SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

~ Masz pojedyńcze pytanie/pytania ?- reaktywacja ~

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 249529

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51564 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam ma bardzo ważne dla mnie pytanie, a mianowicie o poziom napompowania mięśni po trening, ja obserwuję około 3-4cm różnicy w obwodzie ramienia podczas gdy kumple z którymi ćwiczę zwiększają obwód ok 1.5cm, nie stosuję żadnej diety i odżywek, obecnie nie trenuję od około 4miesięcy, oczywiście zanotowałem spadki w obwodach,a ale po treningu osiągam wymiary zbliżone do tych, które miałem wcześniej. O co w tym chodzi? Z góry dziękuję za fachowe odpowiedz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 4596 Wiek 35 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 35012
jezeli masz taka pompe to sie tylko cieszyc ale o co w tym chodzi to sam niewiem
ta pompa troche dziwna taka 3-4cm
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 4596 Wiek 35 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 35012
Kamil14 --- Mogę ćwiczyć jedną grupę na masę, a inną na siłę? W jednym tygodniu.
pozdrawiam tych, którzy odpowiedzą
odp: mysle ze tak sam tak trenuje i jest dobrze
ale sila wiaze sie z masa im wieksza sile tym wieksza masa zwiekszajac sile zwiekszasz mase
najlepiej jak bys cwiczyl wszystko na sile poniewaz bedziesz mial lepsze wyniki dlatego ze jezeli ci zalezy na sile klatki a triceps cwiczysz na mase to niebedziesz mial tak iwelkich wynikow ale oglonie to tak i tak mozne
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 515 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 3585
A ja mam takie pytanie. Co to są makrocykle i mikrocykle ? I czym wlasciwie rozni sie trening na mase od np. treningu nie wiem co jeszcze mozna... rzezbic zalozmy ?

+ i - to jedyne co widze... !

...