SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DT shiruetto

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 25277

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 262 Napisanych postów 650 Wiek 22 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 8391
21.09.19
Kompletnie zapomniałam, że w ten weekend moja siłownia obchodzi "urodziny" i z tej okazji wstęp dla wszystkich jest darmowy. Jak zobaczyłam na Google, że ludzi jest 3 razy tyle, co zwykle (a normalnie jest dosyć tłoczno), to zrezygnowałam z pójścia, bo pewnie i tak nie byłoby jak ćwiczyć. Zamiast tego dzień spędziłam na próbach dopasowania zajęć z 1 roku do planu roku 2, co wcale takie łatwe nie było. Na szczęście po paru godzinach nad Excelem się udało. Po południu rodzice wybrali się do znajomych i zostawili nam trochę dobroci do jedzenia, więc miałam co podjadać w trakcie.

Garmin
sen: 7h 55min
kroki: 858 żenada

dieta
picie: ok. 1,8l
Poza tym co w rozpisce była jeszcze sałatka warstwowa, jakieś paluszki krakersowe i rurki maślane (na szczęście puste w środku). Myślę, że tak do 2700-2800kcal dobiłam...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6425 Napisanych postów 14653 Wiek 50 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 577280
No kroczki nawet gorsze od tych co ja miałam jak na kanapie leżałam:)
Nadrobisz. Dużo masz tych różnic programowych? Masz coś z czego Cię zwolnią na II roku bo np. miałaś na I w byłej uczelni?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 262 Napisanych postów 650 Wiek 22 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 8391
Najwyraźniej moje leżenie na kanapie jest jakieś bardziejsze


Zmieniony przez - shiruetto w dniu 2019-09-24 17:12:42
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 262 Napisanych postów 650 Wiek 22 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 8391
Najwyraźniej moje leżenie na kanapie jest jakieś bardziejsze
Po pierwszym roku mam do nadrobienia w sumie 8 przedmiotów, z czego jeszcze 2 być może uda się przepisać, 2 to e-learning, a 1 podobno składa się z pojedynczego seminarium. Na drugim roku staram się o zwolnienie z 7 przedmiotów, z czego 4 jestem prawie pewna, że wypalą. Nie narzekam- wiedziałam, na co się piszę z ta zmianą uczelni.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 262 Napisanych postów 650 Wiek 22 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 8391
22.09.19
Kolejny dzień unikania tłumów na siłowni, czyli kolejny z żałosną ilością kroków. Tym razem przynajmniej pogoda dopisała i wsiadłam na rower, bo już miałam dosyć kanapy.

Garmin
sen: 8h 31min
kroki: 965
rower: kondycja zaliczyła taki regres, że spaliłam ok. 500kcal na trasie, na której zawsze spalałam jakieś 300

dieta
picie: ok. 1,6l
Tu coś jeszcze dojadałam, żeby było w okolicach tych 2000kcal, ale już nie pamiętam co.









Zmieniony przez - shiruetto w dniu 2019-09-24 17:38:48
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 262 Napisanych postów 650 Wiek 22 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 8391
23.09.19
Kolejny wypad do stolicy i trochę spaceru, żeby jakoś zająć czas czekania na pociąg. Przed południem było tak zimno, że musiałam na szybko szukać szalika w szafie. Na treningu jakoś mniej powera niż ostatnie dwa razy, ale swoje zrobiłam.

Garmin
sen: 7h 22min
kroki: 14 579
rozgrzewka: 10:05min, 87kcal, HR 135
trening: 1:30:53min, 396kcal, HR 107

trening B
10min rozgrzewki na orbitreku + chwila rozciągania

przysiad bułgarski 15x4kg/15x6kg + 12x6kg/12/10x8kg/10x8kg/20x4kg
15x4kg/15x6kg + 12x6kg/10x8kg/10x8kg/20x4kg
12/12/12/12/12x6kg
12/12/12/12x7,5kg
12/12/12/12x7,5kg
12/12/12/12x8kg
15/15/15x4kg/15x5kg
15/15/15/15x4kg
15/15/15/15xpo 4kg


opuszczanie na drążku nachwytem 5/5/5/3 --> już przy drugiej serii mam problem z pierwszą fazą opuszczania, tzn. muszę doskoczyć do drążka i przez to na samej górze nie daję rady utrzymać napięcia mięśni, więc kawałek "spadam" i dopiero później powoli się opuszczam
5/5/5/3
5/5/4
6/6/3/2
6/6/6/6
6/6/6/10
6/6/6/6
6/6/6/12
6/6/6/6


