SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DT shiruetto

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 25185

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 262 Napisanych postów 650 Wiek 22 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 8391
Skoro dziennik już oficjalnie założony, to czas go trochę uzupełnić

11.02.19
Z racji tego, że plan treningowy był wtedy jeszcze na etapie roboczym, to zrobiłam, co mi przyszło do głowy:

10min rozgrzewki na orbitreku
martwy ciąg klasyczny 4x15x25kg
przysiad ze sztangą z tyłu 4x12x30kg
podciąganie na maszynie z asystą 4x15x45kg
przy ostatnich dwóch seriach bardzo mocno paliły mnie przedramiona, mimo że starałam się pracować głównie plecami
wyciskanie sztangi na ławce poziomej 4x15x15kg
drogą naśladownictwa starałam się cofnąć stopy na ziemi bardziej pod biodra, ale mam wrażenie, że wtedy dużo bardziej wyginam się w odcinku lędźwiowym




Zmieniony przez - shiruetto w dniu 2019-02-14 12:12:24
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 262 Napisanych postów 650 Wiek 22 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 8391
13.02.19
Z przyzwyczajenia niektóre serie wyszły mi dłuższe niż w założeniu miały być Do tego trochę testuję, w jakim ćwiczeniu jakie obciążenie będzie dla mnie odpowiednie.

trening B
10min rozgrzewki na orbitreku

przysiad bułgarski 15/15/15/15 na każdą nogę
bez obciążenia i na razie przy tym zostanę, bo pali niemiłosiernie

wyciskanie sztangi na ławce poziomej 15/15/12/8x25kg
w ostatniej serii nie byłam już w stanie zrobić kolejnego powtórzenia, więc następnym razem chyba zejdę z ciężaru, żeby zrobić pełne serie

podciąganie na maszynie z asystą 15/15/15/15x45kg
wiem, że miałam robić podciąganie na maszynie Smitha, ale niestety pewna Pani bardzo długo ją okupowała, więc wolałam zrobić wersję na maszynie niż nic

wyciskanie sztangielek chwytem neutralnym na ławce poziomej 15x3kg/15/15x4kg
tutaj trochę więcej powtórzeń niż miało być, ale myślę, że jak następnym razem zacznę od razu od 4kg, to będzie akurat na 3 serie po 12

wyciskanie francuskie sztangielki oburącz stojąc 15/15/15x4kg
też powtórzeń trochę za dużo, spróbuję następnym razem 3x12x6kg

uginanie przedramion ze sztangą stojąc 15/15/15x10kg
tutaj chyba zostanę przy 15 powtórzeniach, bo nie czuję się na siłach na 15kg, a przy 12 powtórzeniach jakoś nie zdążę poczuć, że coś ćwiczę
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 262 Napisanych postów 650 Wiek 22 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 8391
17.02.19

Przerwa między treningami trochę wydłużona, ale już wracam na właściwe tory. Od jutra zamierzam też ruszyć z dietą.

trening C
10min rozgrzewki na orbitreku

martwy ciąg klasyczny 15/15/15/15x20kg
Ciężar sporo zmniejszony w stosunku do poprzedniego razu, ale tym razem czułam mięśnie w okolicach stawu biodrowego, a nie przede wszystkim plecy, więc chyba było to dobre posunięcie. Powoli będę próbować zwiększać, bo te 20kg to żadne wyzwanie, ale tak żeby technika na tym nie cierpiała.

hip thrust w oparciu o ławkę ze sztangą 12/12/12/12x30kg
Wydaje mi się, że jakiś tam zapas siły jeszcze mam i te 35kg by mnie nie zabiło, ale w przerwach między seriami pośladki palą tak bardzo, że chyba się jeszcze wstrzymam

wiosłowanie ze sztangą nachwytem 15/15x15kg/10x20kg/15x20kg
Jak widać zabawa z ciężarem- 15kg okazało się za lekkie na 10 powtórzeń. Następnym razem wypróbuję 4x10x20kg.

wyciskanie sztangielek na ławce dodatniej 15/15/15/15x6kg
(waga jednej sztangielki)

wyciskanie sztangielek nad głowę na ławce poziomej 12/12/15x4kg
(waga jednej sztangielki)
Ćwiczenia na barki chyba najbardziej dają mi w kość, jeśli chodzi o górę. Trzeba pracować, żeby naramienne nie zostały w tyle :'-(

Monster walk nie zrobiłam, bo nie znalazłam na siłowni taśm. Na mojej na szczęście są, ale wracam na nią dopiero za tydzień.









