SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DT shiruetto

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 6929

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 80 Napisanych postów 214 Wiek 21 lat Na forum 121 dni Przeczytanych tematów 3811
Gusiarz
Już nie zasmiecam watku


Dobrze, że wywiązały się takie dyskusje o białku i dziennikach, bo byłaby tu zupełna cisza przez te parę dni, gdy uczyłam się do kolokwium
Teraz już niestety praktycznie co tydzień będę mieć jakieś zaliczenie, a w połowie czerwca zaczyna się sesja :'-( Postaram się, żeby jak najmniej odbiło się to na diecie i ilości ruchu, ale wiadomo- studia najważniejsze, zwłaszcza że mój kierunek niestety (albo stety) wymaga dużego zaangażowania.


Zmieniony przez - shiruetto w dniu 2019-05-10 12:40:44
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 103 Wiek 27 lat Na forum 19 dni Przeczytanych tematów 647
shiruetto
Gusiarz
Już nie zasmiecam watku


Dobrze, że wywiązały się takie dyskusje o białku i dziennikach, bo byłaby tu zupełna cisza przez te parę dni, gdy uczyłam się do kolokwium
Teraz już niestety praktycznie co tydzień będę mieć jakieś zaliczenie, a w połowie czerwca zaczyna się sesja :'-( Postaram się, żeby jak najmniej odbiło się to na diecie i ilości ruchu, ale wiadomo- studia najważniejsze, zwłaszcza że mój kierunek niestety (albo stety) wymaga dużego zaangażowania.



Zmieniony przez - shiruetto w dniu 2019-05-10 12:40:44


a co studiujesz? :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 80 Napisanych postów 214 Wiek 21 lat Na forum 121 dni Przeczytanych tematów 3811
Stomatologię
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 80 Napisanych postów 214 Wiek 21 lat Na forum 121 dni Przeczytanych tematów 3811
Trzeba trochę nadgonić z dziennikiem, bo tyle pochwał w tym tygodniu, a rozpisek brak

07.05.19

Garmin
kroki: 10 655

dieta

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 80 Napisanych postów 214 Wiek 21 lat Na forum 121 dni Przeczytanych tematów 3811
08.05.19
Trening z koleżanką, więc jak zwykle trochę dłuższy- ponad godzina, mimo że bez brzucha. Byłam bardzo niezadowolona z monster walka, bo na tej siłowni nie mają mini bandów, więc wzięłam taką dłuuuugą, wąską i grubą gumę i przełożyłam wokół kostek na dwa razy, ale niestety jest dużo mniej elastyczna niż te małe i nie dość, że spadała trochę przy robieniu kroku, to nie stawiała aż takiego oporu i ćwiczenie nie weszło tak dobrze, jak zazwyczaj. Poza tym trochę nie wiem, co dalej z opuszczaniem na drążku. 4 serie po 5 ładnych, kontrolowanych opuszczeń robię już w zasadzie bez problemu. Po takich 4 seriach spróbowałam się podciągnąć, dość szeroko, nachwytem, ale niestety idzie dosłownie tylko parę cm do góry Jeszcze nie czas na mnie. Zwiększyć ilość powtórzeń w serii? A może tylko ilość serii i dalej robić po 5? Zaczęłam się też zastanawiać nad pozycją, to znaczy czy przy opuszczaniu powinnam założyć nogę na nogę w kostkach, ugiąć nogi w kolanach czy wisieć całkiem prosto? Do tej pory robiłam cała wyprostowana, to wydawało się najbardziej naturalne i wygodne dla mnie, zwłaszcza że nie mam super daleko do ziemi, a po każdym opuszczeniu staję przecież z powrotem na podłodze, więc na tę krótką chwilę ruchu nie kombinowałam nic z ułożeniem nóg.

Garmin
kroki: 12 549
rozgrzewka: 10:08min, 95kcal, HR 154
trening: 1:07:56min, 372kcal, HR127

trening C
10min rozgrzewki na orbitreku

martwy ciąg klasyczny 10/10/8/8x50kg
8/8/8/8x51kg
12/12/12/12x40,5kg
12/12/12/12x40kg
12/12/12/12x40kg
15/15/15/15x36kg
15/15/15/15x35kg
12/12/12/12x35kg
15/15/15/15x35kg
12/12/12/12x35kg
15/15/15/15x31kg
15/15/15/15x20kg

hip thrust w oparciu o ławkę 10/10/10/12x50kg
10/10/10/10x51kg
12/12/12/12x40,5kg
10/10/12/12x40kg
15/15/15/15x36kg
15/15/15/10/10x35kg
12/12/15/15x35kg
15/15/15/12x35kg
12/12/12/12x35kg
12/12/12/15x31kg
12/12/12/12x31kg


