SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Pod okiem zawodowca - odpowiada GISZMAN!

temat działu:

Trec

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 163315

napisał(a)
GISZMAN D.Geler
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3624 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 25684
AO11 wykonuj przede wszystkim tylko te ćwiczenia,które na prawdę czujesz i wkładaj w każde powtórzenie maksimum skupienia.Ze skośnymi uważaj,żebyś nie przesadził bo jak je za bardzo rozbudujesz to mogą popsuć Ci efekt końcowy ostrej jak brzytwa talii.

Sector jestem dobrej myśli
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 906 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 15066
Ale czy wiesz moze czy skuteczny jest ten ABS2? i jak czesto go robic? albo moglbys przedstawic twoj plan na brzuch? z góry dziekuje i pozdrawiam. zycze dalszych sukcesow!

"Jesteśmy tym, co w swoim życiu powtarzamy. Doskonałość nie jest jednorazowym aktem, lecz nawykiem."

~Arystoteles

Mój dziennik treningowy ---> http://www.sfd.pl/[BLOG]_AO11._Winorocznik92_w_2015r.-t1075814.html

Co jadam? ---> http://potreningu.pl/profile/ao11 

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10613 Napisanych postów 43224 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Witam Panow i serdeczne gratulacje za tegoroczne sukcesy!Mialbym kilka pytan odnosnie stricte okresu startowego, a mianowice 16 tygodni przed oczywiscie z dieta treningiem i suplementacja wiem co robic ale glownie chodzi mi o te aspekty stricte przed zawodami(suplementacja,cardio,makroskladniki w diecie oraz trening) dodam iz celuje w wage okolo 75kg, oraz jest to jak narazie jeszcze przyszloscc z gory dziekuje i pozdrawiam.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1966 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 20324
Witaj Giszman, to znowu ja ;D

Po pierwsze gratuluje występu na ME, Tobie jak i Tomkowi :)

Po drugie mam pytanie. Zastanawiam się czy jest sens używać wynalazków w postaci nowoczesnych spalaczy tłuszu. Osobiście z Trec'a stosowałem tylko Far Burner ale przychodzi czas na kolejną wycinkę. Ostatnio zrobiłem redukcje na samych aminokwasach, bo jakoś nie ufałem spalaczą fakt że cardio było 3x60 min i 2xHIIT na tydzien ale efekt był ładny (nawet dużo mięcha nie spadło). Jak myślisz czy jest sens kupić jakiś spalacz czy wziąc CLA czy L-Carnityne albo to jednocześnie... Co byś doradził?

Pozdrawiam! :)

"Musicie od siebie wymagać, nawet gdyby inni od Was nie wymagali" Jan Paweł II 1983 r.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 84 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 147
Witam, odrazu pogratuluje swietnej sylwetki Giszman !! :) ulozylem sobie dietke i w ciagu 2tyg przybralem 1kg czystej masy miesniowej oraz BF% spadl z 16.5% do 15,3% mam nadzieje ze to ok??? :) mam okolo 2.5g ww/kg i 2.2-2.5g b/kg, myslalem zeby jeszcze obciac troche wegli i zaczalem brac clenBurex juz czuje podniesiona temp ciala oraz wystepuje szybkie pocenie sie :) gdy smarze piers na oliwie z oliwek to jak mniej wiecej liczyc tluszcz? bo czesc z oliwy odparowuje, czesc zostaje na patelni, a czesc wchlonie piers...wlasnie tego nie jestem pewien w diecie, czy mam odpowiednia ilosc zdrowych tluszczy. Chce zejsc do BF 12%, mysle nad 3xHIT ( w dni bez silowni ) mam nadzieje ze jestem w stanie zrobic to w 4 tyg :) Pzdr ! z gory dzieki za odp

Siłka jak narkotyk - uzależnia =)

napisał(a)
GISZMAN D.Geler
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3624 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 25684
AO11, ja trening brzucha wykonuję podobnie jak inne partie mięśniowe z tym, że staram się utrzymywać wysoką intensywność ćwiczeń. Tzn. robię wiele powtórzeń średnio, pomiędzy 30-15, w okresie przygotowawczym włączam do swojego treningu serie łączone a im bliżej zawodów, gigant serie.
W okresie przygotowawczym brzuch ćwiczę ok.3 razy w tyg.,zawsze na koniec treningu, oraz raz w tygodniu w trakcie budowy masy mięśniowej. Średnio zajmuje mi to od 15 do 20 minut.

