SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

chrom

  • Biały przygotowanie do pierwszych zawodów 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    wsianych i jajek Całość B 210g W50g T110g Posiłeczek na jutro po treningu zrobiony, za to uwielbiam HC xD https://iv.pl/images/56313224333258252410.jpg Suplementacja : Rano: -chrom organiczny -ala 300mg -cynk 15mg -potas katelin x1 -omega 3 x2 -multiwitamina x2 -wit C 1g -MSM 4g Na noc: -chrom organiczny -ala 300mg -omega 3 x2 -multiwitamina x2 -w

    Odpowiedzi: 638 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-01-30 21:58:23 Liczba szacunów: 0
  • Biały przygotowanie do pierwszych zawodów 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    19320846211021540.jpg 3. Galaretka 0 kcal 4. Kasza kuskus +kura 5. Kasza kuskus +kura 6. Kasza kuskus +kura 7. Wafle ryżowe +twaróg DT B210g W590g T70g Suplementacja : Rano: -chrom organiczny -ala 300mg -potas katelin x1 -omega 3 x4 -multiwitamina x2 -MSM 4g -Wit D3 z k2 Przed treningiem: -aakg 4g -beta alanina 4g W czasie treningu: -bcaa 10g Po t

    Odpowiedzi: 638 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-01-31 23:00:30 Liczba szacunów: 0
  • Biały przygotowanie do pierwszych zawodów 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    etka 0 kcal 4. Jajka+kurczak 5. Omlet z fasoli 6. Omlet z marchewki 7. Galaretka 0 kcal 8. Omlet z płatków owsianych i jajek Całość B 210g W50g T110g Suplementacja : Rano: -chrom organiczny -ala 300mg -cynk 15mg -potas katelin x1 -omega 3 x2 -multiwitamina x2 -wit C 1g -MSM 4g Na noc: -chrom organiczny -ala 300mg -omega 3 x2 -multiwitamina x2 -w

    Odpowiedzi: 638 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-02-03 19:44:01 Liczba szacunów: 0
  • Biały przygotowanie do pierwszych zawodów 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    t z fasoli +twaróg 5. Omlet z marchewki+twaróg 6. Galaretka 0 kcal 7. Omlet z płatków owsianych marchewki twarogu i białek jaj Całość B 275g W100g T80g Suplementacja : Rano: -chrom organiczny -ala 300mg -cynk 15mg -potas katelin x1 -omega 3 x2 -multiwitamina x2 -wit C 1g -MSM 4g Na noc: -chrom organiczny -ala 300mg -omega 3 x2 -multiwitamina x2 -w

    Odpowiedzi: 638 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-02-09 22:01:09 Liczba szacunów: 0
  • Biały przygotowanie do pierwszych zawodów 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    órki kokosowe C-6 2. C-6 +jabłko+ płatki kukurydziane + płatki śniadaniowe 3. Makaron+kura 4. Makaron+kura 5. Wafle ryżowe +twaróg MC B275g W310g T40g Suplementacja : Rano: -chrom organiczny -ala 300mg -potas katelin x1 -omega 3 x4 -multiwitamina x2 -MSM 4g -Wit D3 z k2 Przed treningiem: -aakg 4g -beta alanina 4g W czasie treningu: -bcaa 10g Po t

    Odpowiedzi: 638 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-02-12 21:37:26 Liczba szacunów: 0
  • Biały przygotowanie do pierwszych zawodów 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    z fasoli +twaróg 5. Omlet z marchewki+ twaróg 6. Galaretka 0 kcal 7. Omlet z płatków owsianych marchewki twarogu i białek jaj Całość B 275g W100g T80g Suplementacja : Rano: -chrom organiczny -ala 300mg -cynk 15mg -potas katelin x1 -omega 3 x2 -multiwitamina x2 -wit C 1g -MSM 4g Na noc: -chrom organiczny -ala 300mg -omega 3 x2 -multiwitamina x2 -w

    Odpowiedzi: 638 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-02-13 21:42:12 Liczba szacunów: 0
  • Biały przygotowanie do pierwszych zawodów 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    órki kokosowe C-6 2. C-6 +jabłko+ płatki kukurydziane + płatki śniadaniowe 3. Makaron+kura 4. Makaron+kura 5. Wafle ryżowe +twaróg MC B275g W310g T40g Suplementacja : Rano: -chrom organiczny -ala 300mg -potas katelin x1 -omega 3 x4 -multiwitamina x2 -MSM 4g -Wit D3 z k2 Przed treningiem: -aakg 4g -beta alanina 4g W czasie treningu: -bcaa 10g Po t

