SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Mati - Wiosna 2022

temat działu:

Przygotowanie do zawodów

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 359360

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11046 Napisanych postów 50797 Wiek 29 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
WITAM!

Nazywam się Mateusz Młodystach, mam 27 lat, mieszkam w Zbąszyniu (woj. wielkopolskie). Na siłownie chodzę od roku 2009. Obecnie przygotowuje się do swojego pierwszego startu - debiutów kulturystycznych w kategorii kulturystyka klasyczna. Co do wzrostu to mierze 180cm. więc po weryfikacji wyjdzie czy będzie to kategoria do czy powyżej 180 cm.


TRENING :

Ćwiczę 5-x w tygodniu, typowym splitem. Podział na dzień dzisiejszy wygląda następująco:
1. barki +dwójki
2. biceps+ triceps
3. czwórki
4. off
5. klatka
6 plecy 7. off.

Treningi będę opisywał na bierząco.


DIETA:
Obecnie stosuje lekkką rotacje 1 na 1 czyli jeden dzień węgle wyżej kolejny nieco niżej a wygląda to tak:
Dzień wyższych węgli:
1. 200 g chudej wołowiny , 3 jaja + 200 g truskawek
2. 100 g kaszy jaglanej +220g piersi
3. 100 g ryżu +150g. banana/ananasa +220g piersi
4.75 g ryżu 220 piersi
5. 50 g ryżu 220 piersi
6. 300 g batatów 220 piersi 10 ml oleju lnianego

Dzień niższych węgli:
1. 200 g chudej wołowiny, 3 jaja + 200 g truskawek
2. 75 g kaszy jaglanej 220 piersi
3. 75 ryżu 150 ananasa/banana 220 piersi
4. 50g. ryżu 220 piersi
5. 25 g ryżu 220 piersi
6. 200 g batatów 220 piersi

Pierś z kurczaka zamieniam na pierś z indyka bądź jakąś chudą rybę lub dam wpc, a jeżeli chodzi o źródła węgli to głównie korzystam z ryżu parabolicznego, kaszy/płatków jaglanych, ziemniaków i batatów. warzywa lecą praktycznie w każdym posiłku do oporu.

SUPLEMENTACJA:
Omega3 3g 2x ed
ala 300 mg po treningu
wit c 1g 3xed
witaminy i minerały
bcaa 10 g przed i 10 g w trakcie treningu.

Aktualnie aeroby wykonuje w ilości 2 x dziennie po 35 min.


OBECNA FORMA:













4
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 319 Napisanych postów 641 Wiek 33 lat Na forum 260 dni Przeczytanych tematów 5105
27.09 legs
1. Prostowanie przed twarza 7x15 7x15 7x10
2. Zginanie z hantlem 21x13 21x14
3. Zginanie lezac maszyna 8x10 7x11 6x14
4 Martwy na prostych nogach 120x8 110x10
5. Wypychanie nog stopy wasko nisko 200x18 200x15
6. Bulgary cc+12x15 cc+12x15
7 Przywodzenie stos x14, 12
8. Wspiecia na palce suwnica 2x12

Kolejny bardzo dobry trening.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11046 Napisanych postów 50797 Wiek 29 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
Wiec tak trening z 28.12 - klata
1.wyciskanie sztangi lezac na ziemi 4x10-8 p.
2. Wyciskanie sztangi skos gorny 30 ° 4x 8-10
3. Rozpietki na lawce skos w gore
4. Pompki na poreczach + krzyzowanie linek wyciagu górnego 3x 15-12- ss.

Brzuch : spiecia + unoszenie nog - ss 4x max.
Aeroby 2x 35 min spacer w terenie.

Dieta jak w rozpisce.


Panowie pytanie mam, czy jakie tetno jest wg Was optymalne podczas aerobow? Ja staram sie utrzymywać w przedziale 120 -130, kolejne pytanie jest takie czy na redukcji ograniczacie warzywa czy jecie ich w opor ? Bo ja jem ich sporo ale przez to po posilku ciaza jak na masie.


Zmieniony przez - MatiMlody w dniu 2016-12-29 14:17:19
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 87 Napisanych postów 462 Wiek 25 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 12358
Ja nigdy na tętno nie patrzyłem, po prostu zap*****lałem, ma się lać z Ciebie jak z psa, na mnie to działało, inni może mają inną teorię :D
A warzywa starałem się trzymać w granicach 100-150g na posiłek tak aby zbytnio nie obciążać żołądka, chociaż jak zjadłem więcej to nie było z tym problemu.
No ale ja bardzo dbam o higienę trawienia stosując probiotyki, enzymy, livy, heparegeny, herbatki na trawienie, nie liczy się to co zjemy i ile tego zjemy tylko to ile z tego przyswoimy :)

Pozdro i powodzenia !


Zmieniony przez - biggerstrongerbialystok w dniu 2016-12-29 15:27:10
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11046 Napisanych postów 50797 Wiek 29 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
Dzieki Paweł !
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11046 Napisanych postów 50797 Wiek 29 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
Dzisiaj przećwiczone zostały plecy:

1. ściąganie linki wyciągu górnego do brzucha 4x12-10
2. podciąganie na drążku 2x max
3. wiosłowanie sztangą 4x 12-8
4. wiosło hantlą 4x 12-8
5. przyciąganie drążka siedząc 3x 12+drop
6. szrugsy siedząc 3x 15

aeroby 2x 45min

dieta wg planu.


Zmieniony przez - MatiMlody w dniu 2016-12-29 21:06:01
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11046 Napisanych postów 50797 Wiek 29 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
Powodzenia:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1490 Napisanych postów 4066 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 392041
Ładna sylwetka,będę śledził przygotowania a jak dobrze pójdzie to jako widz zobacze formę na żywo we Wrocku.

Ja tętna aż tak bardzo nie pilnuję ale jak biegam na orbitreku to tętno zazwyczaj mam 120-130.
A co do warzyw, u mnie też lecą w każdym posiłku. Dziennie się zamykam w 500g-600g.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11046 Napisanych postów 50797 Wiek 29 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
magda.s
Powodzenia:)
Dziękuję !
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11046 Napisanych postów 50797 Wiek 29 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
Damian_619
Ładna sylwetka,będę śledził przygotowania a jak dobrze pójdzie to jako widz zobacze formę na żywo we Wrocku.

Ja tętna aż tak bardzo nie pilnuję ale jak biegam na orbitreku to tętno zazwyczaj mam 120-130.
A co do warzyw, u mnie też lecą w każdym posiłku. Dziennie się zamykam w 500g-600g.
Dziękuję ! Mam nadzieje że uda się we Wrocku przybić pione ! A co do warzyw to też je ogranicze.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11046 Napisanych postów 50797 Wiek 29 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
Dzisiaj dzień bez treningu siłowego. O 5 rano pierwsze aero, teraz leci druga sesja. Dzień niższych węgli ale miska 100 %. Wg Waszych rad ograniczylem warzywa i poprawa natychmiastowa tzn. po posiłku żadnej ciąży ani innych problemow.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
prz1993 Zawodnik IFBB
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 19337 Napisanych postów 29011 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 841145
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Justyna Lipicka-Fitness Sylwetkowe 2017

Następny temat

Jędrzej Pietz - Przygotowania na 2021

kizzers krem