wyciskanie sztangi na ławce poziomej, szeroki rozstaw 15x20kg/12x25kg + 10x25kg/8/8x30kg/5/5x35kg --> czy jest jakiś sposób, żeby 30kg i więcej nie miażdżyło mi nadgarstków przy chwycie na szerokość znaczników na sztandze?
15x20kg/12x25kg + 10x25kg/8x30kg/6x30kg/4x35kg
15x20kg/12x25kg + 10x25kg/8x25kg/6x30kg/6x30kg
12/12/12/10x30kg
12/12/12/12x30kg
12/12/12/15x30kg
12/12/12/12x30kg
12/12/12/10x30kg
12/12/10/10x30kg


wyciskanie sztangielek chwytem neutralnym na ławce pionowej 12/12/10/10x6kg
12/12/10/8x6kg
10/10/10/10x4kg
15/15/15x5kg
15/15/15x5kg
12/12/12x6kg
12/12/12x6kg
12/12/12x6kg
12/12/12x6kg

wyciskanie francuskie sztangielki oburącz siedząc 12/12/12/12x8kg
12/12/12x8kg
10/10/12x8kg
12/12/12/12x7,5kg
12/12/12/12x7,5kg
15/15/15x7,5kg
15/15/15x8kg
15/15/15x8kg
15/15/15x8kg


uginanie przedramion ze sztangą podchwytem 15/15/15x14,5kg
15/15/12x14,5kg
12/12/12x14,5kg
12/12/12x13,5kg
12/12/8/8x13,5kg
12/12/12x14kg
12/12/12x15kg
12/12/12x14kg
12/12/12x15kg


dieta
picie: ok. 2,1l
Wszystko w rozpisce. Jak więcej piję, to mniej jem.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5177 Napisanych postów 33389 Wiek 41 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 661860
shiruetto


wyciskanie sztangi na ławce poziomej, szeroki rozstaw 15x20kg/12x25kg + 10x25kg/8/8x30kg/5/5x35kg --> czy jest jakiś sposób, żeby 30kg i więcej nie miażdżyło mi nadgarstków przy chwycie na szerokość znaczników na sztandze?




Trzeba odpowiednio ułożyć sztangę w dłoni i trzymać nadgarstek pionowo a nie wychylać go w tył za linię przedramienia. W tym ustawieniu pionowym pomaga przysłowiowe łamanie sztangi dłońmi.
2

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 262 Napisanych postów 650 Wiek 22 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 8391
Night, jak zawsze dziękuję za cenne wskazówki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5177 Napisanych postów 33389 Wiek 41 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 661860
Jest o tym mnóstwo filmików w necie. Najlepiej się na tym znają trójboiści lub ludzie specjalizujący się tylko w wyciskaniu. Youtube kopalnią wiedzy w tym wypadku.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 262 Napisanych postów 650 Wiek 22 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 8391
24.09.19
Pierwszy raz czułam pośladki po bułgarach i to tak fajnie w głębszych warstwach mięśni Efekt lektury Waszych ostatnich porad odnośnie przysiadów w temacie z konsultacją techniki. Mam nadzieję, że teraz za każdym razem będę coraz bardziej czuła pracę tego, co powinno pracować.
Wieczorem wyskoczyłam sobie na spacer, tylko niestety po drodze padł mi zegarek, bo włączyłam mu GPSa, żeby ładnie pokazał dystans.
A tak poza siłowniowo, to mam już po dziurki w nosie tego wakacjowania i czekam na rozpoczęcie roku akademickiego, żeby zająć sobie czymś głowę. To chyba znak, że dobrze wypoczęłam i jestem gotowa na nowe wyzwania. No i na pewno częściowo zasługa ekscytacji nową uczelnią i nowymi ludźmi, a równocześnie tym, że teraz będę "u siebie" i czasem spotkam na kampusie jakieś od dawna znajome twarze Jedyny potencjalny problem jest taki, że nawet jak położę się o 23, to przed 8 ciężko mi zwlec się z łóżka, mimo że całymi dniami odpoczywam, a tu zaraz trzeba będzie wstawać pewnie przed 6 rano...

Garmin
sen: 7h 12min
kroki: 7 045 (szacuję, że gdyby Garmin nie umarł, to byłoby jakieś 10tys)

dieta
picie: ok. 2l




Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Taśmy do ćwiczeń

sosy