SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Pod okiem zawodowca - odpowiada GISZMAN!

temat działu:

Trec

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 184683

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 100
i tak mysle sobie ze nie kupie chyba bialka bo w diecie mam ponad 2g/kg ciala wiec to wystarcza, mam racje? szkoda pieniedzy tez mi i sie boje ze za duzo tego bialka, zamiast go moglbym kupic cos innego na glutamine czy cus ?

PANOWIE NAJWAZNIEJSZE PYTANIE!
Moj tata mi powiedzial ze nie powinienem tyle jesc(stosuje juz wymienioną wyzej diete) poniewaz i tak moj organizm nie jest w stanie tego wszysykiego przyswoic i tylko to mi bedzie szkodzic. Mowi ze nie mam jescze takich miesni i takiego przyswajania ze musze az tyle jesc az tak czesto. Mowi ze wsztkie te zjedzone rzeczy beda sie trawic, malo przyswajac i psuc mi zoladek i cos tam jeszcze bo za duzo beda pracowac przy trawieniu. Mam nadzieje ze rozumiecie o co chodzi, pomozcie bo nie wiem co myslec. Plx rospisz sie na to pytanie prosze, bardzo wazne.

A6w moge to robic? To codzienna praca miesni brzucha, bedzie to dobre dla mnie? Brzuch nie potrzebuje odpoczynkow? Nie zajade organizmu silownia i tym?

Z GORY DZIEKUJE ZA WSZYSTKO !!!




Zmieniony przez - Mariusz309 w dniu 2010-02-10 14:55:35
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
GISZMAN D.Geler
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3624 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 25684
Sean666 na pewno po dobrej redukcji i przy niskim poziomie tkanki tłuszczowej o dobrą gęstość mięśnia będzie łatwiej.

so nervous tutaj wszystko znajdziesz apropos rozkładu diety i treningów w poszczególnym okresie przygotowawczym do zawodów.
http://www.sfd.pl/Dawid_Geler_GISZMAN_trening/dieta/suple/news-t526219.html

Co do poziomu fetu na zawodach to nigdy go nie mierze,nie interesują mnie cyferki a jedynie to co widzę w lustrze.
Co do utrzymywania formy przez dłuższy okres czasu,w tym przypadku 2,5 miesiąca to nie mogę wypowiedzieć się w tej kwestii z tego względu,że po prostu do tej pory starałem się startować w zawodach,które nie odbiegają od siebie terminami większymi niż 2 tyg.Ogólnie staram się startować wiosna/jesień,wtedy pomiędzy tymi startami mam wystarczająco dużo czasu na roztrenowanie,budowę siły i masy mięśniowej jak i samo przygotowanie.

Jeśli chodzi o odwadnianie przed zawodamito przerabiałem dwa systemy,oba myślę że się sprawdziły:
1 Opcja:
Sobota-Wtorek (przed zawodami): 10/12 litrów wody dziennie
Środa:6l.
Czw:4l.
Piątek:2l (na ok.18 godz.przed zawodami przestaje pić)

2 Opcja:
Sobota-Piątek:10/12 l. (przestaje pić 18godz. przed zawodami)

Mariusz309
Tego białka z musli oraz mleka to ja bym raczej nie liczył,roślinne białko jak i z mleka to szczerze,słabe źródło białek.Więc albo zmień źródło białek i dodaj np.jaja albo zmieszaj większą porcje odżywki (białka) z musli.
Posiłek przed treningowy wrzuć na ok.1,5h przed treningiem,natomiast zaraz po treningu,w pierwszej kolejności wypij porcję Mass XXL'a z wodą, po czym do godziny zjedz posiłek ale nie dodawałbym w nim oliwy.Tłuszcze mogą spowolnić wchłanianie ww.z ryżu i białka z piersi co nie jest zbytnio na rękę w posiłku po treningowym,kiedy to staramy się odżywić i nasycić nasze mięśnie jak najszybciej.
Co do spalania tkanki tłuszczowej i treningu cardio,to oczywiście trening taki pomoże spalać nie potrzebne kalorie dużo szybciej, natomiast czy będzie to wystarczające,trudno powiedzieć.To zależy od wielu rzeczy,mdzn.od tempa przemiany materii itp.
Jeśli zaś chodzi o wybór rodzaju treningu aerobowego to jak najbardziej możesz go urozmaicać poprzez zmianę z bieżni na rowerek i odwrotnie.Tętno między 120/130,samo bieganie na bieżni moim zdaniem nie jest dobrym sposobem na pozbywanie się fetu, z tego względu że w tym rodzaju wysiłku większą pracę przejmują mięśnie co znacznie zmniejsza wykorzystanie tkanki tłuszczowej w celach energetycznych organizmu,tak jak ma to miejsce podczas klasycznego "szybkiego chodu"na bieżni bądź średnio-intensywnej jeździe na rowerze stacjonarnym.
Co do ostatniego pytania i tego co mówi Twój tata, to osobiście nie mogę się zgodzić.Dieta i regularne,treściwe posiłki są podstawą rozwoju masy i siły mięśni,natomiast zaletą,a nie wadą tak częstych posiłków jest właśnie właściwe trawienie i szybszy metabolizm co tylko pozytywnie może odbić się lepszym spalaniu tkanki tłuszczowej.Co innego gdybyś jadł dużo i często ale nie typowego kulturystycznego jedzenia,niezdrowego o dużej zawartości niezdrowych tłuszczy i cukrów.

Zmieniony przez - Giszman w dniu 2010-02-10 17:44:06
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 66 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1041
Mam kilka pytań 1. Ostatnio dopadły mnie straszne rozstępy myślę ze to przez to że mam dość dziwną budowe ciał jestem na masie , po treningu strasznie mnie pompuje ( biceps+ tric potrafi o 4 cm ) myślę ze o tą pompe chodzi ze przez nią mam te rozstępy Co robić ??
2. Pompa jest ale po treningu a normalnie mięśnie są takie troche ulane a chciałbym abu byly bardziej nabite i pękate .
3 CZy mogę łączyć jabczan ze stekiem ?
Z GÓRY DZIĘKI :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1966 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 20324
Witam, przed wakacjami planuje konkretna wycinke, okres: 90 dni. Dieta + trening (w tym masakryczna ilosc areobów uwzglednionych w bilansie kalorycznym). Zalezy mi na minimalnej (najlepiej zerowej ale malo realne :P) utracie masy mięsniowej. Chcę aby bilans kaloryczny nie przekraczał 300-400 kcal na minusie (oczywiscie zaczne od bilansu zerowego). Oto moje pytanie, jaki zestaw suplementacyjny pozwoli mi zachować miesnie? Proszę o podpowiedz i jak można to nie uwzgledniajac tylko firmy Trec. Chcę zrobić tak: clen burexin (2 kapsy na czczo przed porannymi areobami + 2 kapsy przed treningiem popoludniowym) + aminokwasy (i tu pytanie, jaki zestaw aminokwasów i jakie dawkowanie?) + moze cos jeszcze? (omega-3 + witaminki uwzglednione :P). Licze na porady :)

"Musicie od siebie wymagać, nawet gdyby inni od Was nie wymagali" Jan Paweł II 1983 r.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 138 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2329
witam. moje pytanie dotyczy treningu. aktualnie cwicze splitem kazda partia raz w tygodniu- klata+tric; nogi; barki+bic; plecy. wiadomo, mam odpowiednia ilosc serii powtorzenia progresja 12 do 6, wszystko jest ok co do planu.
pytanie jest takie, czy mam jechac tym planem, bez zadnych zmian cwiczen, kolejnosci itp, trzymac sie twardo wlasnie tego planu, ktorego sobie ulozylem przez 6-8 tygodni, czy np co tydzien, zmieniac cwiczenie np zamiast skosu w gore gryfem dac hantlami itd? zeby ze tak powiem dawac miesniom dodatkowy impuls. czytalem, ze wlasnie Pan Tomasz tak cwiczy, a co do Pana 'Giszmana' to czytalem tez duzo dziennikow itp ale sam juz nie pamietam co o tym sadzi? pozdrawiam ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 8
cze. mam pytanko do mojego treningu. ćwiczyłem kiedyś ponad rok bez przerwy, po przerwie 2 letnie postanowiłem powrócić do ćwiczeń na siłowni. na dzień dzisiejszy ćwiczę ponad 1 miesiąc od 2 stycznia tego roku. miesiąc czasu ćwiczyłem bez planu treningowego, ćwiczenia były typu STRETCHING(areo) i ćwiczenia na całe ciało. ułożyłem plan treningowy za pomocą informacji strony kulturystyka.pl proszę o zweryfikowanie treningu i wyeliminowanie podstawowych błędów.
Chciałby jeszcze zacząć suplementacje w miesiącu czerwcu ,
mam na mysli odżywki: KREATYNA+DEKSTYROZA+L-GLUTAMINA+HMB (moge taki zestaw pomieszać i jak to dawkować ??)
a o to plan:
DZIEŃ 1
poniedziałek
KLATKA PIERSIOWA:
1. Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 4x 12,10,10,8 powt.
2. Rozpiętki na ławce skośnej 3 x 12, 10, 10 powt.
3. Przenoszenie sztangielki za głowę 3 x 12 powt.
TRICEPS:
1. francuskie wyciskanie sztanga łamaną siedząc-3*serie(8-10 powt.)
2. francuskie wyciskanie sztangielek leżąc-3serie(8-10 powt.)
3. pompki na poręczach-3serie(8-10 powt.)
BRZUCH:
1. Skłony w leżeniu głową w dół 3x25 powt.
2. Spinanie/unoszenie kolan w leżeniu płasko 3 x 25 powt.
3. Skłony boczne 3 x 25 powt.

DZIEŃ 2
środa
BARKI:
1.Wyciskanie sztangi zza głowy 4x10-8 powt.
2.Wyciskanie sztangielek arnoldki z obracaniem 3x10-8 powt.
3.Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 3x10 powt.
4.Unoszenie sztangielek bokiem w górę siedząc 3x10-8 powt.
NOGI:
1. Prostowanie nóg w sadzie
2. Uginanie nóg w leżeniu
3. Wspięcia na palce w staniu
BRZUCH:
1. Skłony w leżeniu głową w dół 3x25 powt.
2. Spinanie/unoszenie kolan w leżeniu płasko 3 x 25 powt.
3. Skłony boczne 3 x 25 powt.

DZIEŃ 3
piątek
PLECY:
1. Podciąganie na drążku szerokim uchwytem 4 x 10-8powt.
2. Ściąganie drążka/rączki wyciągu górnego w siadzie uchwytem neutralnym do klatki 3x10-8 powt.
3. Przyciąganie linki wyciągu dolnego w siadzie płaskim
4. Podciąganie sztangielki w opadzie(wiosłowanie) 3x10-8 powt.
BICEPS:
1.Uginanie ramion ze sztangielkami w siadzie na ławce skośnej(z supinacją nadgarstków)3x10-8powt.
2. Uginanie ramion ze sztangą na „modlitewniku” 3x10-8powt.
3. Uginanie ramion ze sztangą nachwytem/podchwytem stojąc 3x10powt.
4. Uginanie nadgarstków podchwytem/podchwytem w siadzie 4x max powt.
BRZUCH:
1. Skłony w leżeniu głową w dół 3x25 powt.
2. Spinanie/unoszenie kolan w leżeniu płasko 3 x 25 powt.
3. Skłony boczne 3 x 25 powt.

wtorek i czwartek: ćwiczenia areo (bieganie, rowerek, rozciąganie)
sobota : basen 20min pływania stylem dowalonym + 25min sauny

Prosze o pomoc dziekuje z góry , Pozdrowienia dla Tomasza od Sieradzewa :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
GISZMAN D.Geler
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3624 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 25684
Esperro z tym,że po treningu mięśnie są tak bardzo spompowane to już nic nie zrobisz,zresztą przecież o to chodzi
A to,że normalnie nie są takie nabite to normalka i szczerze ciężko będzie coś z tym zrobić.Oczywiście takie suplementy jak kreatyna i arginina powinny nieco pomóc ale nie łudź się,że będziesz wyglądał tak jak zaraz po treningu.
Co do Twojego pytania apropos łączenia staka z jabczanem to śmiało możesz łączyć,wtedy jabczan z rana i po treningu a stak typowo,przed treningowo.

raszek01 ja najbardziej cenie sobie w trakcie redukcji właśnie bardzo dobre aminokwasy,które mają za zadanie chronić moje mięśnie przy ujemnym bilansie kalorycznym.W trakcie dnia,przed posiłkami zawsze stosuje aminokwasy cało dzienne Whey System po 3 kaps. na 15/20 min. przed posiłkami.Przed i po treningu duże ilości BCAA,szczególną uwagę zwracam na dużą zawartość leucyny ok.3gr. na porcję.
Jeśli zależy Ci na jak najmniejszej utracie masy mięśniowej to również powinieneś pomyśleć o dobrych węglach zaraz po treningu,ja stosuje Vitargo.Na redukcji przyjmuj ok.0,5gr/kg.masy ciała a ok.20 min.później isolat białka serwatkowego.

kapselo ja podobnie jak Tomek,często zmieniam delikatnie swoje treningi.Tzn.właśnie tak jak napisałeś na przykładzie klatki,jednego tygodnia zaczynam swój trening od skosu w górę, a w drugim od skosu w dół, albo zamieniam sztangielki na sztangę.Staram się aby każdy trening nieco różnił się od poprzedniego,ważne jest to aby zmiany były małe a nie dotyczyły całego planu treningowego.

no_artist jeśli to ma być pierwszy split po treningu FBW to może taki być,nie widzę większych błędów.Jedynie co mogę poradzić,to abyś zamiast któregoś z wyciskań na barki albo unoszeń,dołożył jakieś ćwiczenie na tylni akton barków(unoszenie na boki w opadzie tułowia)i wykonał je jako ostatnie ćwiczenie na naramienne.Nie jestem też zwolennikiem łączenia nóg z jakąkolwiek partią mięśniową,ale tak jak napisałem wcześniej ze względu na to, że jest to pierwszy split po FBW to przez jakiś czas możesz tak pocwiczyć, natomiast w dłuższej perspektywie czasu proponuje dołożyć jeden dodatkowy dzień treningowy,na którym będziesz mógł ćwiczyć wyłącznie nogi w o wiele więszym zakresie ćwiczeń i serii.
Nogi to połowa naszego ciała i ogromna grupa mięśniowa,i nie wystarczy kilka serii wyprostów oraz uginań aby konkretnie do nich dotrzeć.
Co do suplementacji, to zależy jakie konkretnie produkty będziesz posiadał, ale standart to mono kreatyny/DEXTROSE/HMB/GLUTAMINA

