SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Godzilla kontra klatka piersiowa :)

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 174628

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 638 Wiek 44 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 10832
Apokalipsa:trzy wyciskanie w treningu klatki to nie za dużo?Chyba że nie liczysz tego sciskającego...

Grajcie pięknie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 116 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1475
EEEEE....chłopaki a jakie jest to Wyciskanie Ściskajace---

Bóg dał Ci ciało, teraz zbuduj z niego zbroję...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 379 Napisanych postów 37466 Wiek 99 dni Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 126370
jeśli mamy do czynienia z inną odmianą to nie musi to być za dużo.

wyc. ściskające to takie podczas ktorego cały czas przyciskasz sztangielki do siebie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3729 Napisanych postów 44903 Wiek 190 dni Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 336459
apokalipsa-wyciskanie sciskajace lepiej wchodzi na srodek niz wyc.sztangi wasko?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 116 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1475
hehe....widzę ze kolega czuwa...tak dalej

Bóg dał Ci ciało, teraz zbuduj z niego zbroję...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 379 Napisanych postów 37466 Wiek 99 dni Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 126370
ronie220

ściskające dzioala znacznie lepiej, wyc. wąsko -jakby nie patrzeć i wykonywać- dziala w zbyt dużej mierze na tricepsy.


ukazs

może bys przestal spamować!
...
Napisał(a)
Usunięty przez apokalipsa za pkt 4 regulaminu
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 116 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1475

Bóg dał Ci ciało, teraz zbuduj z niego zbroję...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 79 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 101
Panowie nie czytlem wszystkich postów ale czytajac artykul krzycha to widzialem w nim siebie :P:P poprostu jest mi starsznie ciezko zrezygnowac z plaskiej mam wrazenie ze np same hantle nie wystarcza:P krzychu pisal ze jak ma sie sile po 12 seriach to dupa nie trening :P:P ja cwicze 2 lata wiec powoli madrzeje :P kiedys robielm po 6,7 cwizcen na klatke :P iciagle mialem siłe :P a wiec moje pytanie jest takie napisze moj trening i niech ktos mi doradzi co mam zmienic konkretnie a sie dostosuje i tak bede robil oczywiscie zalezy mi na budowie klaty szcegolnie srodkowa gora ze tak powiem.

Plaska serie 10x 70 8x 80 6x 90 5 x 100 i 1 x 110 potem
Skos podobnie tyle ze konczylem na 95
Hantle (roznie raz skos raz plaska raz odwrotna)4 serie 40kg 25,kg 30 i 35 kg
Rozpietki 4 serie (ewentualnie brama na stojaco lub lezac na laweczce czasami przeciąganie0
i to tyle i teraz stosujac sie do porad krzycha bo niestety on pewnie nie odpowie powiedzcie mi co mam zmienic w tym treningu.
Dodam ze ogolnie wyglad klaty wpozradku tyle cycki jakby tworzylu dwie gory i na srodku na gozre taka rownina :P nie jest zle ale jakso to opisac musialem.Aha i jak cos to zawsze dosc szeroko gryf łapałem teraz troszke wezej czy to moze wystarczy?:P:Pmiaelm sie zapyytac jeszcze cozorbic zeby stracic brzucha nie tracac gory? zawsze bylem chudy ale powoli do przodu przy 184 cm waze 86,87 kg ale osattnio nie wiaodmo czemu poszlo mi w brzuch w pasie mam 91 mimo iz widac zarys kaloryfera bo miesnie dobre mam to jednak 91 to porazka jak na mnie comam zrobic?
Jak komus bedzie chcialo sie przeczytac calsoc to bede wdzieczny pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1830 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 7377
Zdecydowanie powinieneś wywalić któreś z tych wyciskań.

Poza tym-jezeli wiesz, że jakieś ćwiczenie na pewno na ciebie działa-zostaw je, ewentualnie zmień kolejność. Jeżeli nie działa-wywal lub obowiązkowo zmień kolejność[jednak lepiej na jakiś czas wywalić]. To tak a propo płaskiej też.


Ja teraz mam taki trening


Wyciskanie z supinacją na płasko 5 serii
wyciskanie hantli skos górny 3 serie
rozpiętki 3 serie


Efekt-klatka zniszczona. Ehh ciągle się powtarzam z tym swoim treningiem klatki, jakbym odnalazł niesamowity, cudowny trening[już lepiej byłoby art o tym napisać i ogólnie o treningu klatki w moim ujęciu ale jeszcze nie pora]. No ale na mnie działa tak czy siak.


Co do zrzucania brzucha-przeczytaj podwieszony art Jodełki"Rzeźba"będziesz wiedział wszystko, co jest ci potrzebne, to nie temat od tego zresztą.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10800 Napisanych postów 47766 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
bardzo fajnie napisane Krzychu

bede wiedzial co i jak na nastepnym train
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dla wyjaśnienia

Następny temat

Jaki ciężar?

Fruzelina