SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

kawa zielona

  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    poprostu cudowny:) niebo w gębie, a jak mnie to zapchało:) do tej pory czuję się syty. Picie: woda - 4 l zielona herbata - 1,5l czerwona herbata - 1,5l czarna herbata - 0,5l kawa z mlekiem - 0,25l Trening: - bieg - stałe, wolne tempo - 13 km, 62 minuty, przyjemnie się biegło, warunki jak dla mnie dobre, nie za ciepło, spokojny, drobny deszcz padał

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-07-29 22:29:22 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    gron - 18.30 V - koktajl (banan, 250 ml mleka, łyżka miodu) - 21.00 Picie: woda - 5 l i jeszcze będzie zielona herbata - 1,5 l czerwona herbata - 1,5 l czarna herbata - 0,5 l kawa z mlekiem - 0,25 l Trening: - siłownia - I zestaw ćwiczeń, 21 trening tego planu, nie było źle ale to nie to co ostatnio rozgrzewka: wymachy i krążenia, przysiad: 5 seri

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-07-30 21:51:27 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    y 125g, dżem brzoskwiniowy 2 łyżeczki - 21 schabik pyszny:) reszta chyba wszystko ok jak na mnie:) Picie: woda - jak narazie 5 l zielona herbata - 2 l czarna herbata - 0,5 l kawa - 0,25 l Trening: - siłownia - I zestaw ćwiczeń, 25 trening tego planu rozgrzewka: 50 pajacyków, wymachy i krążenia, przysiad: 5 serii, 15 powtórzeń, 40 kg/ 40 kg/ 50 kg/

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-08-08 21:38:40 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    50 g płatków żytnich, cebula - 9.10 (bardzo smaczne było i chyba ok) II - garść migdałów, banan, gruszka - 11.00 (tu mi posiłek za bardzo nie wyszedł) III - 50g kaszy pęczak, kawałek karkówki w kminku i czosnku, kapusta z marchewką, 1 morela, 1 śliwka - 13.30 (po biegu wydaje mi się że posiłek jak najbardziej ok) IV - 50g kaszy pęczak, kawałek kark

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-08-15 20:51:04 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    midor - 18.30 (po treningu) VI - ser biały 125g do zjedzenia pomiędzy 21 a 21.30 Picie: woda - 5l (w tym pół litra na treningu) zielona herbata - 1,5l czerwona herbata - 1,5l kawa z mlekiem - 0,25l Trening: - siłownia - I zestaw ćwiczeń, start 17.10, koniec 18.05 przerwy - 60 do 90 sekund (francuz 45 sekund) rozgrzewka: 2 min orbiterek wymachy i k

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-08-26 20:13:50 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    28.08.2011 (dzień bez treningu) Jadłospis: I - jajecznica z dwóch jaj (rozmiar XL) i 50 g płatków owsianych - 8.30 II - nektarynka, banan, migdały, kawałek makowca - 10.45 III - karczek w kminku, 50g kaszy gryczanej, sałatka z kukurydzy i ogórka kiszonego - 13.30 IV - karczek w kminku, 50g kaszy gryczanej, sałatka z kukurydzy i ogórka kiszonego -

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-08-29 12:12:19 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    r - 16.00 V - 8 kromek chleba (4 czarnego, 4 białego) z serkiem borowikowym, pomidor - 18.30 (po treningu) VI - ser biały 125g - 21.30 Picie: woda - 4l zielona herbata - 1,5l kawa z mlekiem - 0,25l Trening: - siłownia - I zestaw ćwiczeń, start 16.45, koniec 17.40 przerwy - 60 do 90 sekund (francuz 45 sekund) rozgrzewka: marsz 25 minut wymachy i krą

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-08-31 22:34:53 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    w sera żółtego, 2 ząbki czosnku, pomidor - 18.30 (zapomniałem zważyć) V - ser biały 125g) - do zjedzenia pomiędzy 21 a 21.30 Picie: zielona herbata - 1l czerwona herbata - 2l kawa - 0,25l woda - 3l (ale jeszcze będzie) Trening: - bieg interwałowy rozgrzewka: 2 km spokojnego biegu, wymachy i krążenia interwały: 7 x 30s sprint/ 15s trucht (około 1300

