SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jakub Szczerba przygotowania do zawodów-DT

temat działu:

Hi Tec Nutrition & Peak Performance

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 98988

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1286 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 9256
Witam serdecznie!Nazywam się Jakub i jestem z Radzynia Podlaskiego.Mam 19lat.Siłownią zajmuję się od 4lat.Myśl o startach narodziła się rok temu,ale to było tylko marzenie.W wakacje poznałem Mateusza Polaszka(zeszłoroczny MP w kulturystyce juniorów młodszych).Mateusz zapoznał mnie ze swoim trenerem,Pan Sławomir Pawełczak.I tak to się potoczyło.Od czerwca zacząłem przygotowania do zawodów.Z racji tego że jestem dosyć wysoki będę startował w klasyku w kategorii +180cm.Aktualnie jestem na redukcji.24marca Debiuty Kulturystyczne a 1kwietnia Puchar Ziemi Puckiej w Kulturystyce.Jak wiadomo kulturystyka to nie łatwa sprawa,dieta,wyrzeczenia i co za tym wszystkim idzie spore koszta finansowe.Ale jest to moja pasja.Uważam że jak się coś kocha i robi się to z przyjemnością to wszystko inne jest mało ważne.Wieczorem dodam zdjęcia żebyście mogli zobaczyć moją aktualną formę;)
Dieta:
Posiłek 1
-7jaj,100g owsianki,2 banany
Posiłek 2
-200g łososia wędzonego,50g ryżu,sałatka warzywna,2 łyżki oliwy z oliwek
Posiłek 3
-200g piersi z kurczaka,50g ryżu,sałatka warzywna,2 łyżki oliwy z oliwek
(po treningu jeden banan lub jabłko)
Posiłek 4
-200g ryby(tilapia,dorsz),100g ryżu,2 łyżki oleju z pestek winogron,2 łyżki oleju z siemia lnianego,sałatka warzywna
Posiłek 5
-2 puszki tuńczyka(w wodzie),1 łyżka oliwy z oliwek

Split:
Dzień I
Klatka,Barki,Brzuch
Dzień II
Plecy,Biceps,Triceps
Dzień III
Uda,Łydki,Brzuch

Ćwiczę 4 razy w tygodniu,ostatni dzień czyli 4 powtarza mi się z 1.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący