SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Intermittent fasting (IF) okresowy post - zbiór badań

temat działu:

Badania naukowe

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 382106

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 2531 Wiek 109 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 12950
Z reguły robiłem tak, że po prostu jadłem tyle samo (podczas stagnacji) a zmieniałem sam trening i jego intensywność i teraz nie wiem co lepsze:D robić tak czy załadować się. Mam tendencje do tycia (szczególnie okolice brzucha). No ale też w 2 tyg nie nabiorę 10kg fatu (podczas zwiększenia kcal) ale da mi to możliwość wykonania "mocniejszego" treningu lub wezmę opcję inną tj. przez 2 tyg po prostu zmniejszę intensywność treningu, jego objętość i tyle(Co pozwoli mi zregenerować organizm i wrócić na większe obroty).
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 61 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 658
Jade if 16/8. Nie jem od 20 do 12. Pierwszy posiłek jem o 12 potem trening o 15. Czy powinienem wg nie jesc przed treningiem czy mozna wrzucic te 600kcal na ruszt :D ?

No Pain, No Gain.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 427 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 15789
Różne są odmiany diety IF. Generalne założenie było by pierwszy posiłek był po treningu ale dużo osób przed treningiem wrzuca na ruszta jakiś mały posiłek, złożony głównie z Białka i WW, proponowałbym do 400kcal, reszta po treningu.

Pomogłem? Nie chce SOGa pomóż im

www.dkms.pl/index.php?id=314 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 61 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 658
Skoro ma to miec znaczny wpływ na spalanie fatu to ja moge jesc po treningu ale naleze do osob ktore nie lubia cwiczyc na czczo.

No Pain, No Gain.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2571 Napisanych postów 29968 Wiek 40 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 200199
Koskihno
Różne są odmiany diety IF. Generalne założenie było by pierwszy posiłek był po treningu ale dużo osób przed treningiem wrzuca na ruszta jakiś mały posiłek, złożony głównie z Białka i WW, proponowałbym do 400kcal, reszta po treningu.

na jakiej podstawie proponujesz 400kcal?
protokołów jest wiele - na czczo,1posiłek,2posiłki,czy nawet 'czy'

"Cóż jest trucizną?
Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną, tylko dawka czyni, że dana substancja nie jest trucizną!".
BLOG: http://www.sfd.pl/t1033576.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 2619 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 36108
Przed treningiem jedz posiłek złożony z białek i tłuszczy, a nie węglowodanów. Zdecydowaną większość węgli w ciągu dnia ulokuj w posiłku po treningowym.

Hard work & dedication

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 427 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 15789
solaros
Koskihno
Różne są odmiany diety IF. Generalne założenie było by pierwszy posiłek był po treningu ale dużo osób przed treningiem wrzuca na ruszta jakiś mały posiłek, złożony głównie z Białka i WW, proponowałbym do 400kcal, reszta po treningu.

na jakiej podstawie proponujesz 400kcal?
protokołów jest wiele - na czczo,1posiłek,2posiłki,czy nawet 'czy'


W sumie pisałem jak mi się lepiej trenuje. Z tłuszczami przed treningiem jakoś nie moge robić siadów i ciągów, źle się czuje.


A teraz mam problem i potrzebuje waszej pomocy. Rozwalając auto rower staję się moim jedynym rozsądnym środkiem transportu.
rano 5:00 Jazda 10km rowerem będe starał się jechać do max 130 Maxymalnego tętna
praca lekka fizyczna do 14
14:10 powrót 10km rowerem
w dni z siłką (FBW - pon, śro, pią) trening około 15:30 pierwszy posiłek po 16stej co daje mi łacznie 18h postu. Jak to suplementować, jaki protokół wybrać by nie paść?

Myśłałem by dać BCAA po pierwszym rowerze w granicach 10gram (waże 93) i 10 przed wyjazdem rowerem, po powrocie przed siłką pierwszy posiłek WW + Białko. Proszę o pomoc!

Pomogłem? Nie chce SOGa pomóż im

www.dkms.pl/index.php?id=314 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 354 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 26024
Imo BCAA przed rowerem zbędne nic Ci się nie stanie jak przejedziesz rowerem 2x10km. Jeżeli trening na czczo to możesz dać 10g BCAA przed lub samo białko, ww ładuj po treningu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 1168 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 9046
Grubas3
Jade if 16/8. Nie jem od 20 do 12. Pierwszy posiłek jem o 12 potem trening o 15. Czy powinienem wg nie jesc przed treningiem czy mozna wrzucic te 600kcal na ruszt :D ?


Ja jadę prawie 2 tygodnie:
12: 1000
14: trening
16-17: 1800
19-20: 900/1000

Dobrze się czuję na treningu, zjadam najczęściej makaron biały + mięcho +ew. warzywa, wsumie to zjem i dalej głodny jestem.

Tak jak pisali, protokołów jest kilka. Jedne polecają same warzywa + tłuste mięso.
Sprawdź jak Ci pasuje najbardziej.

Gdybym umiał zjeść więcej na raz to robiłbym trening na czczo. Redukcję pewnie będę próbował na czczo.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 61 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 658
Juz nie ma problemu bo jem wszystko dopiero po treningu. Na pierwszy tydzien mnialem 16/8 a na drugi Podkrecilem if do 18/6. Lece 2 tydzien. Zmian w sylwetce brak. Ale zobaczymy po nastepnych tygodniach.

No Pain, No Gain.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

BCAA + białko - przydatność BCAA podczas sporego spozycie białka

Następny temat

BCAA vs EAA - a 'timing'!

nutloveb