawiam .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 38 Napisanych postów 618 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 12935
za*** art porafisz wiejechac na psychike i zmobilizowac :D wprowadzilem zmiany w planie i zobaczymy za 6tyg. :D

a no i sog ;d

Zmieniony przez - Joseph89 w dniu 2007-05-08 23:17:54

Jeśli doping to tylko forma najczystsza bo to trening czyni mistrza

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 208 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2810
noo a jak ! moze cos sie wkoncu zmieni w klatce : ) pozdro :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 181 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 6321


no ja mam problem raczej nietypowy...zmieniam treningi, wszystko fajnie itp, ale - posrodku klatki mam dwa wklesle miejsca o ksztalcie elipsy. boki rozwiniete, gora rozwinieta, dol rozwiniety, a to odstaje.obecnie wyciskam sztange w waskim chwycie, robie wyc sztangielek z supinacja ale wielkiej poprawy nie widze. zeby bylo smieszniej, kumpel, ktory ciwczy dokladnie tyle samo co ja wyciskajac sztage w chwycie szerokim + sztangielki tez szeroko ma klatke rozwinieta rownomiernie, wypukla z kazdej strony. zeby lepiej zobrazowac problem daje rysunek
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 379 Napisanych postów 37466 Wiek 93 dni Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 126370
bardzo duże znaczenie ma niestety sama budowa -genetyczne uwankowania.
jednakże spróbuj wykonywac te ćw. o ktorych piszesz w krotszym zakresie ruchu, starajac sie w ostatniej fazie silnie napinac mięśnie piersiowe- możesz także zatrzymywac w tej fazie ruch na chwilkę/gdy mięśnie w górnym położeniu sa napięte/.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 181 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 6321
zastanawiam sie, czy nie podmienic wyc. z supinacja na skosie (teraz robie ok.30 stopni na gornym) na..skos dolny. stojac przed lustrem max napiecie tych rejonow mam, gdy rece skieruje na dol. myslisz, ze atakowanie skosu dolnego cos pomoze na te rejony?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 379 Napisanych postów 37466 Wiek 93 dni Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 126370
na skos dolny możesz zamienic poziomą- /z górnego raczej nie zalecam rezygnować/, jednakże ten skos/dól/ działa wiecej na dolne i zewnętrzne części omawianych mięśni...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 86 Wiek 37 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3954
krzych666 chciał bym cie poprosic (i skorzystc z twojejego dosiwadczenia :) o pomoc przy tej klatce (troche o mnie 25lat,167cm 84kg staz 4lata- aktualnie wziolem sie za gubienie brzuszka i poprawienie wydolnosci (2-3 razy wolny bieg 40-60min , 2-3 razy rower - loncznie ma byc 5) .ogolnie klatka slabo mi sie roazwija (wczesniej 2 lata mialem ciezka prace fizyczna (np.nosilem pralki i lodowki:} dobiero jak zmienilem prace odnotowalem jakies faktyczną porawe. chcial bym zdecydowanie poprawic dol klarki -aktualnie robie pn.klatke skos 5seri + rozpietki 4 serie + barki sroda:plecy triceps pt:dol klatki + biceps w jakis dzien wolny dochodza nogi.pytanie- zmienic trening klatki na raz w tygodniu? np.skos sztanga 12,10,8,6 ,wyciskanie hantle głowa dól 3x10-12 ,wyciskanie linkami stojac (wariacja krzyzowania?:) 3x15 ,buterfly 3x10-14.

jak mozesz doradz cos .pozdrawiam

Jak myslicie ze sie chudnie od plywania to zobaczcie wieloryby:)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 118 Napisanych postów 5253 Wiek 50 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 15407
Torsen - spróbuj robić raz w tygodniu a główny nacisk połóż na skos sztangą głową w dół i pompki na poręczach.

Tolol - w jak wąskim chwycie robisz tą klatkę ?

Zmieniony przez - krzych666 w dniu 2007-05-14 14:57:27

"Dzień dobry, czy dostanę marynarkę na 146 w klatce?"
"Pan się chyba pomylił, 146 to...wzrostu?"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dla wyjaśnienia

Następny temat

Jaki ciężar?

Fruzelina