SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Mati - Dzienniczek, Sopot 2021

temat działu:

Przygotowanie do zawodów

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 411

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 17 Na forum 295 dni Przeczytanych tematów 667
Cześć!

Coś o mnie:
Nazywam się Mateusz, forum śledzę już od długiego czasu ale tylko śledziłem, kiedyś jakiś tam dziennik założyłem na innym koncie ale tak jak szybko go założyłem tak szybko przestałem się na nim udzielać :D Mam 21 lat (rocznik 2000), pochodzę z trójmiasta oraz pracuje fizycznie jako monter okien. Przygoda z siłownia się zaczęła w sumie już za młodu, coś tam z ojcem w garażu dźwigałem i zaszczepił to we mnie ale tak na „poważnie” wkręciłem się po pójściu do szkoły średniej, wiadomo z początku 0 diety jak i wiedzy, z czasem małymi kroczkami jakoś się ona zwiększała i było coraz lepiej. Ciężko mi określić taki prawdziwy staż ale wydaje mi się, że po 18 zaczynało powoli to już być w jakimś tam stopniu bardziej poukładane, więc powiedzmy, że 3 lata. Nie będę tu już opowiadać więcej historii życia bo za pewne to nikogo i tak nie interesuje i większość czeka na konkrety związane z tym jak to wszystko wyglada teraz :D

Cel, coś z teraz:
Szykuje się na tegoroczne (2021) zawody w Sopocie, jako, że jestem z trójmiasta to chyba obowiązkiem dla mnie jest tam zaliczyć debiut :D Dodam też od razu, że prowadzi mnie Adam Suker, przedstawiać go chyba nie muszę. Współpracujemy już prawie rok ale w tym była 2/3 miesięczna (od lipca do października) przerwa, po prostu miałem ciężki okres w życiu i tak musiało być. Na szczęście Adam zgodził się mnie przyjąć „na nowo” i lecimy dalej z tematem :P

Aktualnie skończyliśmy minicuta i od soboty zaczęliśmy „odbicie” które będzie trwało 6-8 tygodni, wtedy zostaje nam 14-16 tygodni na docelową redukcje, już pod zawody.


Trening:
Na ten moment dostałem nowy plan który wyglada następująco

Czwórki
Klatka+Triceps
Plecy
Off
Dwójki+dupa
Barki+Klata
Off

Priorytetem u mnie jest klatka i dwójki, ogólnie mięsa brakuje wszędzie ale tam szczególnie ;d Ćwiczenia i serie będę wrzucać na bieżąco, po wykonanym treningu.

Dieta, cardio:

Cardio - 5x40min rower na czczo

DT – 260b+15g eaa, 360ww, 20t+ 6g o3,
1-06:30 - 50b, 10t, 60ww / owsiane 50g + banan 100g + jaja M 2 szt + 100g białka jaj + 30g wpc
2-12:00 - 50b, 0t, 60ww / ryż 75g + pierś 250g
3-17:00 - 50b, 0t, 60ww / ryż 75g + pierś 250g
Intra szejk – 15g eaa + 10g glutamina + 10g kreatyna + 2/3g sól himalajska
4-20:30 - 60b, 0t, 120ww / kleik 100g + płatki kukurydziane 50g + wpi 70g – post workout
5-22:30 - 50b, 10t, 60ww / ryż 75g + tatar 250g

DNT – 250b, 60t+ 6g o3, 240ww
1-06:30 - 50b, 10t, 60ww / owsiane 50g + banan 100g + jaja M 2 szt + 100g białka jaj + 30g wpc
2-12:00 - 50b, 10t, 60ww / ryż 75g + pierś 250g + oliwa 10g
3-17:00 - 50b, 10t, 60ww / ryż 75g + pierś 250g + olej lniany 10g
4-20:00 - 50b, 10t, 60ww / ryż 75g + tatar 250g
5-22:00 - 50b, 20t, 0ww / wpc 65g + orzech 40g

Suplementacja:
Nie ma sensu chyba tutaj wszystkiego wypisywać, raczej same podstawy jak u większości dbających o profilaktykę :D Jak ktoś będzie chciał to wrzucę, nie ma problemu.

Forma, jakieś zdjęcie:
Nie wyglada to jakoś mega, zdjęcie z sobotniego raportu - ostatniego dnia minicuta który trwał 6 tygodni wiec już było trochę płasko, no ale taki okres też musi być ;p

I to chyba będzie na tyle, zapraszam i pozdrawiam każdą osobę która odwiedzi :D

1
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 621 Napisanych postów 1588 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 163702
Naturalne przygotowania ?
Powodzenia!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 17 Na forum 295 dni Przeczytanych tematów 667
Siemka, powiem tak, życie za krótkie na testa w normie :D

18.02 - waga 91.4
Dzisiaj bez cardio, teraz praca i później wpadnie trening dwójek i pośladków, pod wieczór opisze trening. Pogoda nie sprzyja, -10 więc dzisiaj zamrożony ryż i kurczak na przerwie :D
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3997 Napisanych postów 7147 Wiek 29 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1738976
Powodzonka życzę i będę zaglądał :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 17 Na forum 295 dni Przeczytanych tematów 667
Cześć, miło, dzięki ;D
Po powrocie z pracy ogólnie czułem się dosłownie jakby walec po mnie przejechał, 0 energii, no ale tak to już jest czasami, cięższy dzień w robocie, cały dzień marznięcia i idzie to odczuć ale mimo wszystko (dla niektórych to może być głupota) w takie dni nie odpuszczam treningów, dzisiaj było źle ale w moim przypadku jutro może być jeszcze gorzej więc zebrałem się i jak już zacząłem rozgrzewkę to w jakimś tam stopniu wróciłem do życia :D

Tak jak wspominałem dzisiaj wleciały dwójki+poślady, pierwszy trening z nowego planu i było to raczej wstrzeliwanie się z ciężarem, zupełnie nowe dla mnie ćwiczenia jak i takie których dawno nie robiłem ale jakoś to poszło.

