SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

kawa zielona

  • BlueCrocus Po zdrowie i sprawność

    Post
    Ladies SFD

    urczak pierś, indyk udziec, soczewica zielona, zupa z pora z jajkiem, omlet z wiórkami kokosowymi, kapusta kiszona, pomidory, oliwa z oliwek, woda mineralna, herbaty ziołowe, kawa (1). 3. SUPLEMENTACJA / LEKI: herbatki – na cholesterol, pokrzywa; mniszek sok z korzenia; magnez, sterolea, tran, kurkuma, błonnik; bisocard, Ibuprom. 4. TRENING - t

    Odpowiedzi: 621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-11-09 17:00:25 Liczba szacunów: 0
  • BlueCrocus Po zdrowie i sprawność

    Post
    Ladies SFD

    IŁKI Do wtorku włącznie: 1600 kcal z rozkładem BTW 100g / reszta / 150g co daje około 400 kcal / 600 kcal (66,6g) / 600 kcal Dodatkowo: herbaty owocowe i czarna, mięta, kawa, woda mineralna. SUPLEMENTACJA: mniszek, omega 3, sterolea, magnez, cynamon, imbir, czosnek, kurkuma, bisocard, naproxen, Lioton, Arthroblock forte. TRENING – pomiędzy ć

    Odpowiedzi: 621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-07 13:33:30 Liczba szacunów: 0
  • BlueCrocus Po zdrowie i sprawność

    Post
    Ladies SFD

    POSIŁKI 1600 kcal ---- > BTW 100g / reszta / 150g Dodatkowo: kawa, woda mineralna. SUPLEMENTACJA: Omega 3, sterolea, magnez, cynamon, imbir, czosnek, kurkuma, bisocard, naproxen, Lioton, Arthroblock forte. TRENING – pomiędzy ćwiczeniami orbitrek po 2 minuty, z prędkością około 22-23 km/h. SCHODY – 1 x 6. piętro + 2 x 3. piętro – szybki marsz 1.

    Odpowiedzi: 621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-14 14:38:58 Liczba szacunów: 0
  • BlueCrocus Po zdrowie i sprawność

    Post
    Ladies SFD

    roju. Może ktoś ma jakieś dobre, eleganckie typy dla „starszej pani”? ;-) POSIŁKI 1600 kcal ---- > BTW 100g / reszta - ok. 66,7g / 150g Dodatkowo: herbaty owocowe i czarna, kawa, woda mineralna, pomidory. SUPLEMENTACJA: Omega 3, sterolea, magnez, cynamon, imbir, czosnek, kurkuma, bisocard, Naproxen, Arthroblock forte. TRENING – Łączny czas 1 go

    Odpowiedzi: 621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-22 12:12:00 Liczba szacunów: 0
  • BlueCrocus Po zdrowie i sprawność

    Post
    Ladies SFD

    POSIŁKI – dzień 5. 1600 kcal ----> 120 / 68,8 / 125 Dodatkowo: herbaty owocowe, kawa, woda mineralna, kapusta kiszona, pomidor, surówka z kapustą pekińską. SUPLEMENTACJA Omega 3, sterolea, magnez, cynamon, bisocard, Naproxen, Arthroblock forte. TRENING ORBITREK na rozgrzewkę – interwały opory 1,5,9 x 6 plus na koniec 3,3 czas: 6.31 min ---- pręd

    Odpowiedzi: 621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-07 16:00:10 Liczba szacunów: 0
  • BlueCrocus Po zdrowie i sprawność

    Post
    Ladies SFD

    ała w pełni edycja. Chyba przestanę dawać wypiski, bo mi się nie podobają w takim stanie :-(. POSIŁKI – dzień 12. 1600 kcal ----> 120 / 69 / 125 Dodatkowo: herbaty owocowe, kawa, woda mineralna. SUPLEMENTACJA Omega 3, sterolea, magnez, bisocard, Arthroblock forte. TRENING ORBITREK obciążenie: 3. poziom manualny ---- czas: 2 minuty ---- szyb

    Odpowiedzi: 621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-14 14:08:41 Liczba szacunów: 0
  • BlueCrocus Po zdrowie i sprawność

    Post
    Ladies SFD

    :-). Wiadomo, trzeba czasu... Zmieniłam przeglądarkę, explorer działa ;-) . ROZKŁAD BTW (kontynuacja?) 1600 kcal ----> 120 / 69 / 125 Dodatkowo: herbaty owocowe, pokrzywa, kawa, woda mineralna. Na razie mam w planie tylko piersi kurczaka, schab, pomidory, kapustę kiszoną, zupę pomidorową z makaronem. Kiepsko. Wypiskę wstawię, choć nie czuję się