    Odpowiedzi: 638 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-02-14 21:57:45 Liczba szacunów: 0
  • Biały przygotowanie do pierwszych zawodów 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Galaretka 0 kcal 4. Ryż+ kura 5. C-6 +jabłko+ płatki kukurydziane + płatki śniadaniowe 6. Galaretka 0 kcal 7. Wafle ryżowe +twaróg HC B275g W430g T40g Suplementacja : Rano: -chrom organiczny -ala 300mg -potas katelin x1 -omega 3 x4 -multiwitamina x2 -MSM 4g -Wit D3 z k2 Przed treningiem: -aakg 4g -beta alanina 4g W czasie treningu: -bcaa 10g Po t

    Odpowiedzi: 638 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-02-22 21:01:13 Liczba szacunów: 0
  • Biały przygotowanie do pierwszych zawodów 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    z fasoli +twaróg 5. Omlet z marchewki+ twaróg 6. Galaretka 0 kcal 7. Omlet z płatków owsianych marchewki twarogu i białek jaj Całość B 275g W100g T80g Suplementacja : Rano: -chrom organiczny -ala 300mg -cynk 15mg -potas katelin x1 -omega 3 x2 -multiwitamina x2 -wit C 1g -MSM 4g Na noc: -chrom organiczny -ala 300mg -omega 3 x2 -multiwitamina x2 -w

    Odpowiedzi: 638 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-02-23 22:16:51 Liczba szacunów: 0
  • Biały przygotowanie do pierwszych zawodów 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    ęso z kurczaka + marchewka w formie omletu 6. Galaretka 0 kcal 7. Omlet z płatków owsianych marchewki jabłka białek jaj + C-6 Całość B 275g W100g T80g Suplementacja : Rano: -chrom organiczny -ala 300mg -cynk 15mg -potas katelin x1 -omega 3 x2 -multiwitamina x2 -wit C 1g -MSM 4g Na noc: -chrom organiczny -ala 300mg -omega 3 x2 -multiwitamina x2 -w

    Odpowiedzi: 638 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-03-02 21:37:13 Liczba szacunów: 0
  • Biały przygotowanie do pierwszych zawodów 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    . Kasza jaglana + kura 4. Galaretka 0 kcal 5. C-6 +jabłko+ płatki kukurydziane + płatki śniadaniowe 6. Kura 7. Wafle ryżowe + kura MC B275g W280g T40g Suplementacja : Rano: -chrom organiczny -ala 300mg -potas katelin x1 -omega 3 x4 -multiwitamina x2 -MSM 4g -Wit D3 z k2 Przed treningiem: -aakg 4g -beta alanina 4g W czasie treningu: -bcaa 10g Po t

    Odpowiedzi: 638 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-03-03 22:09:41 Liczba szacunów: 1
  • Biały przygotowanie do pierwszych zawodów 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    sza gryczana + kura 4. Galaretka 0 kcal + ananas + C-6 5. Białka jaja + C-6 + płatki owsiane + marchewka MC B275g W280g T40g Warzywa max 500g dziennie Suplementacja : Rano: -chrom organiczny -ala 300mg -potas katelin x1 -omega 3 x4 -multiwitamina x2 -MSM 4g -Wit D3 z k2 Przed treningiem: -aakg 4g -beta alanina 4g W czasie treningu: -bcaa 10g Po t

    Odpowiedzi: 638 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-03-04 17:40:09 Liczba szacunów: 0
  • Biały przygotowanie do pierwszych zawodów 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    e + płatki śniadaniowe 3. Kasza jaglana + kura 4. Kura 5. Białka jaja + C-6 + płatki owsiane + marchewka MC B275g W280g T40g Warzywa max 500g dziennie Suplementacja : Rano: -chrom organiczny -ala 300mg -potas katelin x1 -omega 3 x4 -multiwitamina x2 -MSM 4g -Wit D3 z k2 Przed treningiem: -aakg 4g -beta alanina 4g W czasie treningu: -bcaa 10g Po t

