SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Intermittent fasting (IF) okresowy post - zbiór badań

temat działu:

Badania naukowe

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 378849

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2586 Napisanych postów 29968 Wiek 40 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 200199
photek
PODSUMOWYWUJAC, DIETA DLA KAZDEGO. NIGDY NIE ROBILEM MASY CZYSCIEJ I SILA TAK W GORE NIE SZLA TAK JAK TERAZ! !! IF FOR LIFE.



z tym sie zgodzic nie moge!
to tak samo jakby napisac -> low carb/low fat jest dla wszytskich - a nie jest!
czy CC jest najlpesza metoda - a nie jest

czy normalna,zwykla,6-cio posilkowa,zbilansowana dieta - tez najlepsze wyjscie dla kazdego

IF,jak LC,czy LF,CC,keto czy normalna dieta - bedzie dzialac,ale dlatego ze ludzie roznia sie od siebie,na jednego bedzie dzialac to a na drugiego co innego.

Dlatego mozna napisac ze 'w moim przypadku IF/LC/LF/KETO/CC sprawdza sie doskonale' - ale na pewno nie mozna napisac ze dla kazdego tez tak bedzie!

"Cóż jest trucizną?
Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną, tylko dawka czyni, że dana substancja nie jest trucizną!".
BLOG: http://www.sfd.pl/t1033576.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 257 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4111
masz 100% racji. DLA KAŻDEGO chodziło mi raczej nnie, że u każdego będzie się sprawdzać, ale że nie widzę w żadnej 'profesji' przeciwwskazań. odpowiednio użyte nada się do wszystkiego. nieprecyzyjnie napisałem.


Zmieniony przez - photek w dniu 2012-05-10 15:23:15
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2586 Napisanych postów 29968 Wiek 40 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 200199


chodzi o to aby nie stawiac ten rodzaj diety na piedestale - bo nie dla kazdego ona bedzie dobrym wyjsciem!

to alternatywa,coś innego,nie kolejna dieta de best!

nie,nie bo nie ale czesc osob ma problemy natury 'psychicznej' z poradzeniem sobie z taka iloscia godzin postu,z natury 'biologicznej',bo niedobrze im,bole brzucha,zawrtoy glowy,drgawki,etc.

Są osoby ktore maja predyspozycje (ze tak to nazwe) to tej diety
są osoby ktore wręcz przeciwnie!


Pomojajac aspekt - że daje niesamowita wolność,jem kiedy lubie,jem ile lubie i jem co lubie - niestety część osob nawet jakby chciala to mity (jakie ciagle są slyszane i czytane) na to nie pozwalają,lub też samo ciało nie daje rady.

..........niestety.

Z mitami walczymy,po to tęż ten dział - nad 'głową' możemy jeszcze popracować ale nad ciałem juz niestety NIE.


yol



Zmieniony przez - solaros w dniu 2012-05-10 19:34:23

"Cóż jest trucizną?
Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną, tylko dawka czyni, że dana substancja nie jest trucizną!".
BLOG: http://www.sfd.pl/t1033576.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 76 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 6772
Ciekawy post otwierający i ciekawy wątek. Chociaż osobiście nie czuję się przekonany - zarówno sam, jak i kilka osób z mojego otoczenia odniosło znaczące rezultaty przechodząc na dietę typu 5-6 posiłków dziennie. Heh, może to przez to, że tak jedząc łatwiej kontrolować co się zjada.
Sądzę jednak, że poeksperymentuję z jednodniowymi głodówkami, przy robieniu redukcji.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 118 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4690
Dobra, mam takie pytanko, czy przy IF, w DT +20% DNT -20% (Rekomp)
1. Muszę trenować treningiem polecanym przy LG, czy mogę moim 4-dniowym splitem? Przed treningiem 15g BCAA
2. W DNT mogę zrobić 15-20min lekkiego aero bez BCAA?

Oczywiście trening i aero na czczo po około 16h postu, dopiero potem jedzonko.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 489 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4886
+/- 20% czego? zapotrzebowania?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 118 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4690
Tak.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 99 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1151
Mity mitami, ale jeszcze gorsze sa niedopowiedzenia.

1 jesli jadasz 2-3 razy dziennie to przytyjesz ale tluszczem. Organizm zaczyna magazynowac zapasy, organizm nie jest w stanie przerobic tego pozywienia i wlozyc go w postaci miesni do organizmu, ale to czego nie lwozy odklada jako tluszcz. Po drugie jesli jadasz duzo bialka za jednym razem to obciazasz strasznie nerki!
O tym zapomnial autor artykuly, to stad zaleca sie wiecej bialka w czestszych ilosciach , bo nerki jesli zachoruja to nie ma na to lekarstwa!

Waidomo nie od dzis ze watroba mozepo miescic duzal iczbe zapasow, dlatego niejedzenie nawet 20 godzin nie poswoduje spalenia miesni. To zalezy od rodzaju jednak cwiczen, o czym znow zapomnial autor artykulu ;)

Zancznie lepiej jest jesc co 3 godziny. I to robia najlepsi kulturysci do dzis.

Zmieniony przez - qazaq w dniu 2012-05-27 22:48:10
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 285 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 36713
Co do nerek to może i tak, ale jestem już jakieś 4 msc na takim systemie żywienia , zjadam 230-260 gr białka i żyje. Dochodzi oczywiście spora ilość wody.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 137 Napisanych postów 1017 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 41554
Qazaq kilka godzin po spożyciu dużego posiłku składniki odżywcze w nim zawarte niekoniecznie są "wtłaczane" do krwiobiegu w jednym momencie. Trawienie i wchłanianie zachodzi stopniowo. W przypadku białek tempo trawienia/wchłaniania jest bardzo wolne. Zazwyczaj zachodzi wolniej niż 10 g na godzinę dla naturalnych źródeł. W jednym z badań białka kazeinowe (30 g) po 7 godzinach nadal były wchłaniane.

Lipogeneza i lipoliza to dosyć dynamiczne procesy. Z tego względu całodobowy lub nawet całotygodniowy bilans energii dostarczanej i wydatkowanej ma kluczowe znaczenie dla rezultatów. Niemniej jednak po kilkunastu godzinach postu i treningu siłowym organizm ma inne priorytety niż magazynowanie tłuszczu.

Zmieniony przez - LukaszK w dniu 2012-05-28 20:19:42
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

BCAA + białko - przydatność BCAA podczas sporego spozycie białka

Następny temat

BCAA vs EAA - a 'timing'!

nutloveb