    Odpowiedzi: 621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-17 13:58:12 Liczba szacunów: 0
  • Małolata/aniitka155

    Post
    Ladies SFD

    #32, tydzień 5, 18.04.14 DT -trening siłowy -suple: Olimp Chela Min, Retard Dopel hertz olejek z wiesiołka -rozkład: 2000 kcal , BTW - 120/80/200 -napoje: woda mineralna, kawa, herbata owocowa, zielona Mam zakwasy na brzuchu:-O Byłam u Fizjo, mam Różowego Tejpa na plecach/prostowniku bo kontuzja byla i mam go nosic 5 dni :) + moge cwiczyc i w

    Odpowiedzi: 445 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-18 11:33:22 Liczba szacunów: 0
  • DT- OLA/PODSUMOWANIE str. 49

    Post
    Ladies SFD

    poranny trening: Aero bieżna max nachylenie- 48 min. tętno: 140-155. + rozciąganie Dzisiejsza miska: + l-karnityna przed treningiem 3g, CLA po posiłkach 800mg x 3, Omega3, multiwitamina + około 3 litrów wody, zielona, czerwona herbata, zioła, 1 kawa, 150ml czerwonego wytrawnego wina /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/25651808ce5a4d07b49184e0ba7a9851.png

    Odpowiedzi: 495 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-04-25 08:52:03 Liczba szacunów: 0
  • DT- OLA/PODSUMOWANIE str. 49

    Post
    Ladies SFD

    ka: posiłek 3 był zjedzony pół o 17, pół o 21. + l-karnityna przed treningiem 3g, CLA po posiłkach 800mg x 3, Omega3, multiwitamina + około 3 litrów wody, zielona herbata, 1 kawa, 150ml czerwonego wytrawnego wina /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/c38b74d3dbf04b7eb04489dc1538be53.png Obliques jak byś zajrzała do mnie to mam 2 pytania: - Czy w związku z tym,

    Odpowiedzi: 495 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-04-27 21:19:01 Liczba szacunów: 0
  • DT- OLA/PODSUMOWANIE str. 49

    Post
    Ladies SFD

    Dzisiejszy poranny trening: Aero bieżna max nachylenie- 60 min. tętno: 140-160 (średnie tętno podczas całego treningu 148). + długie rozciąganie Dzisiejsza miska: + l-karnityna przed treningiem 3g, Omega3 + około 3 litrów wody, zielona herbata, zioła (pokrzywa), 1 kawa /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/4a7d6cb838c740f2bc403b558c5818c9.png

    Odpowiedzi: 495 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-05-14 09:23:24 Liczba szacunów: 0
  • (P)mika / DT

    Post
    Ladies SFD

    ąganie W przysiadzie pomyliło mi się, że to 15-tki }:-( Guma jak zwykle ból #-P RDL o dziwo lekko :-) Miska coś tam dostarczono ale nie policzono %-) zielsko: brokuł popitka: kawa, woda, mięta prochy: o-3, wit C i D, ZMA/magnez ... 16-12-2013 DT -> dzień 3/3 1a. Wyciskanie sztangi leżąc 4 x 8 - 10 24/26/28kgx9/30kgx7+2+0,5 %-) 24/26/28kgx7/30kgx3+3

    Odpowiedzi: 515 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-17 00:38:00 Liczba szacunów: 0
  • DT- OLA/PODSUMOWANIE str. 49

    Post
    Ladies SFD

    arzywa, olej kokosowy 4. quinoa, łosoś, warzywa, oliwa 5. ryż, indyk, warzywa, oliwa http://potreningu.pl/profil/ola1#/date/2014-05-19 + około 4 litrów wody, zielona herbata, kawa A jutro na śniadanie ciacho z truskawkami 8-) Już nie mogę się doczekać :-) (przepis taki sam jak na omleta, tylko upieczone w formie ciacha, świetne rozwiązanie jak nie

    Odpowiedzi: 495 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-20 20:34:54 Liczba szacunów: 0
  • DT- OLA/PODSUMOWANIE str. 49