    Odpowiedzi: 638 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-03-05 21:03:58 Liczba szacunów: 0
  • Biały przygotowanie do pierwszych zawodów 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    e + płatki śniadaniowe 3. Kasza jaglana + kura 4. Kura 5. Białka jaja + C-6 + płatki owsiane + marchewka MC B275g W280g T40g Warzywa max 500g dziennie Suplementacja : Rano: -chrom organiczny -ala 300mg -potas katelin x1 -omega 3 x4 -multiwitamina x2 -MSM 4g -Wit D3 z k2 Przed treningiem: -aakg 4g -beta alanina 4g W czasie treningu: -bcaa 10g Po t

    Odpowiedzi: 638 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-03-07 22:15:26 Liczba szacunów: 1
  • Biały przygotowanie do pierwszych zawodów 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    iadaniowe 3. Galaretka 4. Kasza jaglana + kura 5. Kura 6. Białka jaja + C-6 + płatki owsiane + marchewka MC B275g W280g T30g Warzywa max 500g dziennie Suplementacja : Rano: -chrom organiczny -ala 300mg -potas katelin x1 -omega 3 x4 -multiwitamina x2 -MSM 4g -Wit D3 z k2 Przed treningiem: -aakg 4g -beta alanina 4g W czasie treningu: -bcaa 10g Po t

    Odpowiedzi: 638 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-03-11 19:12:19 Liczba szacunów: 0
  • Biały przygotowanie do pierwszych zawodów 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    w formie omletu 5. Jajka+ mięso z kurczaka + marchewka w formie omletu 6. Omlet z płatków owsianych jabłka białek jaj + C-6 Całość B 275g W100g T80g Suplementacja : Rano: -chrom organiczny -ala 300mg -cynk 15mg -potas katelin x1 -omega 3 x2 -multiwitamina x2 -wit C 1g -MSM 4g Na noc: -chrom organiczny -ala 300mg -omega 3 x2 -multiwitamina x2 -w

    Odpowiedzi: 638 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-03-13 20:40:33 Liczba szacunów: 0
  • Biały przygotowanie do pierwszych zawodów 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    jka+ mięso z kurczaka + marchewka w formie omletu 5. Omlet z płatków owsianych jabłka białek jaj + C-6 Całość B 275g W100g T80g Warzywa od 600 do 700g Suplementacja : Rano: -chrom organiczny -ala 300mg -cynk 15mg -potas katelin x1 -omega 3 x2 -multiwitamina x2 -wit C 1g -MSM 4g Na noc: -chrom organiczny -ala 300mg -omega 3 x2 -multiwitamina x2 -w

    Odpowiedzi: 638 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-03-16 22:29:54 Liczba szacunów: 0
  • Biały przygotowanie do pierwszych zawodów 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    płatki kukurydziane + ryż 3. Kasza jaglana +kurczak 4. Kura + dwa małe pomidory 5. Białka jaja + C-6 + płatki owsiane +sosy 0 kcal MC B275g W280g T20g Suplementacja : Rano: -chrom organiczny -ala 300mg -potas katelin x1 -omega 3 x4 -multiwitamina x2 -MSM 4g -Wit D3 z k2 Przed treningiem: -aakg 4g -beta alanina 4g W czasie treningu: -bcaa 10g Po t

    Odpowiedzi: 638 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-03-21 21:28:24 Liczba szacunów: 0
  • Biały przygotowanie do pierwszych zawodów 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Ryż +kura 3. C-6 +jabłko+ płatki kukurydziane + ryż 4. Kura+ dwa małe pomidory 5. Białka jaja + C-6 + płatki owsiane +sosy 0 kcal MC B275g W280g T20g Suplementacja : Rano: -chrom organiczny -ala 300mg -potas katelin x1 -omega 3 x4 -multiwitamina x2 -MSM 4g -Wit D3 z k2 Przed treningiem: -aakg 4g -beta alanina 4g W czasie treningu: -bcaa 10g Po t

    Odpowiedzi: 638 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-03-24 23:10:46 Liczba szacunów: 0
  • Biały przygotowanie do pierwszych zawodów 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    C-6 +jabłko+ płatki kukurydziane + ryż 3. Ryż +kura 4. Kura+ pomidor i papryka 5. Białka jaja + C-6 + płatki owsiane +sosy 0 kcal MC B275g W255g T20g Suplementacja : Rano: -chrom organiczny -ala 300mg -potas katelin x1 -omega 3 x4 -multiwitamina x2 -MSM 4g -Wit D3 z k2 Przed treningiem: -aakg 4g -beta alanina 4g W czasie treningu: -bcaa 10g Po t

    Odpowiedzi: 638 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-03-25 19:27:53 Liczba szacunów: 0