Zmieniony przez - shiruetto w dniu 2019-02-17 18:32:38

Zmieniony przez - shiruetto w dniu 2019-02-17 21:42:29
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 262 Napisanych postów 650 Wiek 22 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 8391
18.02.19

trening A
10min rozgrzewki na orbitreku (opaska nie do końca chciała współpracować na początku, stąd niższe tętno na screenie)

przysiad ze sztangą z tyłu 15/15/15/15/15x25kg
Ciężar trochę mały (stąd 5 serii), ale chciałam skupić się na technice i popróbować różnych ustawień.

wiosłowanie sztangielkami w oparciu o ławkę 10/10/10/10x7,5kg
(na każdą stronę)

rozpiętki ze sztangielkami 15/15/15/15x6kg
(waga jednej sztangielki)

unoszenie ramion bokiem ze sztangielkami w opadzie stojąc 12/12/12x2,5kg
(waga jednej sztangielki)
W tym miejscu chciałabym zapytać czy to ćwiczenie lepiej robić stojąc, czy siedząc na ławce?

wyciskanie sztangi na ławce poziomej, wąski rozstaw rąk 15x10kg/12/15x15kg
Nie jestem pewna, co do wagi sztangi niestety przyjęłam, że ważyła 10kg

uginanie przedramion ze sztangielkami chwytem młotkowym stojąc 12/12/12x5kg

unoszenie nóg w zwisie 12/12/12/12/12
Ostatnie 3-4 powtórzenia w 5-tej serii były już trochę mało stabilne i czułam, że pomagam brzuchowi wszystkimi możliwymi mięśniami


dieta
Wyszłam z wprawy i niestety makro średnio zgadza się z założeniami Wiem, że chipsy to zły wybór, ale jem je tak rzadko, że gdy tak sobie leżały w kuchni, to nie mogłam się powstrzymać

Na koniec mam jeszcze pytanie- jest sens wstawiać screeny z pomiarami z opaski? Trochę miejsca w poście one zajmują, a nie wiem czy coś wnoszą?











Zmieniony przez - shiruetto w dniu 2019-02-18 20:42:40

Zmieniony przez - shiruetto w dniu 2019-02-18 20:43:16
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4607 Napisanych postów 8380 Wiek 28 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 203927
Możesz wpisywać dane z opaski na koniec postu jeśli chcesz. W zasadzie to już zależy od Ciebie czy chcesz te dane mieć w dzienniku czy nie
1

""Doubt is enemy number one of progression"
Dziennik : http://www.sfd.pl/DT_MissInvincible-t1065640.html

Blog kulinarny: http://www.sfd.pl/[BLOG]_MissInvincible_w_kuchni-t1100371.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6417 Napisanych postów 14632 Wiek 50 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 577137
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 262 Napisanych postów 650 Wiek 22 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 8391
Odczyt z nadgarstka, opaska mierzy tętno za pomocą wiązki światła.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6417 Napisanych postów 14632 Wiek 50 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 577137
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 262 Napisanych postów 650 Wiek 22 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 8391
Właśnie tak sobie wyliczam, że dzisiaj wyszło mi jakieś 5,6 spalonych kalorii na minutę treningu siłowego, a w tym długim wzorze na obliczanie zapotrzebowania zakres był 7-9kcal/min. To daje ok. 85kcal w skali jednego treningu, więc niby niewiele, ale z drugiej strony 10min na orbitreku spala zbliżoną ilość kalorii, więc wychodzi, jakbym w ogóle na ten orbitrek nie wchodziła podczas rozgrzewki, a to trochę szkoda Druga sprawa, że zdarzało mi się już, że gdy trochę spocą mi się ręce, to opaska ma problemy z pomiarem i zaniża wyniki, bo nie wierzę, żebym robiąc hip thrusty z ciężarem, przy którym dosłownie ze mnie kapie, mogła mieć tętno tylko ok. 100 albo i mniej...



Zmieniony przez - shiruetto w dniu 2019-02-18 21:51:11

Zmieniony przez - shiruetto w dniu 2019-02-18 21:53:10
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6417 Napisanych postów 14632 Wiek 50 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 577137
Tętno przy siłowym potrafi być niskie, moze nie 100 - ale 120-130 miewam nawet po MC czy przysiadach gdzie mi sie nogi trzęsą jak odkładam sztangę. Jak juz chcesz sie bawić w matematykę (ale wątpię czy ma to sens), to musisz pamietać,ze po siłowym organizm jeszcze kilka godzin (a nawet kilkanaście) spala wiecej kalorii- dług tlenowy.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Taśmy do ćwiczeń

Nutlove-choco