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-09-08 19:58:24 Liczba szacunów: 0
  • Paula- mama wraca do formy str. 182

    Post
    Ladies SFD

    o wcześnie na siłce. Brzuch: Ok, nie wzdęty, nie bolący ale troszkę jakby spuchnięty. Może mi się wydawać :D Suplementy: mama DHA Śniadanie 1- przed treningiem: dwa banany i kawa (nie miałam nic lepszego, ale dwa banany są lepsze niż jeden banan :P) Śniadanie: Chleb żytni na zakwasie, pasztet od babci, humus, seler naciowy Przekąska: jaglanka z ja

    Odpowiedzi: 1973 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-07-26 12:54:45 Liczba szacunów: 0
  • [mocnyM] - IRON - Cross Training & Diet System SFD

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    7 marzec cd. http://www.youtube.com/watch?v=nzM6LTcKpDU&feature=youtu.be ergometr 3x12min po treningu Crossfitowym 8km 795m 1. 172watt 26 s/m 2. 174watt 26 s/m 3. 172watt 25 s/m Po treningu CF czułem już trochę zmęczenie :P starałem się jeździć na poziomie 180watt ale bywało różnie, generalnie zakres od 150-249. Skupiałem się na nogach, Starałe

    Odpowiedzi: 454 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-08 21:31:38 Liczba szacunów: 0
  • redukcja jeża

    Post
    Ladies SFD

    DZIEŃ 47 Miska: /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/2fb19d0b54d34afe81b8a10027e78e29.png + płyny: 0,5l woda, kawa, herbata zielona, herbata czarna x3, mieszanka ziołowa x2 + warzywa: papryka, kapusta pekińska, ogórek kiszony, cebula, marchewka, koncentrat pomidorowy + suple: tran 1 łyżka, olej z wiesiołka 4 kapsułki + leki: Dostinex 1/2 tabletki Trening: stret

    Odpowiedzi: 177 Ilość wyświetleń: 14006 Data: 2013-12-20 22:03:06 Liczba szacunów: 0
  • redukcja jeża

    Post
    Ladies SFD

    DZIEŃ 55 Miska: /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/7b7d691e8bc4482f8c7179bdabba7a42.png + płyny: 3l woda, kawa, herbata zielona + warzywa: ogórek kiszony, cebula, pomidor, papryka, marchew, koncentrat pomidorowy + suple: tran 1 łyżka, olej z wiesiołka 4 kapsułki + leki: Dostinex 1/2 tabletki Trening: bieganie - 3,83 km w 21:40 min88-O88-O88-O (średnia 10,6 km

    Odpowiedzi: 177 Ilość wyświetleń: 14006 Data: 2014-02-23 14:56:58 Liczba szacunów: 0
  • redukcja jeża

    Post
    Ladies SFD

    ło przetrzymać zastój, bo teraz rzeczywiście jakoś spodnie łatwiej wchodzą /-)_ DZIEŃ 57 Miska: /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/3f3da5642b6742818342d650595bc97b.png + płyny: 3l woda, kawa + warzywa: kapusta pekińska, cebula, ogórek kiszony, marchewka, pomidor, papryka, koncentrat pomidorowy + suple: tran 1 łyżka, olej z wiesiołka 4 kapsułki + leki: Dostine

    Odpowiedzi: 177 Ilość wyświetleń: 14006 Data: 2014-02-25 19:12:23 Liczba szacunów: 0
  • Budowa masy mięśniowej

    Post
    Ladies SFD

    ą. Zjadłam jakieś śledzie i podejrzaną bułę. W domu resztki z lodówki w postaci pizzy. Czwartek nadal bez treningu. Z dietą dużo lepiej niestety nadal z grzechami (imieninowe kawałeczek ciasta prezesa). Posiłek 2 zjadłam na dwa razy w pracy. Męczył mnie też ból żołądka i zgaga. Podejrzewam brokuły albo śmietanę. Dawno nie jadłam ani jednego ani dru

    Odpowiedzi: 250 Ilość wyświetleń: 15720 Data: 2015-09-25 10:10:44 Liczba szacunów: 0
  • Chernushka // Redukcja // KSZTAŁTOWANIE CIAŁA I UMYSŁU