    Post
    Ladies SFD

    owa z indykiem, warzywa, oliwa TRENING 5. pizza brokułowa z łososiem, warzywa, oliwa http://potreningu.pl/profil/ola1#/date/2014-05-26 + około 4 litrów wody, zielona herbata, kawa, pokrzywa Ciasto wyszło mi meeega dobre: spód (jak omlet): jaja, kakao, mąka gryczana, jabłko krem: jogurt naturalny, żelatyna, whey (świetnie się tu sprawdza Micellar C

    Odpowiedzi: 495 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-26 21:03:30 Liczba szacunów: 0
  • DT- OLA/PODSUMOWANIE str. 49

    Post
    Ladies SFD

    B/W/T 148/98/49 1. ciacho (jaja, gryczana, c6, rabarbar, truskawki, żelatyna, jogurt) 2. tuńczyk, warzywa, oliwa 3. wołowina, ryż, warzywa, oliwa TRENING 4. omlet (jaja, c6, rabarbar, kokosowy) http://potreningu.pl/profil/ola1#/date/2014-06-05 + około 5 litrów wody, kawa, herbata zielona, pokrzywa Zmieniony przez - Ola1 w dniu 2014-06-06 14:01:12

    Odpowiedzi: 495 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-06 13:55:29 Liczba szacunów: 0
  • DT- OLA/PODSUMOWANIE str. 49

    Post
    Ladies SFD

    zana, c6, marchew, kakao, maliny, jogurt, żelatyna) 2. frittata z wołowiną i warzywa 3. frittata z łososiem+ warzywa 4. stejk wołowy, sery, orzechy + około 5 litrów wody, kawa, pokrzywa, zielona herbata /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/1158bd05a4e74968bb9dac0b4638796a.png DZIEŃ 48- DT TRENING Miałam bardzo dużo siły na treningu Pewnie po piątkowym jed

    Odpowiedzi: 495 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-30 10:16:34 Liczba szacunów: 0
  • Road_king/dziennik-redukcja,fotki i podsumo.str36-37

    Post
    Trening dla początkujących

    żaroodpornym naczyniu, grillować itp. Chodzi o obróbkę bez użycia tłuszczu. Tak najlepiej pic wodę i zielona herbatę ale możesz tez spożywać okazyjnie cole light. Uważam ze kawa wypijana w rozsądnych ilościach nie powinna być żadną przeszkoda, powiem więcej może wspomóc proces lipolizy tj. spalania tkanki tłuszczowej. Przy twojej wadze i celach,

    Odpowiedzi: 500 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-01-05 14:30:13 Liczba szacunów: 0
  • redukcja, hashi, endometrioza, potrzebna pomoc

    Post
    Ladies SFD

    ć ilość owsianki, bo inaczej nie wcisnę nawet jednego jajka. Nie jem teraz glutenu, ale owsianka chyba nie zaszkodzi? nawet jeśli zanieczyszczone to chyba śladowe ilości do tego ogórki, szpinak, herbata zielona x2, woda 2 litry, kawa z mlekiem x1 Olej z wiesiołka, omega 3, skrzyp polny, /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/ef82d4e2b84845e28274e39aa4df6ff0.png

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 2678 Data: 2014-05-12 15:37:22 Liczba szacunów: 0
  • jak schudnąć 25-30 kg do końca czerwca???

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    zerwca 30 kg z tym. Zbadajcie to ŚNIADANIE: - 1 bułka pełnoziarnista z margaryną, - 2 cienkie plasterki wędliny drobiowej, - kilka plasterków świeżego ogórka, - herbata lub kawa bez cukru DRUGIE ŚNIADANIE: - 1 jabłko OBIAD: - 10 dag piersi kurczaka uduszonej na oliwie z warzywami, - 1/2 szklanki ryżu ugotowanego na sypko PODWIECZOREK: 2 biszkopty

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 3943 Data: 2009-01-20 14:11:37 Liczba szacunów: 0
  • NN feat. IHS czyli jak ze świniaka zrobić kociaka DT

    Post
    Iron Horse Series

    miny,1tabs wit. C http://images49.fotosik.pl/1646/b41ca2f3a85a6948gen.jpg I 250g makreli, 30g orzechów II 200g piersi III 200g piersi TRENING IV 100g piersi, 6jaj NAPARY Rano kawa + kakao W trakcie dnia napary trawienne, mieta Przed treningiemkawa, 1/4 łyżeczki pieprzu i imbiru Po treningumelisa z cynamonem Na sen melisa Dzisiaj kolejny dzień z pie

    Odpowiedzi: 725 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-08 21:04:48 Liczba szacunów: 0