SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Godzilla kontra klatka piersiowa :)

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 175869

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 46 Napisanych postów 10951 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 73516
ja robie plan 3 dniowy, klata raz w tygodniu
i przy takim planie miesiac to hard ??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 46 Napisanych postów 10951 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 73516
fakt ze trenuje bardzo intensywnie, robie raczej krotkie przerwy itp. , ale ...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 253 Napisanych postów 5469 Wiek 50 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 16359
dla WODYN'a miesiąc to hard - bo on robi na 300% normy

Ja robię na jakieś 120% normy i starcza mi sił na jakieś 3 miesiące.

Dziwne, że nie czujecie ćwiczonych mięśni, ja po zrobieniu klatki w poniedziałek mam solidny zakwas do czwartku. Może spróbuj wydłużyć przerwy - za to zwiększyć ilość powtórzeń.

"Dzień dobry, czy dostanę marynarkę na 146 w klatce?"
"Pan się chyba pomylił, 146 to...wzrostu?"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
WODYN TRENING
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 14936 Wiek 39 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 31442
Ja robie (nie liczac wieeeelu rozgrzewek) 3 seire na klate raz w tygodbiu.
nawet majac treningi 2 razy w tygodniu miesiac ostrego treningu bez "poluzowania" na takich ciezarach to wlasnie HARDCORE.... treci tydzen pod rzad bardzo rzadko daje postepy, a czwarty to juz samobojstwo.

Zakwasy mam przez jakies 4 dni zazwyczaj.

czucie miesni na treningu jest, ale tylko w tych tygodniach w ktorych nie nastapila "faza spadku" czyli przetrnowanie. 2 tygodnie ladna pompa i czucie miesni . Oczywisie przy max koncentracji na podniesieniu nie czuje nic. Dostaje klapek na oczy. Koncentracja nie moze byc tedy podzielna.

DO 26 MARCA 2011 MAM URLOP.

1)Spiesz sie powoli! 2)Masa Podstawa sily, sila podstawa treningu na mase! 3)Naturalny ruch=wiekszy Ciezar!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 261 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 9124
Po przeczytaniu tematu oczywiscie wzialem sie za zmiane trenningu na klatke ktory wygladal tak:
Wycisk sztangi na plaskiej 5 x 12 10 8 8 6 z progresja do 4 serii
Wycisk sztangielek na skosie 30 stopni 4 x 10
Rozpietki na plaskiej 4 x 10

Teraz zmienilem trening na:
Wyciskaniu sztangi na plaskiej w waskim uchwycie
Wyciskanie sztagielek na 30 stopniowym skosie uchwytem mlotkowym
Rozpietki na plaskiej

Jednak widze ze moja klatka ma bardzo slaby dol, a nie mam dostepu w tej chwili do wyciskania z glowa na dole, jak innaczej mozna to zastapic zeby pobudzic dolne partie miesni?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
WODYN TRENING
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 14936 Wiek 39 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 31442
Na podkreslenie dolu:

-Glebokie pompki na poreczach z obciazeniem
-wstepne zmeczenie na "bramie" lub rozpietkami na plaskiej
-wyciskanie lezac z oderwaniem dupy tak wysoko by 2 koty przebiegly, mozesz postawic nogi na lawce, ale pod warunkiem ze cwiczysz na atlasie
-stosuj ultraszerokie chwyty

DO 26 MARCA 2011 MAM URLOP.

1)Spiesz sie powoli! 2)Masa Podstawa sily, sila podstawa treningu na mase! 3)Naturalny ruch=wiekszy Ciezar!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 261 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 9124
Dzieki Wodyn.
SOGiem nagradzam

Mam jeszcze pytanie odnosnie wpasowania tego w trening, moze byc tak:

Wstepnie zmeczenie rozpietkami na plaskiej
Wyciskanie na plaskiej z dupa u gory w szerokim uchwycie
Wyciskanie sztangielek pod katem 30 stopni, mlotkowym uchwytem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
WODYN TRENING
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 14936 Wiek 39 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 31442
Jasne, moze byc.

Po skonczeniu postepow w trzech cwiczeniach tydzien przerwy i ... caly trening OD KONCA..

I tak w kolko!

DO 26 MARCA 2011 MAM URLOP.

1)Spiesz sie powoli! 2)Masa Podstawa sily, sila podstawa treningu na mase! 3)Naturalny ruch=wiekszy Ciezar!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 46 Napisanych postów 10951 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 73516
postanowione -robie tydzien przerwy na przemyslenie jeszcze raz treningu i diety jako takiej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 253 Napisanych postów 5469 Wiek 50 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 16359
shes-SEXY - nie zaczynaj ciągle treningu od tego samego obszaru klatki (płaska). Jeśli zaczniesz od skosu, to przy następnym cyklu, gdy powrócisz do płaskiej w pierwszym ćwiczeniu - uzyskasz znacznie lepsze przyrosty.

Na dół możesz jeszcze robić szerokie pompki z rękami na podwyższeniu.

"Dzień dobry, czy dostanę marynarkę na 146 w klatce?"
"Pan się chyba pomylił, 146 to...wzrostu?"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dla wyjaśnienia

Następny temat

Jaki ciężar?

FuckBaton