    Post
    Ladies SFD

    _______________________________________________________________ 03.06.2012 Aktywność: marszobiegi - 30 miin Rozkład: 130B/70T/130W WARZYWA: sałata, ogórki, kalarepa NAPOJE: kawa, herbata zielona, woda ok. 1,5L SUPLEMENTY: magnes, glukozamina I./ 348kcal, 29B /5T / 47W -Kurczak pierś - 120g -Płatki ryżowe Kupiec - 45g -Truskawki - 200g II. 2

    Odpowiedzi: 231 Ilość wyświetleń: 7972 Data: 2012-06-04 01:41:34 Liczba szacunów: 0
  • Chernushka // Redukcja // KSZTAŁTOWANIE CIAŁA I UMYSŁU

    Post
    Ladies SFD

    __________________ uzupełniam zaległości 15 czerwca 2012 MISKA jeszcze stara Rozkład: 130B/70T/130W Warzywa: ogórek zielony, pomidor, czosnek, sałata, Napoje: woda ok. 1,5L, kawa, herbata zielona. Suplementy: magnes, Omega 3 Gold (olimp) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/2fc67c8db41143ce9d2da2f39a2c2640.png Trening 15.06 Aero Bieżnia 10 min Orbitrek 15 mi

    Odpowiedzi: 231 Ilość wyświetleń: 7972 Data: 2012-06-16 13:13:21 Liczba szacunów: 0
  • Wegetariańska dieta na masę

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    14/ 13/ / 173 / OK Serek twarogowy ziarnisty / 100 / 18/ 6 / 5 / 152 / OK Pomidor / 150 / 1 / / 2 / 15 / OK Jabłko / 200 / 1 / 1 / 15 / 68 / OK +Glukozamina +Zielona herbata/kawa SUMA : / 630 / 42/ 22/ 79 / 692 / Posiłek 3)- ciepły obiad 13:30 Ryż biały / 100 / 7 / 1 / 77/ 344 / RYZ BRAZOWY 2 jajka / 120 / 13/ 10/ 1 / 145 / OK Kefir 2% / 250 /

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 4266 Data: 2006-11-05 18:14:24 Liczba szacunów: 0
  • Mika - była poruta ale dupa odkuta a krata będzie do lata

    Post
    Ladies SFD

    staram się bardzo zapanować i ogarnąć cyfry :-) 2) warzywa: kalafior, brokuł i fasolka zielona (nie ważę przyjęłam BO) picie: herbata zielona, rumianek, pokrzywa szt 6-8 i kawa szt 2 + woda niegazowana Obiecuję poprawę :-) Jak zmieniłam jedzenie to zauważyłam, że piję dużo, dużo więcej @@-) Zmieniony przez - mika w dniu 2012-01-03 11:07:08

    Odpowiedzi: 238 Ilość wyświetleń: 17683 Data: 2012-01-03 11:05:40 Liczba szacunów: 0
  • Zmagania Babushki

    Post
    Ladies SFD

    okojny bieg na 15km w czasie 1,45h. Jutro rano siłownia, tylko jeszcze muszę znaleźć dobry trening FBW, ewentualnie zrobię jeszcze raz, ostatni trening dla zielonych. Wypite: kawa z mlekiem, herbaty (zielona, rooibos, czarna), lampka wina Warzywa: papryka, fasolka szparagowa, pomidor, brokuł, cukinia. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/ebc6b47521d244939b556b

    Odpowiedzi: 83 Ilość wyświetleń: 6197 Data: 2013-12-01 21:22:28 Liczba szacunów: 0
  • Annaaa26 DT/pods. 4 mies: s.15

    Post
    Ladies SFD

    dorzucę po 5s do sprintu ;-) MICHA /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/70c9ad21c0684633994c8abe60b2e591.png +warzywa: pomidor, cebula, ogórek kiszony, papryka, marchewka, leczo warzywne (pomidor, papryka, cukinia, cebula) - duuużo +płyny: woda, kawa, herbata zwykła i zielona suplementy: wit. E, Castagnus Zmieniony przez - Annaaa26 w dniu 2014-01-12 22:57:23

    Odpowiedzi: 167 Ilość wyświetleń: 12157 Data: 2014-01-12 21:01:19 Liczba szacunów: 0