SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Godzilla kontra klatka piersiowa :)

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 175022

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1422 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 11303
W szerokim rzeczywiście. Nawet jak prostujesz to nie ma na czym zablokować, dlatego sam robie teraz dosć szeroko.

Fajnie krzychu, że wpadłeś

p.s. Osobiście sam nie do końca w rozpiętkach (jeśli je robie) dojeżdżam do końca tzn. do zetknięcia się u góry, wtedy już czuje poluzowanie napięcia. Po prostu lubie mieć stałe napięcie i płynny ruch a nie takie skoki jakieś.

Zmieniony przez - q-bazz w dniu 2007-02-12 16:25:46

Szczyt siły - wyprostować gryf łamany.

Faceci rodzą się piekni, kobiety muszą się malować .

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 181 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 6321
mam problem ale to zaraz, najpierw lekko wprowadze w swoj plan treningowy. robie wyciskanie sztangi na ławce (nie, nie plaskiej, lekki skos, w sumie to najmniejszy z mozliwych) nastepnie wyciskanie sztangielek na skosie 45 stopni, a na koniec rozpietki na maszynie. jak sie mozna domyslic, klata mi ni chu ja nie rusza a kumpel ma przyrosty jak po***any. w kazdym razie, atakuje ja pod roznymi katami. moglbys mi cos doradzic,bo juz powoli trace nadzieje

Zmieniony przez - tolol w dniu 2007-02-13 21:12:33
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 77 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1576
podaj jakimi ciezarami jedziesz, jak dlugo trenujesz i moze cos o ilosci serii i powt. no i jeszcze cel treningu: masa, sila, rzezba?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 551 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 60411
Witam
Przeczytalem bardzo dokladnie caly ten artykoł i chcialbym abys krzychu666 poprawil ten trening.

DOTYCHCZASOWY TRENING KTORY STOSOWALEM
Wyciskanie sztangi na płaskiej 4s 12-10-8-6
Wyciskanie sztangi na skosie 4s 12-10-8-6
Wyciskanie sztangielek na skosie z supinaca nadgarstka 4s 12-12-12-12
Rozpietki na poziome 4s 10-10-10-10

Po przeczytaniu tego tematu chyba doszedlem do wniosku ze drugie badz trzecie cwiczenie moglem sobie odpuscic tzn byly na te sama czesc klatki

OTO KTORY MAM ZAMIAR STOSOWAC (6-8tyg)
wyciskanie sztangielek na skosie 4s 15-12-12-10
wyciskaniu sztangielek chwytem młotkowym (tzn pozycja wyjsciowa to gora w stylu młotkowym opuszczajac sztangielki zmieniam na nachwyt) 4s 15-12-12-10
rozpietki na skosnejprostej(moze zasugeruesz) 4s 10-10-10-10

Zamiast rozpietek myslalem o wyciskaniu sztangielek na skosie w dol ale nie mam tego skosu w lawce i jak myslisz czy moze zmiast tego zastapic pompkami na poreczach czy zostac przy rozpietkac(zmienic z płaskiej na skos)
Chodzi mi o trening na mase

Zmieniony przez - qqla7 w dniu 2007-02-13 22:23:32

od żuru chłop jak z muru :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 181 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 6321
podaj jakimi ciezarami jedziesz, jak dlugo trenujesz i moze cos o ilosci serii i powt. no i jeszcze cel treningu: masa, sila, rzezba?

nie bede sie chwalil (tzn zalil) jakich uzywam ciezarow, bo to nieistotne. wazne, ze sila klatki stoi w miejscu. cwicze 3-4 cwiczenia na kazda partie (nie codziennie oczywiscie, partia raz w tygodniu, cwicze 3x) w kazdym po 3serie po 6 powtorzen. cel, to oczywiscie masa. z innymi partiami takich problemow nie mam, rozwijaja sie rownomiernie, dlatego calosci treningu zmienial raczej nie bede.

Zmieniony przez - tolol w dniu 2007-02-13 23:02:55
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 551 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 60411
zapomnialem dodac ze chcialbym zwrocic szczegolna uwage na rozbudowe gornej czesci klatki

Zmieniony przez - qqla7 w dniu 2007-02-13 23:14:08

od żuru chłop jak z muru :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 188 Napisanych postów 5368 Wiek 50 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 15959
tolol - podaj staż, podaj od jakiego czasu robisz obecny trening, podaj liczbę powtórzeń, opisz metodykę (progres/regres).

Bez posiadania kompletnej wiedzy trudno jest znaleźć błąd, dlatego dobrze byłoby żebyś podał cały, dokładny plan wraz z opisem od kiedy go robisz.

Podanie ciężaru i ilości powtórzeń wbrew pozorom też jest istotne.

"Dzień dobry, czy dostanę marynarkę na 146 w klatce?"
"Pan się chyba pomylił, 146 to...wzrostu?"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 188 Napisanych postów 5368 Wiek 50 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 15959
qqla7 :

"OTO KTORY MAM ZAMIAR STOSOWAC (6-8tyg)"

"wyciskanie sztangielek na skosie 4s 15-12-12-10 "

daj 5 serii i radziłbym raczej lekki regres. Zacznij od najcięższych sztangielek (oczywiście po dobrej rozgrzewce), tak by wykonać 8-10 powtórzeń, a potem zmniejsz ciężąr i zrób 4 serie w zakresie 14-10 powtórzeń.

"wyciskaniu sztangielek chwytem młotkowym (tzn pozycja wyjsciowa to gora w stylu młotkowym opuszczajac sztangielki zmieniam na nachwyt) 4s 15-12-12-10"

Domyślam się, że to na płaskiej - ok.

"rozpietki na skosnej prostej(moze zasugeruesz) 4s 10-10-10-10"

Rozpiętki w tym układzie zrób na skośnej. Skosy dolne odpuść - jeśli na razie pracujesz nad górą (choć w sumie zamiast rozpiętek lepsza byłaby brama)

"Dzień dobry, czy dostanę marynarkę na 146 w klatce?"
"Pan się chyba pomylił, 146 to...wzrostu?"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1298
Witam, mam nastepujące pytanie dotyczące intensywności ćwiczeń. Czy plan: 8x12pompek, 8x12 pompek na poręczach, 1x10pompek, 1x10 p. na poręczach, 1x8pompek, 1x8 p. na poręczach to intensywność mała, duża, czy średnia? i jakie robić przerwy na regenerację??

Life burns!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 188 Napisanych postów 5368 Wiek 50 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 15959
Nie bardzo rozumiem pytanie...

"Dzień dobry, czy dostanę marynarkę na 146 w klatce?"
"Pan się chyba pomylił, 146 to...wzrostu?"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dla wyjaśnienia

Następny temat

Jaki ciężar?

Whey vit