SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

kawa zielona

  • DietON-DT

    Post
    Ladies SFD

    DZIEŃ #11 DT 24.11.2013 płyny: woda, zielona herbata, kawa warzywa: pomidor, szpinak, cebula, czosnek, papryka czerwona i żółta suple: tran, omega3 Trening A wg AgaK rozgrzewka 10 min/aero 15 min marsz/bieg na maxa na zamianę/ rozciąganie 1) Wznosy nóg z leżenia 15x/15x 2) Wspięcia na palce obunóż 15x7kg/15x10kg 3) Przysiady klasyczne z hant

    Odpowiedzi: 337 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-24 10:53:06 Liczba szacunów: 0
  • DietON-DT

    Post
    Ladies SFD

    garku :-) co mnie bardzo, bardzo cieszy. Dzisiaj czekają mnie jeszcze zajęcia z salsy w szkole, nałożyło się z DT, ale chyba to nic złego? }:-( płyny: woda, zielona herbata, kawa warzywka: brokuł, pomidor, ogórek, papryka suple: omega3 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/3f1a79b38842404694f9654f896cd244.PNG Zmieniony przez - DietON w dniu 2013-11-28 17:59:09

    Odpowiedzi: 337 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-28 17:58:42 Liczba szacunów: 0
  • DietON-DT

    Post
    Ladies SFD

    trening bardzo mi się podobał, dołożyłam 3 serię i na prawdę było mi to potrzebne %-) Miska czyściutka, wpadło trochę grzybów marynowanych #-P płyny: woda, zielona herbata, kawa warzywa: pomidor, ogórek, papryka, sałata suple: omega 3 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/546ebdbc4d6b4ab4b228a820521ab60e.JPG /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/69feb16c92ec4de2b00d26b54178

    Odpowiedzi: 337 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-01 00:23:27 Liczba szacunów: 0
  • DietON-DT

    Post
    Ladies SFD

    Pompki max powtórzeń 8x/9x/7x 7) Podciąganie obciążenia wzdłuż tułowia oburącz 15x14kg/15x14kg/15x14kg 8) Pompki w podporze tyłem 9x/10x/8x płyny: woda, zielona herbata, kawa warzywa: brokuł, papryka, pomidor, brukselka suple: omega3 POMIARY biust: 88/ 88/ 88 bz pod biustem: 77,5/ 76/ 75,5 -0,5 talia: 67/ 67/ 65 -2 na wys. pępka: 76/ 78/ 76

    Odpowiedzi: 337 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-03 21:18:20 Liczba szacunów: 0
  • DietON-DT

    Post
    Ladies SFD

    4/ 53/ 54 +1 j.w. najszer. pośladki: 92/ 92/ 93/ 92 -1 j.w. łydka: 35,5/ 33,5P 34L / 34,5 PiL +1 +0,5 przedramie: 25/ 24 LiP/ 24,5 PiL +0,5 j.w. płyny: woda, zielona herbata, kawa warzywa: pomidor, papryka, seler, marchew(liczona) suple: tran, omega3 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/8eee5ea28b3d4a9caa52e176ac2198c6.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/f6bf80ed73ff4a

    Odpowiedzi: 337 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-08 09:48:59 Liczba szacunów: 0
  • DietON-DT

    Post
    Ladies SFD

    uginanie przedramion 15x5kg/15x5kg/15x5kg/15x5kg 8) wyciskanie francuskie 14x5kg/10x5kg/10x5kg Miski warzywa: pomidor, ogórek, kapusta, grzyby napoje: woda, zielona herbata, kawa suple: tran, omega3 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/af333ab29ff54779b4613fc2af8e7df6.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/b2c3c79d79f442ec8d8144fe66de697a.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/219

    Odpowiedzi: 337 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-23 11:24:30 Liczba szacunów: 0
  • Karolina Noskovitz dziennik treningowy

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    TYDZIEN X 84-DNT- 30.07.2015 MISKA: 1. Otreby, odzywka, rodzynki, borowki, kawa z mlekiem 2 Kurczak, ryz, mix warzyw 3,4 Kurczak, ryz, mix warzyw, maslo orzechowe 5. Kurczak, fasola szparagowa zielona, maslo orzechowe SUPLE CM3, witamina c, BCAA, mleczan magnezu, complex witaminy B, collaflex Zmieniony przez - CruellaDeMon w dniu 2015-08-31 21:41:1