Mój przykładowy trening mięśni brzucha:
TRI seria:
-unoszenie nóg w zwisie na drążku-
-spięcia brzucha na ławce głową w dół-
-spięcia brzucha-
Każdą serie wykonuje na maxa i do upadku mięśniowego, każdy trening różni się od poprzedniego.
Ps. Odpowiadając jeszcze na Twoje pytanie czy ABS2 jest skutecznym planem, nie potrafię udzielić Ci jednoznacznej odpowiedzi, powiem tylko że ile planów tylu samo zwolenników jak i przeciwników.
Dla mnie najistotniejszym aspektem każdego treningu jest czucie pracy mięśni, jeśli jesteś w stanie maksymalnie wyizolować pracę mięśni brzucha przy każdym pojedyńczym powtórzeniu to obojętnie jakie ćwiczenia będziesz wykonywał i w jakim systemie, po kilku tygodniach powinieneś zauważyć widoczny progres

medieiwil dziękujemy bardzo, ciężka praca przyniosła oczekiwany rezultat.
Zadałeś bardzo ogólne pytanie i nie bardzo wiem o jaki dokładnie okres przygotowawczy pytasz, kilka tygodni przed zawodami??Czy typowo ostatni tydzień??
U mnie w okresie przygotowawczym na 12/16 tyg.przed zawodami wygląda to tak,że zawsze zaczynam od wyczyszczenia swojej diety, z różnego rodzaju przekąsek, spontanicznych wypadów do barów szybkiej obsługi ( ulubione KFC), napojów gazowanych itp. W tym samym czasie zwiększam intensywność treningową z 4 razy w tyg. do 5 treningów ,póki co nie dodając sesji aerobowych i nie obcinając węgli.
Samo „wyczyszczenie” diety, oraz jeden dodatkowy dzień treningowy powinien już wywołać pierwsze zmiany w wyglądzie sylwetki.
Następnie w miarę upływu czasu, średnio po 2/3 tyg. zaczynam od dwóch treningów aerobowych po 30 min.w dni bez treningu siłowego.
Trening siłowy dzielę na 3- 4 tygodniowe cykle i w każdym z nich stopniowo zwiększam intensywność,
tutaj masz linka, w którym podałem wszystkie szczegółowe informacje apropos mojej diety, treningu oraz suplementacji w okresie przygotowawczym .
http://www.sfd.pl/Dawid_Geler_GISZMAN_trening/dieta/suple/news-t526219.html

Jeszcze co do treningów cardio, ja np.przed zawodami Spring Classic mogłem przestać je wykonywać już na 3 tyg.przed zawodami, ponieważ byłem już bardzo dobrze odtłuszczony i wyrzeźbiony dlatego dalsze treningi cardio nie miały już sensu. W przeszłości, nawet jeśli byłem już „gotowy”na dwa, trzy tyg.przed zawodami to nadal robiłem cardio obawiając się,że jeśli przestanę je robić to nagle zaleje mnie tkanka tłuszczowa i stracę formę, nic bardziej mylnego!!!W tym okresie i tak już jesteśmy na bardzo ostrej diecie, podaż ww. jest niska i w większości są to tylko ww. złożone ,nie licząc po treningowego Vitargo, ponad to metabolizm zapierdziela jak szalony dlatego nie ma szans aby cokolwiek odłożyło się w tkankę tłuszczową. Nie zapominajmy, że cały czas intensywnie wykonujemy trening siłowy!!
Ogromną zaletą zaprzestania treningu cardio na dwa/trzy tygodnie przed zawodami było dla mnie zachowanie większej masy mięśniowej oraz , o niebo lepszej gęstości mięśni ( mięśnie są bardziej wypoczęte i naładowane glikogenem po zakończonym „ładowaniu”)
Dlatego najlepiej byłoby gdybyś przygotował 90% formy już na 2/3 tyg przed zawodami, tak żebyś już na spokojnie mógł przejść przez ten ostatni okres dwóch tygodni.
W ostatnim tygodniu dochodzi sprawa z odwadnianiem, ładowaniem soli i węglowodanów ale to już jest bardziej skomplikowany proces.U mnie wygląda to mnie więcej tak:
-Sobota (na tydzień przed zawodami) zaczynam pić duże ilości wody, ok.10/12 litrów na dzień, praktycznie nie rozstaje się z butelką wody, wodę piję na maksa aż do piątku i na ok.20 godzin przed zawodami przestaję pić całkowicie.
-Od soboty do wtorku spożywam też większe ilości soli ( solę ryż czy makaron, dodaj sól do mięsa)
-Od soboty do wtorku zmniejszam też stopniowo spożycie ww. dochodząc w poniedziałek/ wtorek do 0/50gr.ww na dzień oraz zwiększam intensywność treningową na maksa, po to aby całkowicie pozbyć się glikogenu z mięśni.
-Wtorek jest moim ostatnim dniem treningowym i od środy już tylko ćwiczę pozowanie i układ dowolny ( ok.45/60 min. dziennie).
-Od środy zaczynam tez ładowanie węglowodanami i odcinam sól, największą ilość węgli przyjmuję pierwszego dnia, w czwartek jest to ok.70% ww.spożytych w środę, natomiast w piątek ok.50%.
W dzień zawodów od samego rana ładuje ww na maksa nawet co 1,5 godziny mieszam ww.proste ze złożonymi.

