SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DT shiruetto

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 25216

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5177 Napisanych postów 33384 Wiek 41 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 661820
wyciskanie sztangi na ławce poziomej, szeroki rozstaw 15/15/15/15x20kg
15/15/15/15x20kg
12/12/12/12x21kg

Zastosowałam się do wskazówek i czuję, że było lepiej. Mam tylko wątpliwość czy przy przesunięciu stóp jeszcze bardziej do tyłu "pod biodra" mogę oderwać pięty od podłogi? Tak jest mi dużo wygodniej, ale nie wiem czy to poprawne.

To nie zawody - możesz oderwać pięty, byle palce stały na ziemi. Ja tak właśnie sam robię.


wyciskanie francuskie sztangielki oburącz stojąc 15/15/15x6kg
12/15/15x6kg
15/15/15/15x4kg

Czy tego ćwiczenia wystarczą 3 serie, czy lepiej robić 4? Nie udało mi się dojść do tego, czemu za pierwszym razem zrobiłam 4, a później 3 i nie wiem, której wersji się trzymać.

Jakiejś wielkiej przepaści nie będzie jak zrobisz 3 zamiast 4 serii. Jeśłi ramiona nie są jakimś priorytetem to nie musi być dużo serii.

[
1

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 262 Napisanych postów 650 Wiek 22 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 8391
07.03.19

Garmin
kroki: 8 578

dieta
Chyba największa rozbieżność do tej pory- potreningu jak widać, a na MyFitnessPal 2029kcal Poza tym "troszeczkę" poniosło mnie z wielkością obiadu





Zmieniony przez - shiruetto w dniu 2019-03-09 00:42:11
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 262 Napisanych postów 650 Wiek 22 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 8391
08.03.19
Tym razem mimo powrotu do domu na weekend zamierzam się nie dać i trzymać dietę. Zobaczymy, co z tego wyjdzie. Paczka z SFD ostatecznie dotarła dopiero dzisiaj, ale niestety jak już byłam w pociągu do Warszawy

Garmin
kroki: 6 804, trochę mało, ale za to z walizką

dieta
Obiad jedzony u chłopaka, ale starałam się w miarę dokładnie ocenić, ile czego zjadłam na zasadzie: zjedliśmy pół paczki makaronu, a połowa była moja, więc to będzie jakieś 500:4=125g.
Oczywiście nie zjadłam pół kilo Merci, tylko żeby pokazało wartości dla tej jednej sztuki, musi być wpisane 100g





Zmieniony przez - shiruetto w dniu 2019-03-09 00:46:28
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 262 Napisanych postów 650 Wiek 22 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 8391
Ważenie i mierzenie
Dzisiaj mija miesiąc od mojego pierwszego posta na forum, więc postanowiłam sprawdzić, co się zmieniło Od prawie 4 tygodni robię rozpisane treningi, a od prawie 3 tygodni próbuję trzymać się diety. Mam nadzieję, że nie pospieszyłam się za bardzo z tym szukaniem zmian i będzie można wysnuć już jakieś wnioski.

Treningi mi się podobają, są przyjemne, nie za ciężkie i nie za lekkie Mały bo mały, ale jakiś progress w obciążeniach zanotowuję. Tu wszystko jak najbardziej na plus.
Dieta 2030kcal jest dla mnie w sam raz, najadam się i nie mam ochoty na podjadanie. Czasem nawet 1900kcal wystarcza i nie czuję głodu wieczorem. Muszę tylko popracować nad weekendami, żeby nie zaprzepaszczały całotygodniowej pracy.
Co do sylwetki mam już bardziej mieszane odczucia. Mam wrażenie, że trochę bardziej trzymam ostatnio wodę, a sylwetka jest taka bardziej "miękka". Nie wydaje mi się, żeby była to kwestia cyklu, bo wtedy na przestrzeni miesiąca powinno się to zmieniać. Może to efekt zwiększonej ilości węglowodanów? Poza tym wizualnie wydaje mi się, że przybyło mi trochę w biodrach, udach i przede wszystkim na boczkach. Wymiary i waga też poszły w górę, chociaż bardzo nieznacznie. Takich różnic chyba w ogóle nie powinnam traktować poważnie, ale może się mylę
Wiadomo, że sami siebie widzimy inaczej, dlatego byłabym wdzięczna za Wasze opinie i poradę, co robić dalej- zostać przy 2000kcal czy może minimalnie uciąć, żeby faktycznie było widać, że coś się zmienia?