Dzień treningowy:
5gr.kreatyny +20gr.Dextrose przed treningiem siłowym/ lub z rana
5gr.kreatyny +20gr.Dextrose po treningu.
2/3gr.Glutaminy z rana na pusty żołądek + 5/10gr po treningu+2/3gr.przed spaniem
2/3 kaps.HMB rano + 2/3 kaps.po treningu+ 2/3 kaps.przed spaniem.

Zmieniony przez - Giszman w dniu 2010-02-16 00:34:15
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 84 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 147
Witam :)
A więc jestem po pierwszym cyklu Cm3 + Bcaa +Vitamin + Odzywka bialkowa HI Teca.Stosowalem plan zmieniony przez Giszmana. Efekt kosmiczny :) Przyszlo 5kg w pasie tylko 1cm, klatka 3,5cm , biceps 1,5cm, wydaje mi sie ze to sporo :) Na bicepsie wyszla ta wymarzona "gulka" siła tez bardzo skoczyla, tak jak poradzil giszman pierwsza serie na klatke 12x robilem takim lajtowym ciezarem, jak wczesniej 4 serie robilem 60-65kg to teraz 70-75-80 :) jestem juz 2tyg po cyklu i teraz zastanawiam sie czy w marcu zrobic znowu cykl masowy cm3+bcaa,kwiecien bez suplementow (rowniez masa ) i w maju, czerwu redukcje na wakacje ( mysle nad kupnem HMB i clenburexina) jednak ostatnio zastanawialem sie czy nie zrobic tego na marzec, kwiecien i maju zaczac znowu masy, ale nie chcialbym stracic masy miesniowej, wiec kupilbym hmb i moze uzyl tego bcaa, a potem jechac na samym cm3 w czasie masy ? glownie mi zalezy zeby zrzycic tylko fat z brzucha, uzywalem pasa, daje sporo,ale wiem ze pojdzie po calosci co myslicie :) jezeli to ulatwi dodam ze mam prawie 18lat, staz rok, po operacji kolana, nie robie wiec nog, ostatnio troche biegam i wszystko jest w porzadku. I jak wyzej pisalem kratka jest ale schowana
Pozdrawiam

Siłka jak narkotyk - uzależnia =)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1966 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 20324
No własnie chodzi mi głównie o zachowanie mięsni których i tak nie mam zbyt wiele a niestety problemy z fatem mam od zawsze :) Czy taki zestaw będzie dobry?:

- Clen Burexin (2 porcje po 2 tabletki, przed porannym i popoludniowym treningiem)
- Amino Whey System (3 porcje x 3 tabsy, przed 2,3,6 posilkiem)
- ActivLab BCAA Xtra (10g przed i 10g po treningu siłowym)

+

- OLIMP GOLD OMEGA-3 (1 kaps przed pierwszym posilkiem)
- OLIMP VITA-MIN PLUS (1 kaps przed pierwszym posilkiem)

A co do dobrych węgli to bede czerpal tylko z jedzenia (ryz, makaron durum, owsiane) bo myślę że rzadna odzywka nie zastąpi dobrej michy. Wiec zaraz po treningu tradycyjnie piers z ryzem. Takie cos ma szanse sie sprawdzic? :)

"Musicie od siebie wymagać, nawet gdyby inni od Was nie wymagali" Jan Paweł II 1983 r.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 8
Giszman dziekuej za opd. do mojego postu.
A to sa konkretne nazwy odżywek:

(TREC CREATINE micronized 200 mesh w tym jakas zawartosc TAURINE-vip series 400g) + (Dextrose powder 500 g) + L-Glutamina T6 300kaps.+ (HMB formula caps 440 capsules).wszystkie produkty z firmy TRECK Nutrition.
to sa lini odnoszące sie do tych produktów na allegro ten sam zestaw tylko w drugim jest dodana HMB:
http://www.allegro.pl/item922174877_turbo_masa_kreatyna400g_dextro500g_gluta300kap.html

http://www.allegro.pl/item918376288_masa_i_rzezba_kreatyna_400g_dextro500g_hmb_440k.html 
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

EXTREME MEN'S FORMULA - nowy skład stara cena

Następny temat

WAKACJE Z TREC'IEM - Letni konkurs TREC Nutrition