SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Godzilla kontra klatka piersiowa :)

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 173687

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 539 Wiek 28 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 43076
chodzi poprostu o to by zrobić progresje taką by co trening dokładać obciążenie np: zakładamy CM- Ciężar maskymalny podniesiony przykładowo 10 razy więc
Trening I 60% CM
Trening II 70% CM
Trening III 80% CM
Trening IV 90% CM
Trening V 100% CM
Trening VI 100%+ x% CM

My game plan to be trained heavy, military
Mind of a Thug Lord, sittin in the cemetary

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 113 Napisanych postów 5248 Wiek 50 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 15349
Progresja nie polega tylko na zwiększaniu ciężaru. Progresją jest również zwiększanie liczby powtórzeń lub nawet liczby serii.

Bardzo często jest tak, że dany trening na kogoś nie działa, nawet jeśli dieta, przerwy pomiędzy seriami, regeneracja, suplementacja i inne czynniki są optymalne.

Organizm musi dostać bodziec do wzrostu. Jeżeli trening takiego bodźca nie powoduje - to nie przyniesie żadnych efektów, a że na każdego działa co innego - jedyną drogą są obserwacje zachowań swojego organizmu. Szkoda tylko, że jeśli widziałeś zero efektów to czekałeś aż 2 miesiące.

"Dzień dobry, czy dostanę marynarkę na 146 w klatce?"
"Pan się chyba pomylił, 146 to...wzrostu?"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 598 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 12596


Co bys mi poradzil na klatke stoje z nia juz z rok nic nie idze?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 113 Napisanych postów 5248 Wiek 50 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 15349
Nie wiem co do tej pory robiłeś, więc trudno znaleźć przyczynę kłopotów.

"Dzień dobry, czy dostanę marynarkę na 146 w klatce?"
"Pan się chyba pomylił, 146 to...wzrostu?"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 598 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 12596
Hmmm
Wyciskanie sztangi skos 12/10/8/8 dosc szeroko po za barki
wyciskanie sztangi plaska 12/10/8/8
rozpietki ze sztangielkami 4x 12


Wyciskanie sztangi plaska 8/8/8/8
wyciskanie sztangi glowa w dol 8/8/8/8
rozpietki 8/8/8/8



Wyciskanie sztangi skos 6/6/6/6
przenoszenie sztangielki 6/6/6/6
rozpietki 6/6/6/6
pompki na poreczach 3x max


Sporo dost tego bylo przewaznie robilem klatke 2 x tydzien pon ciezko a w piatek lekko takze mozliwe ze to jest przyczyna i praktyczne nigduy nie robilem wyciskania sztangielkami moze dac ze skretem?
jak robilem 2 x tydzien to wygladalo to tak
POn
wyciskanie sztangi plaska 12/10/8/8
wyciskanie sztangi skos12/10/8/8
rozpietki plaska 4x12

Piatek Wyciskanie sztangi plaska 12/10/8/8
Pompki na poreczach 4x max

Byc moze to jest przyczyna naprawde nie wiem co mam robic...



Obecnie jade
POniedzialek
Wyciskanie sztangi plaska 4x 17
wyciskanie sztangi lamanej glowa w dol 4x 17
rozpietki skos ze sztangielkami 4x 17
Piatek
zwykle pompki 4x 20
rozpietki ze sztangielkami


Tzn tym planem jeszcze nie jade jestem po regeneracji 2 tygodniowej mam zamiar wystartowac z nim od poniedzialku jesli bys mogl mi doradzic cos innego zamiast tego treningu wynagrodze sogiem pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 379 Napisanych postów 37466 Wiek 49 dni Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 126369
jak na 2 razy w tygodniu tomplan przeładowany.

w takich sytuacjach wybierasz dwa ćwiczenia- np. dla najgorzej rozwijającego się obszaru dajesz 2 x w tyg. a dla lepiej 1x/
np;
poniedz.
wyciskanie gł. do góry 4 x 12-8
wyciskanie gł. w dół 3 x 12-10
czwart.
rozpiętki 4 x 10
wyciskanie gł. do góry 3 x 10
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 598 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 12596
dzieki apokalipsa dobry pomysl...
a glowa do gory ma byc plaska czy skos ?
sok nie wszedl musialem juz dac :)

Zmieniony przez - lampo91 w dniu 2007-12-30 20:48:44
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 379 Napisanych postów 37466 Wiek 49 dni Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 126369
zrob dokladnie tak jak jest napisane- w tej chwili bez poziomej/jest dól/.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 6083 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 33055
lampo91 a jakie tempo stosujesz podczas wyciskań?
Robisz regeneracje ?/co jaki czas?
Masz diete?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 598 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 12596
Yakuza
jesli Ci chodzi o szybkosc ruchow to staram sie po malu opuszczac a jak najmocniej wypychac...
regerneracja jest oczywiscie przewaznie trening 4-5 tygodniowy regeneracja tygodniowa choc czasem zdaza sie ze daje sobie nawet 2 tyg przerwy
diety nie mam jem makarony ryze kurczaki czasem zjem jakis syf jak mi sie zarcia nie chce robic a tak to raczej konkretne zeczy
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dla wyjaśnienia

Następny temat

Jaki ciężar?

Fruzelina