To jest tylko jeden z przykładów jak może wyglądać ostatni tydzień przed zawodami, wielu zawodników stosuję różne metody ale to wyrabia się latami indywidualnie.



Zmieniony przez - Giszman w dniu 2010-05-29 16:04:55
napisał(a)
GISZMAN D.Geler
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3624 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 25684
raszek012 faktycznie na poziomie amatora ,moim zdaniem można obyć się bez FAT burnerów o ile dieta jest dociągnięta na 100%, a trening siłowy ma odpowiednią wysoką intensywności jak i połączony jest z treningiem aerobowym.Jeśli spełniasz te 3 podstawowe pod punkty z pewnością możesz liczyć na utratę tkanki tłuszczowej, jednak wszystko zależy od postawionych sobie celów. Jedna osoba będzie szczęśliwa dochodząc np. do 10% tkanki tłuszczowej w organizmie a innej celem będzie 3%, dla tej drugiej z pewnością sama dobra dieta oraz treningi mogą okazać się nie wystarczające aby tak mocno się wyciąć i tutaj kropkę nad „i” może postawić dobry spalacz. Ja polecem np.Clenburexin oraz Lipo X Pack. , w połączeniu CLA ( 3 x dziennie do posiłków).

navoo92 dziękuje również za dobre słowo,co do oliwy z oliwek to powinieneś wiedzieć, że w trakcie obróbki cieplnej ( wtedy kiedy smażysz na oliwie) oliwa traci swoje wszystkie zdrowe wartości i staję się zwykłym, szkodliwym olejem!!!!Dlatego nawet nie myśl o liczeniu tłuszczy w ten sposób, używaj oliwy jedynie na zimno dodając ją do potraw, ryżu, makaronu, warzyw. Osobiście źle czuje się po oliwie dlatego sam używam jej bardzo mało, bazuję raczej na maśle orzechowym bez cukru oraz dużej ilości łososia, bogatego w kwasy tłuszczowe OMEGA 3.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10613 Napisanych postów 43224 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Dziekuje bardzo za wyczerpujaca odpowiedz:). Tak wiem nie wyrazilem sie zbyt jasno ale pan rozwial moje watpliwosci. Jeszcze raz dziekuje i zycze kolejnych wspanialych sukcesow!
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 84 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 147
Aha, dzieki za odp, wiec mam jesc gotowana piers czy jak? i tak ladnie schudlem, wiec jezeli znowu na lepsze poprawie dietke licze na efekty :) wiec dobrze na mnie podzialala ta dietka czy srednio? sam widze ogromne efekty, juz nie mowiac o 2 tyg jej stosowania widzialem gorsze efekty u ludzi po 1-2 miesiacach stosowania diet ( rozmowa z ludzmi na silowni ) pzdr =)

Siłka jak narkotyk - uzależnia =)

napisał(a)
GISZMAN D.Geler
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3624 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 25684
medieiwil cieszę się,że mogłem pomóc.

navoo92 najlepiej piersi gotuj (ale niezbyt długo) lub griluj, możesz też upiec ją w piekarniku.Co do Twojej diety, jeśli przynosi Ci zadawalające rezultaty to nie ma sensu nic zmieniać.Poczekaj na stagnacje, i wtedy kombinuj dalej jeśli będzie taka potrzeba.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

EXTREME MEN'S FORMULA - nowy skład stara cena

Następny temat

WAKACJE Z TREC'IEM - Letni konkurs TREC Nutrition

Anaboliczne kurczaki z Oxygen Gym Anaboliczne kurczaki z Oxygen Gym Nowy biznes Ady Kaczmarek i jej partnera Nowy biznes Ady Kaczmarek i jej partnera 11-12.11.2017 Mistrzostwa Świata Juniorów i Weteranów – Bistrita, Rumunia - Wyniki 11-12.11.2017 Mistrzostwa Świata Juniorów i Weteranów – Bistrita, Rumunia - Wyniki Przerwa od kreatyny, czy jest konieczna? Przerwa od kreatyny, czy jest konieczna? Zakwasy - czy trenować? Zakwasy - czy trenować? 04-05.11.2017 Mistrzostwa Świata w Kulturystyce – Benidorm Hiszpania - Wyniki 04-05.11.2017 Mistrzostwa Świata w Kulturystyce – Benidorm Hiszpania - Wyniki Katarzyna Dudek - ocena sylwetki Katarzyna Dudek - ocena sylwetki TOP 10 bicepsów w historii TOP 10 bicepsów w historii