SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DT Opalinho (prawie Weteran) - Wiosna 2022

temat działu:

Przygotowanie do zawodów

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 161191

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2851 Napisanych postów 4466 Wiek 2 lata Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 109828
Witam, na imię mam Grzechu. Po kolejnej ustawce SFD, jaka odbyła sie w minioną sobotę w Oświęcimiu(wcześniej bylem w Bytomiu) załapałem na tyle chęci i motywacji na dalsze miesiące walki z żelastwem, że będę sie starał zrealizować moje małe marzenie jakim jest przejście przez cały cykl przygotowań i wzięcie udziału w zawodach kulturystycznych. Wstępnie myślę o debiutach lub mistrzostwach Śląska 2019. Prowadzę się na razie sam, korzystając głównie z dzienników, live'ów czy materiałów/szkoleń osób,które faktycznie merytorycznie potrafią coś przekazać. W głowie mam już plan do kogo będę chciał się zgłosić ale póki co nie będę pisał, no bo jak to sie mówi szanse są 50-50% - ja chcę, a druga strona nie wiem. Ostatnie 4-6 miesiące bankowo będę chciał aby mnie ktos poprowadził.

Obecnie kończę krótki okres redukcyjny,tzw."forma na lato", która trwała 8 tygodni + tydzien lekkiej diurezy....który kończył się pierwszymi urodzinami Mojej
Córki więc wiadomo tort itd co akurat chyba wpłynęło korzystnie na sylwetkę. Teraz chcę dorzucić nieco masy mięsniowej i ten okres planuję jakoś do 15-20 września, a potem okres nieco lżejszych treningów związany głównie z bardzo prawdopodobnym wyjazdem służbowym na 2-3 miesiące ale to będę na bieżąco pisał, bo na tą chwilę sam nie wiem co będzie. Pracę mam raczej siedzącą, w systemie dniówka/nocka/wolne/wolne - 12h zmiany.


Trenuję systemem 3 dni treningu/1 wolny. Tak mi pasuje z racji mojej pracy - ten wolny dzien robię po dniówce. Wracam wtedy po 18 do domu, kąpiel Córki itd więc zwyczajnie jestem padnięty jak od 4.40 na nogach. Pory treningu mam różne - też uzależniony od Dziecka, Żony więc rozkład posiłków będzie rózny o czym wspomnę niżej. Rozkład treningu:

1/Pull A
2/Push A(mocno klatka, lekko bark-zwykle boczny akton)
3/Legs A(mocno czwórki, lekko dwójki)
4/off
5/Pull B
6/Push B(mocno barki, lekko klatka)
7/Legs B(mocno dwójki,poślad, lekko czwórki)

Dokładne rozpiski będę leciał na bieżąco,cardio 3-4 razy w tygodniu po 20-25min.

Dieta i rozkład makro ustalony na ten tydzien:
B - 260-270gr, T- 60-65gr, W - 340gr, kcal - 2940-2950 - DT
B- 260-270gr, T-110-120gr, W - 140gr - 2540-2590 - DNT

Posiłki też na bieżąco jak i rozkład BTW.

Suplementacja:
- rano:kompleks witamin i minerałów, 1000mg Omega 3, 1 x esseliv
- do drugiego posiłku - probiotyk,4gr MSM + 1gr wit C
- przed treningiem - 200mg kofeiny
- po treningu - 5gr kreatyny, 4 gr leucyny
- po posilku potreningowym - 600mg kwas ala, 500mg berberyny, 1000mg Omega 3, 200mg chromu
- przed snem - magnez,wit d3mk2, cynk, 4gr MSM, 1gr wit C, probiotyk
- dodatkowo - chrom 200mg i kwas ala do posilku przed treningiem, 2 x 5gr ostropestu(jak nie zapominam), SFD wpc plus wg braków w diecie.

To chyba tyle jeśli chodzi o suple, wygląda na duzo ale wg mnie to same podstawy. mam jeszcze anticatabolix z ALL NUTRITION ale juz mi sie konczy wiec nie pisalem-sypalem 20gr po treningu w czasie tej redukcji.

No i nieco fot jak to wygląda - pierwsze trzy bodajże z zeszłej środy czy czwartku...no i dwa motywujące mnie do dalszej pracy z zaj**istej ustawki:





















Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2851 Napisanych postów 4466 Wiek 2 lata Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 109828
arturl1986
oki rozumiem, to można poprobiwac i coś poprawić w tych testach

Tak od kilku tygodnii się staram trenować aby nieco się podciągnąć ale póki co to ważniejsza jest regeneracja, fizjo nawet zalecił nieco zwolnić bo ja nie jestem przygotowany na tego typu treningi tyle lat trenując typowo pod sylwetkę.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2706 Napisanych postów 3137 Wiek 29 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 173179
Będziemy oglądać Twoją drogę do debiutu powodzenia!
3
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2961 Napisanych postów 4361 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 200656
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 112 Napisanych postów 499 Wiek 27 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 34332
Niesamowicie się zmieniłeś odkąd się ostatnio widzieliśmy jestem i obserwuje
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1876 Napisanych postów 6179 Wiek 37 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 63966
Taki cel motywuje do dzialania, wien sam po sobie. Noe wiem czy mi gdzies umknelo ale ile latek na karku
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2171 Napisanych postów 5633 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 215688
Dobra decyzja
Fajna sylwetka i na pewno będzie coraz lepiej!

Powodzenia!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 909 Napisanych postów 6619 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 266888
Też śledzę i kibicuje powodzenia
1

MASA MASA MASA

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
prz1993 Zawodnik IFBB
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 16479 Napisanych postów 26745 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 803659
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MARIAN 17 IFBB PRO
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9614 Napisanych postów 28753 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 598388
Powiadomki;) lecisz z tematem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 613 Napisanych postów 3157 Wiek 32 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 129093
siemka, powodzenia
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2851 Napisanych postów 4466 Wiek 2 lata Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 109828
Dzieki Panowie. Co do dzisiejszego dnia to wypiska jutra,jestem mega zmeczony pogodą,niewyspaniem i treningiem nóg na dobranoc. Do tego szama na jutro i lece w kime bo jutro dniowka wiec 4.45 pobudka. A
Nowy temat Wyślij odpowiedź
cutz