    Odpowiedzi: 299 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-08-30 22:34:51 Liczba szacunów: 0
  • Karolina Noskovitz dziennik treningowy

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    TYDZIEN XXI DT-10.11.2015 MISKA: 1. Otreby, serek wiejski, kawa z mlekiem 2,3,4 Dorsz, bataty, fasola szparagowa zielona, maslo migdalowe 5. Chleb razowy, twarog, warzywa, maslo migdalowe SUPLE izolat bialka, CM3, BCAA TRENING: Nogi 1. Uginanie nog na maszynie 4*10 2. wyprosty nog na maszynie 4*10 3. wypychanie suwnicy 4*10 4. przysiad goblet

    Odpowiedzi: 299 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-11-11 13:19:32 Liczba szacunów: 0
  • Eiszeit/DT

    Post
    Ladies SFD

    15/15/15 Komentarz: Cóż mam powiedzieć....nareszcie ;-) 30 minut maru na największym skosie: Done. Trening codzienny. Zaliczony, przed nim rozciąganie. Miska: - Płyny - kawa czarna Suplementacja: - Castagnus, witamina D, Whey, wapń, tran. - HerbalEnergy Trec - Clenburexin - L-karnityna z zieloną herbatą - N.O-Xplode - ChelaMagB6 + Forsen -

    Odpowiedzi: 431 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-12 13:55:15 Liczba szacunów: 0
  • Eiszeit/DT

    Post
    Ladies SFD

    godni :-D W międzyczasie oczekuję @, przynajmniej woda trochę zeszła. Miska: Nagimnastykowałam się z tym łososiem, żeby zmieścić tłuszcze w 50g. - Warzywa - cebula - Płyny - kawa czarna Suplementacja: - Castagnus, witamina D, Whey, wapń, tran. - HerbalEnergy Trec - Clenburexin - termogenik w taki upał to nic przyjemnego. - L-karnityna z zielon

    Odpowiedzi: 431 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-13 13:49:49 Liczba szacunów: 0
  • Pokorny trening.

    Post
    Ladies SFD

    jeszcze brzuch, ale odpuscilam bo jakos wykonczyl mnei ten trening dzisiaj. MISKA - warzywa: cukinia, rukola, rospzunka, papryka, marchew, kiełki,pomidory, ogórek - woda 2l, kawa 2x czarna, herbata zielona ze stevia - suplemetacja: ginkofar, omega 3, multivitamina, lecytyna, magnez wiem, przekroczylm bialko ale jakas glodna bylam po dzisiejszym je

    Odpowiedzi: 147 Ilość wyświetleń: 12993 Data: 2014-10-20 21:22:13 Liczba szacunów: 0
  • Odchudzanie, dieta do oceny i korekty.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    et te tłuste, bo nie są złe :P ale za to jadą mułem... :] Z Waszych rad i moich wypocin narazie mam coś takiego: 1. 6:00/7:00 - płatki owsiane 100g + mleko 100ml 0,5% + słaba kawa (półtorej łyżeczki na kubek) - czyli to jest w porządku? 2. 9:30 - 2 kanapki (każda składa się z 2 kromek chlebka żytniego z pastą twarogową z rzodkieweczką i szczypiorki

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1273 Data: 2009-03-22 23:32:07 Liczba szacunów: 0
  • neevsky DT - VLCD, Pain is only temporary.

    Post
    Doping

    Dieta: 6:00 mocna kawa + 250g chudego twarogu zmiksowanego z wodą + cynamon. 10:00 250g gotowanej piersi z kurczaka, płukanej po gotowaniu w wodzie, żeby się pozbyć całego fatu + pół łyżeczki soli. Zmiksowane z wodą. 13:00-14:00 jw. 17:00-18:00 250g gotowanej piersi z kurczaka, ale w postaci stałej + warzywka, pół sałaty lodowej + pomidorek :-). Dz

    Odpowiedzi: 686 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-06 22:26:53 Liczba szacunów: 0
  • fizique w ataku/ podsumowanie str.24

    Post
    Ladies SFD

    jest ale przytrzymywalam na gorze dluzej a reszta juz leciala w dol, teraz troche stabilniej, ale wciaz nie jestem z siebie wystarczajaco zadowolona. Miska woda, h zielona, kawa fasolka, brukselka vit, o3 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/e5fe79087cb842d1876c487622b188a8.png ps. dodam ze trening wczorajszy nalezal do slabszych, zwalam to na przeziebienie.

