SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Arphiel/DT/rzeźba/ start str 18/podsumowanie str49

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 53281

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Temat przeniesiony przez obliques z działu Ladies droga do formy i edukacja. Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 15301 Wiek 31 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 189812
Witam wszystkie piękne i przede wszystkim silne Panie :) Mam na imię Ania, postanowiłam tutaj napisać bo przyznam, że liczę na Waszą pomoc w kształtowaniu sylwetki. Mam nadzieję, że ten dziennik zmotywuje mnie do jeszcze cięższej pracy nad niedoskonałościami ciała jak i ducha :)

Ale od początku czyli ankieta (dzisiaj "domierzę" brakujące wymiary)

Wiek : 25lat
Waga : 52kg
Wzrost : 164cm
Obwód w biuście(1) :
Obwód pod biustem :
Obwód talii w najwęższym miejscu (2): 70cm
Obwód na wysokości pępka : 77cm
Obwód bioder (3): 87cm
Obwód uda w najszerszym miejscu: 50cm
Obwód łydki : 33cm
W którym miejscu najszybciej tyjesz : brzuch
W którym miejscu najszybciej chudniesz : nogi, piersi
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: (jak często) HIIT 6x w
tygodniu + trening wytrzymałościowo-siłowy 4x w tygodniu
Co lubisz jeść na śniadanie: coś na słodko - naleśniki(mąka migdałowa
lub białko zamiast mąki tradycyjnej) z owocami
Co lubisz jeść na obiad : wołowina + warzywa
Co jako przekąskę : świeży owoc/warzywo, orzechy
Co jako deser : smootie (np. mleko migdałowe+mrożone wiśnie+chia+maca
+surowe zmielone kakao+orzechy włoskie+szpinak+kropelka stevi)
Ograniczenia żywieniowe : nie jadam pieczywa i wyrobów mącznych
Stan zdrowia, czy regularnie miesiączkujesz, czy bierzesz tabletki
hormonalne : zdrowa ale ze skoliozą, miesiączki regularne, nie biorę
Preferowane formy aktywności fizycznej: ćwiczenia w domu, chyba
dorosłam do ciężarów więc i przerzucanie żelastwa
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : białko scitec, omega gold
- olimp, greens scitec
Stosowane wcześniej diety : od ok. roku czysta i zdrowa dieta



Przykładowy jadłospis:
Śniadanie
"Naleśnik" z 1jajka + odżywka białkowa/mąka migdałowa + simie lniane + maca (nie chodzi o żydowski chlebek tylko o roslinkę :) ) + płatki
orkiszowe + orzech włoskie. Do naleśnika są zazwyczaj owoce maliny
+banan/truskawki+banan/mix owoców i to posypane nasionami chia.
Przekąska1
Orzechy włoskie + jagody goji + ziarna surowego kakao
Przekąska2
1/2 papryki z twarogiem półtłustym (twaróg z rzodkiewką, czosnkiem,
jogurtem/kefirem, solą himalajską, pieprzem) czasami dodaję łyżeczkę
oleju lnianego lub z avocado
Przekąska3
Obiad
Wołowina ew. indyk + brokuły + kosma ryżowa + sałatka ze szpinaku,
pomidorów, ogórka, cebuli i białej fasoli (co prawda z puszki ale
opłukanej z zalewy)
Kolacja
białko + masło migdałowe (bez cukru i soli) + orzechy

Do każdego posiłku "dogryzam" jakieś surowe warzywo papryka,
marchewka, pomidor (poza kolacją)

Moje "treningi"
Rano po przebudzeniu 12-20min HIIT 6x w tygodniu
Popołudniu (przed obiadem) trening wytrzymałościowo-siłowy (podobne do tych http://www.sfd.pl/-t564376.html) 4-5 razy w
tygodniu. Ćwiczę w domu. Brak ochoty/chęci/czasu/pieniędzy na chodzenie na siłownie.
Niedziela
I tak od ponad roku.

Mogę powiedzieć, że nigdy nie stosowałam żadnej diety (poza jedną, 3dniową próbą Kopenhaskiej). Od ponad roku jestem na zdrowej diecie czyli wszystko co http://www.sfd.pl/-t752315.html
Jedyne co ja wyeliminowałam to pieczywo i przetwory mączne nawet te pełnoziarniste, po prostu ich nie jem na co dzień (wyjątek to płatki orkiszowe jak mam ochotę na śniadaniowego naleśnika).
Śniadanie i obiad jest w moim wypadku posiłkiem potreningowym.

Jak widać na zdjęciach mam nietypową budowę – dolne żebra są zniekształcone i „wystają”.
Nie wiem czy potrzebna mi jest redukcja ale chciałabym bardziej skupić się na budowie mięśni i jeżeli to możliwe talią. Nigdy nie miałam wcięcia a to co mam i tak jest efektem ciężkiej pracy.

Dziękuję za wszelką pomoc, wsparcie jak i konstruktywną krytykę :)

"pod tym niechcianym tłuszczem niekoniecznie ukrywa się nasz ideał urody" Obliques

Don’t be a follower. Be a leader even if for a while you are only leading your shadow.

Aktualny DT -> http://www.sfd.pl/Arphiel_2013__ciąg_dalszy_:_D/podsumowanie_str._25-t937085-s29.html#post8 

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 174 Napisanych postów 65575 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 188925
co ćwiczysz w domu, bo "HIIT" 6x w tygodniu to lipa a nie HIIT, inna sprawa następne wytrzymałościowe, czemu ma słuzyc takie coś?. Wytrzymałośc sie buduje dodając do treningu normlanego elemnty interwałowe i wytrzymałościowe, robienie codziennie ich nie przynosi zadnego efektu i nie moze być zrobione konkretnie. Ja bym proponowala dobudować trochę nogi wtedy sylwetka będzie proporcjonalniejsza, ale troche brak mi pomysłów na zrobienie tego bez ćwiczen siłowych

Zmieniony przez - obliques w dniu 2012-02-15 12:48:59
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 15301 Wiek 31 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 189812
Właśnie chciałabym bardziej w stronę siłowych iść tylko, ze w domu. Mam piłkę, hantelki (każda do 10kg), mam sandbaga (w tej chwili 11 kg). Przykładowy HIIT z dzisiaj rana:

"pod tym niechcianym tłuszczem niekoniecznie ukrywa się nasz ideał urody" Obliques

Don’t be a follower. Be a leader even if for a while you are only leading your shadow.

Aktualny DT -> http://www.sfd.pl/Arphiel_2013__ciąg_dalszy_:_D/podsumowanie_str._25-t937085-s29.html#post8 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 15301 Wiek 31 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 189812
12 rund 10s przerwy 50s ćwiczeń
one leg sqat, jump tuck
reptile push up
sumo sqat (11kgsandbag)
skakanka

"pod tym niechcianym tłuszczem niekoniecznie ukrywa się nasz ideał urody" Obliques

Don’t be a follower. Be a leader even if for a while you are only leading your shadow.

Aktualny DT -> http://www.sfd.pl/Arphiel_2013__ciąg_dalszy_:_D/podsumowanie_str._25-t937085-s29.html#post8 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 174 Napisanych postów 65575 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 188925
tyllo problem jest w tym ze przy twojej budowie trzeba solidnie popracować z duzymi ciężarami by rozbudować troche nogi, wszytsko co robisz pogłębia dysproporcje góra dól
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 15301 Wiek 31 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 189812
Czyli tylko wizyta na siłowni?
Czy w diecie coś zmienić?

"pod tym niechcianym tłuszczem niekoniecznie ukrywa się nasz ideał urody" Obliques

Don’t be a follower. Be a leader even if for a while you are only leading your shadow.

Aktualny DT -> http://www.sfd.pl/Arphiel_2013__ciąg_dalszy_:_D/podsumowanie_str._25-t937085-s29.html#post8 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 174 Napisanych postów 65575 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 188925
dobrze gdybys ja wpisała w tabelke z wartosciami wyjdzie ile jesz kalorii. Troche mało bałka mi wygląda, ale powiem tak, jezli sie czujesz dobrze z ta dieta i ci odpowiada ja nie ingeruje bo zycie nie jest cyferką.
Robisz fajne treningi ,ale one są po prostu forma ruchu poprawiającego kondycje i sprawność z tym ze ona niestety nie modeluje sylwetki, Do modelowania potrzebne sa konkretne statyczne ćwiczenia i odpowiednie cięzary. Wiec tak, tylko wizyta na siłowni cos możne zmienić w twojej sylwetce.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 174 Napisanych postów 65575 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 188925
Zobacz moja sylwetkę z tyłu placy mamy podobne i brak pasa, ale zobacz jak moje nogi wyrównuja góre
http://www.sfd.pl/akneraj/redukcja_II_po_masie/Kiedy_droga_staje_się_celem-t561919-s57.html 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 15301 Wiek 31 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 189812
Dobra. Będę musiała głęboko przemyśleć moją styczność z siłownią bo zależy mi na poprawie.
Wczoraj udało mi się złożyć jak cyferkowo moja dieta wygląda - nigdy nie liczyłam ile czego jem wczoraj się pilnowałam i wyszło
Suma dobowa: 1744kcal, 134g białko, 85g tłuszcze, 114g węglowodany

Figura godna pozazdroszczenia :)
Czy jest sens dalej tak ćwiczyć jak to robię teraz? Czy zmodyfikować ilość?

"pod tym niechcianym tłuszczem niekoniecznie ukrywa się nasz ideał urody" Obliques

Don’t be a follower. Be a leader even if for a while you are only leading your shadow.

Aktualny DT -> http://www.sfd.pl/Arphiel_2013__ciąg_dalszy_:_D/podsumowanie_str._25-t937085-s29.html#post8 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 174 Napisanych postów 65575 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 188925
masz fajne możliwości i zacięcie i da sie wiele z tym zrobic juz mam wizję dieta ok, suplementuj tranem jeszcze
Wiesz ,co do ilości, serio to zależy od intensywności treningu i możliwości, ja jednak odradzam zawsze intensywne treningi codzienne, 3x w tygodniu skatowanie sie daje najlepsze wyniki reszta jak dasz rade to siłownia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 15301 Wiek 31 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 189812
Ćwicząc zawsze daje z siebie wszystko - zalana potem i zdyszana. Powtarzając zestawy ćwiczeń udaje mi się poprawić czas lub ilość powtórzeń (bez poświęcania jakości nad ilością).

Tran jak rozumiem może być łączony z omegą, którą już łykam?
Prześpię się z pomysłem pójścia na siłownie i dam znać co i jak.

Jeżeli bys miała czas to mogłabys przedstawić mi swoją wizję?
Bardzo dziękuję za pomoc :) i pozdrawiam

"pod tym niechcianym tłuszczem niekoniecznie ukrywa się nasz ideał urody" Obliques

Don’t be a follower. Be a leader even if for a while you are only leading your shadow.

Aktualny DT -> http://www.sfd.pl/Arphiel_2013__ciąg_dalszy_:_D/podsumowanie_str._25-t937085-s29.html#post8 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Redukcja [165 cm, 65 kg]

Następny temat

CKD- DZIEWCZYNA- pomóżcie:)