SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pod okiem zawodowca - odpowiada GISZMAN!

temat działu:

Trec

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 206381

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 136 Napisanych postów 18684 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 117415
kreatyna i l-karnityna nie kolidują ze soba i warto suplementowac je razem w okreslonych przypadkach. dzieki l-karnitynie zyskasz jeszcze wiecej energii, bedzie mobilizowala do spalania wolne kwasy tluszczowe, co stanowi zarazem w pewnym stopniu zabezpieczenie przed tworzeniem sie nowych/wzrostem objetosci juz istniejących komorek tluszczowych, dlatego nie zgadzam się z Tomkiem. uwazam ze jest to kolejny mit.
na rynku są i pojawiają sie kolejne suplementy łączące w swoim składzie spalacze tłuszczu(kofeina, l-karnityna) i anabolizery(kreatyna,arginina) antykataboliki(bcaa,l-glutamina) co mysle ze jest potwierdzeniem mojego zdania.
mam nadzieje na polemikę z Tomkiem i kontrargumenty.

Zmieniony przez - peponent w dniu 2008-07-29 20:16:15
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 74 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1325
Wiek : 17 lat
Waga : 72 kg
Wzrost : 176 cm
Codziennie treningi na lodzie.

Mogłbys mi pomoc ułozyć jakis plan zebym mogł cwiczyć czesciej? (np. jakiś podział na partie mieśni)
Moim celem jest zwiekszenie siły rąk. Nóg nie chce przemeczać ponieważ na treningach już wystarczająco je wyczerpuje.




Zmieniony przez - Pokoloko w dniu 2008-07-29 19:58:19
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 98 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3135
Moj koloega kupil sobie ostatno no-xplode firmy bsn z czym ma to brac aby najlepiej przyrosla mu masa miesniowa?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 102 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 6164
Pokoloko-poszukaj w wyszukiwarce jakis treningowej, znajdziesz tam treningi na te partie miesni na których chcesz sie skupić.

matek15- wejdz w dział 'opinie i zdjecia' o suplementach i zobacz jak zadziałało na inncyh którzy to stosowali.

nie bądzie tacy wygodni

POZDRO!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1160 Wiek 25 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 8304
Witam Tomku !

Mialbym do Ciebie bardzo gorącą prośbe , a mianowicie czy pomoglbys mi w poprawie diety? Aby nie zasmiecac podam ją teraz , a wiec wszystko co potrzebne etc. juz pisze

Dieta Do Oceny.


Moje Dane :

Wzrost - 171/172
Waga - 67/68
Wiek - 15
Zapotrzebowanie Kaloryczne - 2064 kcl (Nie wiem czy wyliczylem to juz z dodatnim bilansem czy nie czy to zwykle dzienne zapotrzebowanie)
Stosunek Procentowy Makroskladnikow ulozylem tak -
Węgle = 60% ( 310g )
Białko = 30% ( 155g )
Tłuszcze = 10% ( 23g )
Z budowy wynika ze jestem mezomorfikiem lecz mam tez zdolnosc gdy nie upilnuje do zalania sie troche tluszczykiem Dobra ale smynty na pozniej ,teraz przejdzmy do diety

Śniadanie :
Mleko UHT 0.5% 250ml
Płatki Owsiane 50g
Jabłko


II Śniadanie(szkoła) :
Chlebek Razowy 2 kawałeczki
Paprykarz Szczeciński 50g(Tutaj mialem na poczatku szynke z indyka lecz zawiera zbyt duzo tluszczu...)
Tran


Obiad ( Posiłek Przedtreningowy ) :

Ryż 100g
Tuńczyk Z Puszki 50g / Pierś Z Kurczaka
Makaron 100g


Odrazu Po Treningu :

Miód 50g
2 Banany


Kolacja :
100g Twarogu Chudego
Tunczyk 50g
Serwatka Plynna 100ml


I to by byla ta dieta , lecz jest jeden problem... W tej wersjii weglowodany stanowią 319g , Białko 114g , a Tlucze 30g , prosze Cię tez rowniez o pomoc aby rozlozyc to tak jak chcialem wczesniej.I jeszcze raz poraz setny raz pytanie na tym forum , czy w 3 gimnazjum mozna bez konsekwenencji zaczac cwiczyc ( zaczelem pod koniec drugiej gimy )?
To chyba wszystko co powiedzialem i o co chcialem sie zapytac

Pozdrawiam Bardzo Serdecznie
Z Góry Dziekuje
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 98 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3135
Czym sie rózni białko z laktoza i pozbawione laktozy?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 926 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 7906
FutureLife-jesli masz małe problemiki z tłuszczykiem jak podjesz za duzo to wystarczy że zrezygnujesz z węgli na kozyć białka tak dieta bez wiekszych korek jak na mase to moze byc idealne rozwiazanie nawet miód po treningu.

Matek-laktoza to cukier mleczny-więc nic dobrego,ogólnie w młodym wieku nie ma sie czym przejmowac chyba że jestes ciut otyły,osłabia to też wchłanianie składników odzywczych-w praktyce nie wiadomo jak jest,osobiscie Ja przyzwyczaiłem sie bez tego zyc nie uzywam nawet mleka.Stereotyp czy fakt??? no nie jest to wielki problem,ale w robieniu formy bez tłuszczu napewno nie mozne w diecie tego być.

KULTURYSTYKA znaczy coś więcej!!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 926 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 7906
PePoNeNt-polemiki wielkiej tu nie ma to stara szkoła dzis wiadomo inaczej ale i tak szkoda uzywac mi i tak słabej moim zdaniem l-karnityny jak spalacza tłuszczu w okresie robienia masy.Sam l-karnityna jest mało skuteczna-wiec w okresie masy gdzie kalori jest wiele więcej nie ma to bynajmiej dla Mnie wiekszego sensu i szkoda wywalac kase w błoto.Kazdy jest inny i napewno masz swoja racje i mozna by tu pisac jeszcze długo i wiele i nie dojdziemy do konkretnego ustalenia.

KULTURYSTYKA znaczy coś więcej!!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1160 Wiek 25 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 8304
Dziekuje Bardzo , SoG polecial
Ale nie rozumiem jak moge bialko zastapic weglami?
Zmniejszyc liczbe wegli?(do ilu) i zwiekszyc ilosc bialka(do ilu)?
Pozdrawiam

Zmieniony przez - FutureLife w dniu 2008-08-06 12:29:54
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 3542 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 29933
witaj ponownie Tomek

Mam pytanie odnosnie treningu bicepsów.
jako że dopadła mnei mała stagnacja wymyslilem sobie dzis podczas treningu takie cos ,
aby nie zaczynac machania sztangą od 10 powtorzen jak to zwykle robie schodząc w dól z iloscia powtorzen na korzysc Kg.

Co mysliszz o zrobieniu 1 serii ciezarem na ok 6 powtorzen , nastepnie schodzac coraz nizej z kg na korzysc powtorzen?

innymi slowy system 10/8/6/6 zamienic na 6/8/10/max

próbowałes ewentualnie takim sposobem ?

Pozdrawiam

Jednego serca!
tak mało mi trzeba.
Jednak widzę że żądam za wiele......

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

EXTREME MEN'S FORMULA - nowy skład stara cena

Następny temat

WAKACJE Z TREC'IEM - Letni konkurs TREC Nutrition

WPC