SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Godzilla kontra klatka piersiowa :)

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 175024

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1264 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 37668
co do przenoszenia hantla, to u mnie bardziej tric po tym dostaje niż klatka
Krzychu-->postaram sie wprowadzić jakoś twoje rady i zobacze co i jak
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 593 Wiek 44 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 7992
SOG

bez masy nie ma klasy

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1561 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 24166
Krzychu powiem tyle - jesteś za***isty i ciesze się że wkońcu znalazł się ktoś z takim stażem który pomaga innym tutaj na forum ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 52
Apropo akrobatyki czy naprawde jest ona az tak szkodliwa? ostatnio mocno rozbudowałem sobie klate, od paru lat cwicze akrobatyke, nie jakies gimnatyczne tylko fiflaki salta itd. czegos konkretnego trzeba unikac czy nie da rady tego polaczyc?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 379 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1250
Blatkovic nie zrozumiałeś aluzji "akrobatyka" jako dziedzina sportu nie jest szkodliwa dla rozwoju umięsnienia, ale nie mozna jej ćwiczyc w tym samym czasie, co klatke innymi słowy jezeli akurat robisz wyciskanie na ławce, to reszta Twojego ciała powinna pozostać nieruchoma - czyli nie powinieneś w tym momencie np. robić "mostka"
Pozdrawiam.

http://www.sfd.pl/temat262068/ - Barki&Plecy by Krzychu
http://www.sfd.pl/temat269838/ - Klata by Krzychu
http://www.sfd.pl/temat270595/ - Nogi by Czawaj

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 52
;] thx
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 9317 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 45818
art ładny sog

PRO MODERATOR DZIAŁU

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 52
A tak przy okazji. Próbowałem już wszystkich ćwiczeń na klatę, różne kąty i sztanga, ławka rozpiętki wszytsko. Ale co i jak bym nie robił zawsze 10 razy mocniej czuje tricepsy niż klatę. Myślałem że robię coś żle, złe rozstawienie rąk na sztandze czy coś. Ale nawet 3 niezależnych trenerów (trenerów nie tam kolega co też ćwiczy) którzy poprowadzili mi cały trening na klatę mówili że wszytsko było jak trzeba a mnie i tak napieprzały tricepsy a klata no może troszkę bardziej niż zwykle. Klata rośnie mi dosyć wolno a tricepsy jak szalone, już nie nadążam bicepsów ćwiczyć żeby ręka wyglądała jakoś normalnie. nie wiem co już robić, bo klata to mój priorytet. A tricepsy wydaje mi się bardzo silne(i duuuże), więc nie sądzę żeby to było tak że tricepsy nie wytrzymują ciężaru. Co jest nie tak? Dzięki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 188 Napisanych postów 5370 Wiek 50 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 15962
Dziękuję wszystkim za dobre słowo
Teraz wypowiedziałem wojnę bicepsom - za jakiś czas opiszę moje spostrzeżenia :)

blatkovic:

Trenerzy ci tutaj nie pomogą - ponieważ ruch jako taki, w sensie kinetycznym możesz mieć prawidłowy - ale mięśnie mogą pracować "nie te".

Innymi słowy musisz się mocno koncentrować na pracy klatki, żeby ją "wyizolować" w pewnym sensie. Kiedy ją wreszcie wyczujesz i zaczniesz napinać w trakcie ćwiczeń - dopiero ona ruszy.

Stopień zaangażowania grupy zależy od wielu czynników, między innymi od szybkości ruchu i techniki - ale i od naszej koncentracji. Jak robisz "aby robić" - to najczęściej pracują barki albo triceps. Spróbuj zmniejszyć ciężar i "wsłuchać się w klatkę". Musisz poczuć, że ciągniesz właśnie piersiowymi. Możesz spróbować wstępnie zmęczyć piersiowe rozpiętkami, ale to raczej sztuki dla zaawansowanych. Powiem ci, że jak założe za duży cieżar to też "walczę o życie" i nie mam już dość uwagi i siły by skoncentrować się na piersiowych, co oczywiście nie wpływa na nie dobrze. Kiedy robisz na gryfie nie trzymaj go jak kija - tylko staraj się lekko go ściskać (tak jakbyś robił ściąganie linek na bramie). Gwarantuję, że od razu poczujesz klatkę.

Pozdrawiam

Zmieniony przez - krzych666 w dniu 2006-06-17 11:05:45

"Dzień dobry, czy dostanę marynarkę na 146 w klatce?"
"Pan się chyba pomylił, 146 to...wzrostu?"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 61 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 355
zajefajny post cwicze od 3 miesięcy i na wakacje zastosuje twoje wskazówki. Mam nadzieje że mi pomogą. Thx, pozdro no i sog

Aby do czegoś dojść, trzeba wyruszyć w drogę.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dla wyjaśnienia

Następny temat

Jaki ciężar?

Whey vit