monster walk z taśmami 30/30/30 na każdą stronę
30/30/30
30/30/30
20/20/20/20
0/0/0/0
20/20/20/20
20/20/20/20
20/20/20/20
0/0/0/0
20/20/20/20

opuszczanie na drążku nachwytem 5/5/5/5 (w tym tygodniu zamienione miejscami z wiosłowaniem sztangą)
5/5/5/5/5
5/5/5/12
5/5/5/12
5/5/5/10
5/5/5/10
10/10/10/10
podciąganie na maszynie Smitha w oparciu o ławkę
7/7/7/7/7
6/7/7/7


wyciskanie sztangielek na ławce dodatniej 12/12/10/10xpo 10kg
10/10/10/10x10kg
15/15x7,5kg/8/8x10kg
15/15/15/15x8kg
12/12/15/15x8kg
15/15/15/15x7kg
20/20/20/20/20x5kg
15/15/15/15x7kg
15/15/15/15/15x6kg
15/15/15/15x7kg
12/12/12/12x7,5kg
15/15/15/15x6kg


wyciskanie sztangielek nad głowę siedząc 10/10/10/8xpo 8kg
8/10/10/10x7,5kg
15/15x5kg/8/8x7,5kg
12/12/15x6kg
12/12/15x6kg
15/15/15x5kg
15/15/15x5kg
15/15/15x4kg
15/15/15/15x4kg
15/15/15x4kg
12/12/15x4kg
12/12/15x4kg

dieta

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 103 Wiek 27 lat Na forum 19 dni Przeczytanych tematów 647
stoma to ładnie ;) też niełatwy kierunek kończyłam, więc znam "ból" ciągłej nauki.
a monster walka ja zawsze robię z tymi długimi gumami, zobacz tu

ok. 38s
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 80 Napisanych postów 214 Wiek 21 lat Na forum 121 dni Przeczytanych tematów 3811
09.05.19
Miałam iść na basen, bo dawno mnie tam nie było, a zamiast tego wylądowałam na pobraniu krwi zleconym przez ginekologa Ale przynajmniej wiem, że TSH, prolaktynę, testosteron, glukozę i insulinę mam w normie.

Garmin
sen: 5h 31m
kroki: 8 682

dieta
płyny: ok. 1,9l

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 80 Napisanych postów 214 Wiek 21 lat Na forum 121 dni Przeczytanych tematów 3811
dogtor
stoma to ładnie ;) też niełatwy kierunek kończyłam, więc znam "ból" ciągłej nauki.
a monster walka ja zawsze robię z tymi długimi gumami, zobacz tu

ok. 38s


Ooo, w życiu bym nie wpadła na taki patent. Dzięki! Na pewno będę korzystać
Co do nauki, to z jednej strony czasem zazdroszczę znajomym na innych uczelniach, że przychodzą po zajęciach (które często mają przez 3-4 dni w tygodniu) i mogą po prostu spędzać dzień z Netflixem, książką czy gdzieś wyjść ze znajomymi, a ja muszę na takie przyjemności wygospodarować czas, a z drugiej strony są dni, kiedy zastanawiam się, co ja bym miała robić przez pół dnia, jakbym nie miała się czego uczyć, no bo też ile można siedzieć i odpoczywać
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 80 Napisanych postów 214 Wiek 21 lat Na forum 121 dni Przeczytanych tematów 3811
10.05.19
Przyszedł weekend, to i jakaś "wpadka" dietetyczna musi być Chłopak odebrał mnie z dworca w Warszawie, zawiózł do domu i przy okazji zabrał na obiad na pizzę. Na szczęście nie wepchnęłam w siebie 4-tego kawałka, przy 3-cim zapaliła się czerwona lampka, że wystarczy się (porządnie) najeść a nie przejeść do tego stopnia, że do samochodu musiałabym się dotoczyć. Cel na następny raz- wyeliminować nawias Wieczorem udało się wyciągnąć go na spacer, żeby chociaż trochę z tego spalić.

Garmin
sen: 5h 2m
kroki: 17 154

dieta
płyny: ok. 1,2l nie licząc kefiru






Zmieniony przez - shiruetto w dniu 2019-05-11 20:24:24

Zmieniony przez - shiruetto w dniu 2019-05-11 20:44:54
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 80 Napisanych postów 214 Wiek 21 lat Na forum 121 dni Przeczytanych tematów 3811
Zapomniałam, że miałam przy poszczególnych dniach wrzucić zdjęcia posiłków, więc będą hurtowo na koniec. Potreningowa owsianka, sałatka i jajecznica jako śniadania i mięso mielone z kaszą i sosem na jeden z obiadów.










1
Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Taśmy do ćwiczeń