SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dla wyjaśnienia

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 884

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 220 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1251
Witam
wiele osób pisze że na jednym trningu (załużmy 1,5 godzinny) powinno się wykonywać 12 serii na duże partie a na małe 9 serii( np. barki 4 ćwiczenia 3 serie + biceps 3 ćwiczenia 3 serie) Mam wobec tego pytanie, czy to nie za mało żeby dobrze mięśnie napompować bo każdy kto układa plan pisze np. 16 serii a inni go poprawiają że zadłużo. Więc jak to jest w praktyce. Pytam fachowców.
dzięki pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 310 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 9481
Miesnie nie rosna w trakcie treningu. Pompuj kolo.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 120 Napisanych postów 5270 Wiek 50 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 15492
Dlaczego uważasz, że to za mało? Żeby dobrze spompować mięsień wystarczy 4-5 dobrych serii.

"Dzień dobry, czy dostanę marynarkę na 146 w klatce?"
"Pan się chyba pomylił, 146 to...wzrostu?"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 220 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1251
mucia nie było pytania kiedy mięśnie rosną tylko ile serii
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 220 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1251
czyli np. na klatke moge spokojnie robić 4 ćwiczenia po 3 serie i będzie dobrze
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 7991 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 22233
duze partie 12-16
male partie 6-9
W calym treningu, a inni poprawiaja poniewaz zazwyczaj, gdy sie zaczyna wyglada to tak ze serie powiny byc wypisane wg powyzszego schematu, czesto tez osoba deklaruje chec zorbienia zbyt wielu seri np :plaska 8x 13 gdy robi masse itp itd jasniej i klarowniej masz to opisane w atlasie cwiczen

[*]Sw. Spam poscie z treningu bedziesz w naszych sercach na zawsze. Pomscimy Cie, smierc Twojemu oprawcy...

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jak schudnąć?

Następny temat

Godzilla kontra klatka piersiowa :)

Fruzelina