SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Godzilla kontra klatka piersiowa :)

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 174640

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 252 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 16042
Krzych666 dzieki za zawrócenie uwagi na mój problem.
Ale nie bardzo daże zaufaniem twoje programy na kaltkę zarówno ten który miałbym stosowac obecnie jak i ten kładzącey głowny nacisk na górę klatki.

Nie jestem znawcą dlatego prosze cie o rozwianie moich wątpliwosci.
Plan tzw" B"
1) Wyciskanie sztangielek na płaskiej z supinacją.
2) Wyciskanie sztangi na skosie górnym.
3) Rozpiętki płaska lub brama

Czemu ma służyć ćwiczenie 1 ( jakie przesłanki kierowanły tobą jak wstawiłes ja akurat tu ?)
Czemu ćwiczenie przy ktorym potrzebne jest najwiecej siły jest na pozycji nr 2


W planie tzw "A"
) Wyciskanie sztangielek skos góra
2) Wyciskanie sztangi płasko (dla podtrzymania dolnej/środkowej części i dopompowania)
3) Rozpiętki skos

Ćwiczenie nr 2 , nie wiem czy dobrze myślałem do tej pory ale unikałem wyciskan na płaskiej ( dlaczego? Poniewąz jak sie spojrzy na moją postruę z boku to klatka piersiowa wydaje sie jakby być niżej niż normalnie nie wiem jak sie to fachowo nazywa. No i chciałem te górne rejony wypłenić miesniem aby sie to wszystko wyrównało , daltego nie chciałem m pogłębiac dysproporacji miedzy środkiem klatki a górą , daltego skupiam sie na górze. Mam nadzieje ze nie namieszałem za bardzo i sie połapiesz. Dlatego mam pewne wątpliwości do tego ćwiczenie, i tu znowu mam pytanie czemu akuratnie w takiej kolejności dałes mi te cwiczenia .
Mam nadzieje ze nie za bardzo ci dokuczam i pomożesz mi rozwiąc moje wątpy.:)
Pzdr
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 108 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5527
1 dzien KLATKA

- laweczka prosta 4 serie
- hantle skos 4 serie
- maszyna do wypychania 4 serie
- rozpietki 3 serie
- skos glowa w dól sztanga 4 serie

zajmuje mi to około 1,5 h
pytanie brzmi czy to nie za duzo cwiczen?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 379 Napisanych postów 37466 Wiek 100 dni Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 126370
...stanowczo za dużo ćwiczeń- nie zdązyłes sie jeszcze zorientować
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 108 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5527
to z czego mam zrezygnowac? wszystko lubie i na wszystko mam czas
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 12867 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 90337
Sog poleciał

Trening bez nóg, to jak seks bez orgazmu.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 379 Napisanych postów 37466 Wiek 100 dni Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 126370
daj skośną- 4 serie, poziomą -3 serie, i rozpięki wraz z przenoszeniem po 2 serie.
chyba, że staż twój jest mniejszy niz okreslaja zasady tego dzialu, więc jeszce wypadaloby zmniejszyć.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 228
Krzych 666 przeczytałem ten temat i bardzo mnie zaciekawilo to... chciałbym Cie prosić o jedną radę
mianowicie cwiczę już prawie 2 lata. dobrze rozbudowują mi się plecy biceps .... wszystko oprocz klaty... nie wiem co mam zrobic jest mała i do tego mam troche dysproporcje ! szczegolnie zależy mi zeby rozbudowac dolne zewnetrzne rejony...
obecnie robie plan
płasko 4
skos + 4
pompki porecze 3
rozpietki 3

ale teraz mysle o tym
skos - (szeroki uchwyt) 4
płasko hantle z obrotem nadgarstków 4
skos + sztanga (sreni uchwyt) 4
Prosiłbym o jakas podpowiedz zawsze robiłem rozpiętki więc myślę że raz się bez nich obejdzie ;D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 3142 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 42318
michal_08 według mnie to plan będzie dobry w końcu odmiana w treningach jest
A tak wogóle to SOG poszedłŚwietny artykuł właśnie szukałem czegoś takiego
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 228
zrobiłem taki trening ale myślę że trzeba coś zmienić:
płasko sztanga szerokim chwytem 4
skos+ 4
skos- hantlami 4
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 3142 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 42318
Michał_08 plan się dużo nie zmienił tylko w przypadku ostatniego ćwiczenia,chociaż nie do końca bo jest angażowany dół klatki,także prawie jak poręcze.W 2 ćwiczeniu skos góra robiłeś hantlami czy sztangą?Ja od czasu kiedy wyrzuciłem płaską ze sztangą i zamieniłem ją na płaską hantlami odczułem siłę na + i lekką poprawę klatkiSpróbuj:
Płaska hantle x4
Skos- sztanga x4
Skos+ hantle x4

Taki trening był by odmienny i może wniósł by do twoich treningów nowe odczucia,doświadczenia!

Kombinuj,zmieniaj aż w końcu efekty będę dobre.Czego oczywiście życzę

Liczę na jakieś sprawozdanie z treningów,bo jadę obecnie niemal że takim samym planem jak Ty
Pozdro
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dla wyjaśnienia

Następny temat

Jaki ciężar?

Fruzelina