Martwy Sumo 3s9
Hip trust smith 2s8, back off 15
Uginanie siedząc 4s10 + 2x rest pause
Przysiad sumo na smithie 3s10,10, back off 15
Martwy na prostych z hantlami 3s15
Uginanie hantla leżąc 3s12 40x0

Ciężaru nie podaje bo tak jak mówię, wstrzeliwałem się, zostawiałem dość spory zapas w niektórych np martwym sumo, nigdy nie robiłem więc też podszedłem do tego ostrożnie bo jednak tutaj ważna jest technika(tym bardziej, że problemy z kręgosłupem były), otworzenie biodra a ja jakiś mega mobilny nie jestem.

Dieta standard
1- owsiane,jaja,białka jaj,wpc
2-ryż kura
3-ryż kura
4-kleik, płatki, wpi
5-ryż, kura
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 17 Na forum 295 dni Przeczytanych tematów 667
19.02 - waga 91.2
Właśnie kręcę 40 minut cardio, ciężko było się dzisiaj wyrwać z łóżka :D Prysznic, śniadanie, praca a następnie czeka mnie trening barków+klatki. Mam nadzieje, że szef nas nie będzie werbować na jutro i będzie wolne z pracy, przyda mi się wolny weekend bo już trochę zajechany się czuje (przydałoby się w końcu wyspać :d)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 17 Na forum 295 dni Przeczytanych tematów 667
Siemka, niestety nici z wolnego weekendu, jutro praca :D Wróciłem do domu, szybki przysznic, posiłek i poleciałem zrobić zakupy, nie byłem przygotowany na to, że jutro do tej roboty idę i zabrakło mięsa :p (przy okazji wyhaczyłem ryż jaśminowy na promocji w biedrze i wleciały 32 kartony :D) Później z zakupami od razu pojechałem zrobić trening barków i klatki

Wyciskanie Sztangi Siedząc - 70x12, 70x12, 70x12
2. Unoszenie Sztangielek Bokiem Z Martwego Punktu - 12x12, 12x12, 12x12+12x4+12x3
3. Unoszenie Sztangielek Bokiem W Oparciu O ławkę - 10x18, 10x17, 10x15
4. Odwrotny Butter Fly - 10x17, 10x15, 10x15+10x8+10x6
5. Wyciskanie Sztangi Skos Dodatni - 80x9, 70x12, 60x12
6. Dumbbell Hex Press - 24x11, 24x9, 24x9
7. Rozpiętki Hantle ławka Pozioma - 14x12, 16x12, 16x11

Ciężar dobierany trochę na czuja, sporo "nowych" ćwiczeń których dawno nie robiłem, ale mimo wszystko bardzo dobry trening. Hex press mnie zadziwił, mega czucie klatki piersiowej, chyba w żadnym innym ćwiczeniu tak jej nie czuje a byłem sceptycznie do tego nastawiony :D

Tutaj jeszcze wrzuce jakieś zdjęcie z szatni zrobione na szybko


3
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 17 Na forum 295 dni Przeczytanych tematów 667
20.02 - 91.1 (+1.1kg względem ostatniego raportu, końca minicuta)
40 min cardio
Dzisiaj DNT, kończę kręcić cardio, później raport do Adama, praca i na wieczór jakieś spotkanie ze znajomymi. Jutro czwórki+biceps, cały plan treningowy już przerobiony, ciężary mniej więcej ustalone wiec teraz czas już tylko dokładać :D
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1507 Napisanych postów 3021 Wiek 32 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 51695
Klata bokiem bardzo fajnie wygląda.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 17 Na forum 295 dni Przeczytanych tematów 667
Dzięki, ale to akurat tylko na tym zdjęciu tak wyszło, ogólnie sama w sobie klatka zdecydowanie odstaje i jest na ten moment priorytetem :D Brakuje mięsa i zaczepiona jest słabo na dole, wrzucę 2 zdjęcia mniej korzystne dla zobrazowania tego. Jedno z tego samego dnia co to wyżej gdzie widać jak jest zaczepiona a drugie z porannego raportu w innych, gorszych ale bardziej rzeczywistych warunkach :D





1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 17 Na forum 295 dni Przeczytanych tematów 667
21.01 - 90.5

Wczoraj jak wróciłem z roboty, spotkałem się ze znajomymi i 4 razy krwotok z nosa poleciał, organizm już chyba sam zaczął domagać się snu i ogólnie odpoczynku, możliwe też, że ciśnienie wysokie było bo cały dzień miałem takie „zatkane uszy” powietrzem, jadę zaraz pożyczyć ciśnieniomierz bo osobiście nie mam i jeszcze sprawdzę jak to tam wyglada.

Chciałem się dzisiaj bardziej wyspać a wyszło tak, że nawet pomimo zmęczenia organizm chyba przyzwyczajony jest do wstawania rano i i tak i tak wstałem po 5/6 godzinach, późno poszedłem spać a o tej 8 już oczy jak 5 złoty :p Zaraz drugi posiłek i lecę na trening czwórek, po nich postaram się jeszcze jakaś drzemkę zrobić.

Doszło też 60ww w DT i 40 w DNT cardio na 5x35 min (było 5x40)


Zmieniony przez - Mati.00 w dniu 2021-02-21 10:27:34
1
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Road to Debiuty 2022

Wheya