    Odpowiedzi: 275 Ilość wyświetleń: 18549 Data: 2013-02-28 20:30:14 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Lorane DT/podsumowanie str. 14,20

    Post
    Ladies SFD

    Tydzień 4/4 DNT#-P Miały być nogi, ale jestem zmęczona, przekładam na jutro@-) DIETA wg założeń 100B/30T/200W 1)owsiane, whey, banan, kakao, kawa 2)jaglana, jajo, morela 3)udziec wołowy, kasza gryczana, olej kokosowy, ogórki kiszone, zupa warzywna z botwinką 4)jajo, razowiec, zupa j.w +suplementacja: tran, o3, wiesiołek, zielona herbata, wit.c, kom

    Odpowiedzi: 224 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-18 12:04:50 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Lorane DT/podsumowanie str. 14,20

    Post
    Ladies SFD

    elona herbata, wit.c EDIT:Aaa...i kieliszek wina wytrawnego dziś wpadł;-) Tydzień 5/2 TRENING aero - fitness 1h stacyjnie joga DIETA wg założeń 100B/30T/200W 1)owsiane, whey, kawa, maliny, borówki 2)jaglana, 2 żółtka, maliny 3)grillowana pierś z indyka, ryż brązowy, zielone 4)pierś j.w, razowiec, oliwa, zielone +suplementacja j.w Zmieniony przez -

    Odpowiedzi: 224 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-22 22:12:41 Liczba szacunów: 0
  • POMOCY!nowicjuszka - nie chcę sobie zrobić krzywdy ćwiczeniami :(

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    POZIOM TŁUSZCZU : 35% POZIOM TŁUSZCZU W JAKI CELUJEMY: 5-10% ZARYS DIETY I TRENINGU( obowiązkowo!! ): ŚNIADANIE 8.30 porcja białego ryżu,2polędwiczki kury, żodkiewka,pomidor,kawa z mlekiem, tran II ŚNIADANIE 11.00 - PRZED TRENINGIEM kanapka z szynką wędzoną z kury, sałata pomidor, ser żółty,margaryna + l karnityna III POSIŁEK - 14.30 pierś grilowa

    Odpowiedzi: 74 Ilość wyświetleń: 3149 Data: 2010-04-24 09:18:30 Liczba szacunów: 0
  • Otwieram oczy i już się nie boję...ale nie wiem od czego zacząć.

    Post
    Ladies SFD

    b pieczony z fasolką białą, ogromnymi ilościami warzyw z pary - to wszystko polane oliwą z oliwek 4. mango przegryzane migdałami 5. sałatka z makreli, jajek i warzyw do picia kawa, woda, herbata zielona poczytaj dobrze Co jedzą Ladies i znajdź zamienniki, które będą Ci pasować, a najlepiej to poprzeglądaj dzienniki innych dziewczyn, mam dzisiaj jak

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 8830 Data: 2012-11-07 22:09:49 Liczba szacunów: 0
  • TREC sponsoruje: yosis, podsumowanie str. 34

    Post
    Ladies SFD

    o MISKA 1240 BTW 130/80/0 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/6b1d30c89bbb41f1a3f14a0a311fe718.png (na oko) +papryka, pomidor, surówka z marchwi, kapusty (knajpiane), pieczarki +suple +1x kawa, herbaty: mniszek, czarna, pokrzywa, zielona, melisa, rumianek + piętka chleba (co z tego że własnego, orkiszowego, jak biały) i okruszki sernika przy krojeniu.. proszę

    Odpowiedzi: 378 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-12-17 00:30:25 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja i początek przygody z treningiem siłowym

    Post
    Ladies SFD

    estresowana. Miska: Warzywa: pomidor, ogórek, ogórek kiszony, fasolka szparagowa, cebula, mix świeżych warzyw do stir fry Suple: tran, magnez, multi, castagnus, wiesiołek Płyny: woda 3l, mała kawa z mlekiem, 1xherbata zielona, 1xherbata jabłkowa **Samopoczucie: dziś wyśmienite ;-D /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/3ea67380d4ad4ff8aaf97efbd10f7c45.png

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 12191 Data: 2014-11-06 23:06:51 Liczba szacunów: 0