WYMIARY 09.02/09.03

WAGA CIAŁA: 62kg/62,5kg +0,5kg
WZROST: 167cm
OBWÓD RAMIENIA: 25(28)cm/25(28)cm +0
OBWÓD ŁYDKI: 37cm/37cm +0
OBWÓD UDA: 60cm na górze; 44cm na dole/60cm na górze; 43,5cm na dole +0; -0,5
OBWÓD BIODER: 102cm/102,5cm +0,5
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA: 75cm/75,5cm +0,5
OBWÓD TALII: 70cm/70cm +0
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 78cm/78,5cm +0,5
RAMIONA: 101/102cm +1









2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4609 Napisanych postów 8388 Wiek 28 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 203961
Różnice w obwodach są na granicy błędu, jakimiś półcentymetrowymi plusami bym się nie sugerowała. Nie trzymałaś bardzo skrupulatnie tych kalorii więc ja bym proponowała na razie nic nie zmieniać, trzymać się założeń i trenować
1

""Doubt is enemy number one of progression"
Dziennik : http://www.sfd.pl/DT_MissInvincible-t1065640.html

Blog kulinarny: http://www.sfd.pl/[BLOG]_MissInvincible_w_kuchni-t1100371.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4609 Napisanych postów 8388 Wiek 28 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 203961
shiruetto
07.03.19

Garmin
kroki: 8 578

dieta
Chyba największa rozbieżność do tej pory- potreningu jak widać, a na MyFitnessPal 2029kcal Poza tym "troszeczkę" poniosło mnie z wielkością obiadu






Zmieniony przez - shiruetto w dniu 2019-03-09 00:42:11


Co do tych różnic, to najwyżej musiałabyś posprawdzać wartości makro i powpisywac swoje produkty, jak bys chciała mieć te same wartości w jednym i drugim programie.

Pierwszy lepszy produkt , który widzę , ze może się różnic to makaron z ciecierzycy. 50g suchego makaronu na pewno nie ma 12g węgli.

""Doubt is enemy number one of progression"
Dziennik : http://www.sfd.pl/DT_MissInvincible-t1065640.html

Blog kulinarny: http://www.sfd.pl/[BLOG]_MissInvincible_w_kuchni-t1100371.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 262 Napisanych postów 650 Wiek 22 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 8391
missInvincible
Różnice w obwodach są na granicy błędu, jakimiś półcentymetrowymi plusami bym się nie sugerowała. Nie trzymałaś bardzo skrupulatnie tych kalorii więc ja bym proponowała na razie nic nie zmieniać, trzymać się założeń i trenować



Właśnie zdaję sobie sprawę z tego mojego braku skrupulatności i aż mi trochę głupio :'-( Zwłaszcza że jakieś odchyły mam w zasadzie tylko w weekendy, jak gdzieś wychodzę, z kimś się spotykam, jem poza domem itp. Jak ktoś mi nie podstawi zakazanego jedzenia pod nos, to nie jem, ale niestety moja silna wola gdzieś znika, jak położy się obok mnie czekoladę czy chipsy Muszę znaleźć jakiś patent na to, bo inaczej nie ruszę z miejsca.
Szczerze to liczyłam na jakieś delikatne zmiany w sylwetce po miesiącu, a im dłużej patrzę na zdjęcia, tym bardziej wydaje mi się, że to taka zabawa w "znajdź 5 różnic", tylko że na poziomie dla profesjonalistów
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 262 Napisanych postów 650 Wiek 22 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 8391
missInvincible
shiruetto
07.03.19

Garmin
kroki: 8 578

dieta
Chyba największa rozbieżność do tej pory- potreningu jak widać, a na MyFitnessPal 2029kcal Poza tym "troszeczkę" poniosło mnie z wielkością obiadu







Zmieniony przez - shiruetto w dniu 2019-03-09 00:42:11


Co do tych różnic, to najwyżej musiałabyś posprawdzać wartości makro i powpisywac swoje produkty, jak bys chciała mieć te same wartości w jednym i drugim programie.

Pierwszy lepszy produkt , który widzę , ze może się różnic to makaron z ciecierzycy. 50g suchego makaronu na pewno nie ma 12g węgli.


Wydaje mi się, że spore różnice są na warzywach w ilości węglowodanów. Może potreningu.pl jest takie mądre, że odejmuje błonnik, który i tak się nie trawi i dlatego wychodzi mu mniej ww?
Sprawdziłam i akurat ten makaron to produkt, który sama sobie dodałam do bazy na potreningu.pl, więc musiałam przepisać makro z opakowania A 12g węgli to teoretycznie za dużo czy za mało na 50g?
Mi osobiście te różnice nie przeszkadzają, bo w ciągu dnia i tak posługuję się MyFitnessPal i pilnuję makro wg tej aplikacji, a wieczorem tylko przepisuję, żeby wrzucić tutaj. Więc to kwestia tylko tego, że potem wy widzicie co innego niż to, czym ja się sugerowałam przez cały dzień.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 262 Napisanych postów 650 Wiek 22 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 8391
10.03.19
Dzisiaj randka na siłowni, bo na trening wybrał się ze mną chłopak. Tak się przejęłam, że włączyłam Garmina dopiero po dwóch seriach martwego

Garmin
kroki: 7 218
rozgrzewka: 10:07min, 90kcal, śr. tętno 150
trening: 1:17:44min, 365kcal, śr. tętno 120

trening C
10min rozgrzewki na orbitreku

martwy ciąg klasyczny 15/15/15/15x35kg
12/12/12/12x35kg
15/15/15/15x31kg
15/15/15/15x20kg


hip thrust w oparciu o ławkę 15/15/15/12x35kg
12/12/12/12x35kg
12/12/12/15x31kg
12/12/12/12x31kg


monster walk z taśmami 0/0/0/0
20/20/20/20
Niestety nie było minibandów na siłowni :'-(

wiosłowanie sztanga w opadzie 15/15/15/15x20kg
12/15/15/15x20kg
12/12/12/12x21kg
10x16kg/10/10/10x21kg


wyciskanie sztangielek na ławce dodatniej 15/15/15/15/15xpo 6kg
15/15/15/15x7kg
12/12/12/12x7,5kg
15/15/15/15x6kg

Musiałam przerzucić się z powrotem na 6kg, bo 8 było akurat zajęte.

wyciskanie sztangielek sprzed głowy siedząc 15/15/15/15x4kg
15/15/15x4kg
12/12/15x4kg
12/12/15x4kg


brzuszki na ławce skośnej 15/15/15/15

dieta
Wczoraj z 2600kcal, dzisiaj prawdopodobnie mniej niż 1500kcal... Wiem, mało mądre, ale dziś nie miałam za bardzo czasu zjeść, a że wczoraj przeholowałam (znowu), to uznałam, że akurat się wyrówna


Zmieniony przez - shiruetto w dniu 2019-03-10 23:24:23
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5177 Napisanych postów 33384 Wiek 41 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 661820
No i jak randka. Chłopak pierwszy raz na siłowni??

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Taśmy do ćwiczeń

sosy