SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pojedyncze pytania Juniora vol. 3!

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 165225

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 246 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2591
Chce zrobic zakupy w sklepie SFD. Ma może ktoś jakieś kody/znizki, jak mogę poprosic o próbki ?

Dziennik Treningowy :) Gorąco zachęcam http://www.sfd.pl/[DT]_mArc97_Uderz_w_Tłuszcz_!-t960455.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 352 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 12856
zlurowany
Okej.
Ćwiczę od roku, ale ciężary szły(dawno, dawno) bardzo powoli do przodu).

Na klacie zatrzymałem się jakieś pół roku temu i mam dni, że zrobię 4 serie po 40, a mam dni, że nie.
Na nogach zatrzymałem się na 67.
Na MC koło 60.


Zawsze jechałem mało powtórzeń(6-8) i starałem się większe ciężary.

Kiedyś jakiś admin gdzieś napisał, że do +80 na klatę to można brać od samego chodzenia na siłownię...

U mnie się to zatrzymało.

Z dietą hm.. było różnie. Nie będę pisał, ze teraz zaczynam z dopiętą, ale nie w tym problem teraz.

Jakiś tam przyrost masowy był, ale siłowy nie za bardzo. A przecież z masą idzie siła? :)



wiek - 16, waga - 60, wzrost - 167 cm, endomorfik


Zmieniony przez - zlurowany w dniu 2013-07-28 15:41:37


Małe tę ciężary zależy też od jakiego ciężaru zaczynałeś, ale wina diety jak już ktoś powiedział i wina słabego starania się stąd i rekordy słabe ćwiczę też rok ale nie chwaląc się w żaden sposób moje są dużo większe. ćwicz ostro, śpij dużo, jedź dobrze a na bank się poprawią wyniki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51564 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
pytanie też czy te 4 serie robisz lajtowo, czy też w każdej wyciskasz ostatnie poty :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący