SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

TRENING - PYTANIA I ODPOWIEDZI

temat działu:

Piłka Nożna

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 601761

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 125 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 323
No to swietnie!!!
wiedzailem, że ma cos ze stwami zkolanami nie jest żle, czasami strzela mi cos z boku ale jak chodze do lekarza to mowi ,że stawy kolanowe mam super. Ale przy każdym praktycznie kroku strzala mi w palcach i stawie skokowym :/ :( . Nie wiesz czy to musi byc znak od stwow koniecznie??
Czy to moze znaczyc STOP dla pilki noznej?? I od czego moglo mi się to zrobic jak cos, przeciez ja nic nie robilem innego niz koledzy a oni nie maja takich objaw?? Czy da się to jakos zahamowac i wyleczyc??
Ja nawet teraz moge sobie strzelac w palcah ruszajac nogą??
ODPOWIEDZ BODYMAKER bo nie wytrzymam jezeli nie usłysze odpowiedzi??
CZekam...

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 34 Napisanych postów 14568 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 53165
Jeżeli nie odczuwasz bólu w stawie skokowym i palcach to wszystko jest w pożądku ale oczywiście lekarz ci najlepiej poradzi

Sklep kibica www.ISS-sport.pl sponsorem Ligi Typerów! Zagraj z nami!
http://www.sfd.pl/Liga_Typerów__VII_Edycja-t567860.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 125 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 323
Czyli nic sie nie dzieje??
Wiec z kąd ten bol??
Mnbi kąpletnie nic nie boli.
Ja chodze do rehabiltora.
czekam...
A moze mozna z TOBĄ jakos inaczej porozmawiac??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 125 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 323
Oczywiscie nie bol tylko strzelanie bardzo przeoraszam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 56 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 388
Po pierwsze to nie czytalem tresci tematu.
Chodzi mi o to, ze unikam przyjec klatą pilek na nia lecacych, wole przyjac noga lub popchnac barem do przodu (w ten sposob przechodze zawodnika) i biec za nia. Nie wiem ale mam taka blokade, oczywiscie umiem przyjac ale jakos sie boje. Jak trenowac, zeby pozbyc sie tego nawyku ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 34 Napisanych postów 14568 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 53165
-Żągluj sobie piłke i w pewnym momencie kopnij ją z 5m nad głowe i przyjmij na pierś i tak kilka razy.
- ustaw sie z kolegą na przeciwko siebie ok 10 metrów on rzuca ci piłke na klate a ty przyjmij i odegraj raz prostym a raz wewnętrznym podbiciem

Musisz wzmocnić mięśnie klatki piersiowej (pompki) i pleców leżysz na brzuchu, zaplatasz ręce na karku kolega trzyma cię za nogi a ty unosisz maksymalnie przednią część ciała i opuszczasz 3x10)

Sklep kibica www.ISS-sport.pl sponsorem Ligi Typerów! Zagraj z nami!
http://www.sfd.pl/Liga_Typerów__VII_Edycja-t567860.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 34 Napisanych postów 14568 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 53165
Trening Technika + ogólnorozwojówka

Poniedziałek
-Rozgrzewka
a) różne formy biegu na 100m 10 krótkich przyspieszeń z piłką
b) ćwiczenia z piłkami w dwójkach - podania po ziemi (odległość 5-10m), żąglerka + wykop piłki ok 5m do góry i różne formy przyjęć piłki z powietrza (klatka piersiowa, stopa, udo) - ćwiczenia rozciągające
c) prowadzenie piłki pomiędzy pachołkami i wypuszczenie na prawą noge i strzał (to samo lewą)
d) strzały z woleja, z półwoleja, wyrzucając piłke z rąk (prawa i lewa noga)
e) jak wyżej z tym że stoisz tyłem do bramki i kopiesz piłkę łukiem nad sobą za siebie -> sprint do piłki i strzał po koźle
f)"dziadek" - na 1, 2 kontakty
g) brzuszki "scyzoryki" 3x30
Wtorek
Rozgrzewka
- ćwiczenia z piłką w dwójkach (uderzenia wewnetrzna częścią stopy, głową, żąglerka w dwójkach)
- bieg na 100m w różnym tempie- 10 krótkich przyspieszeń z piłką
a) uderzenia piłki z wyskoku głową
b) gra 1 na 1 lub 2 na 2 - 3x3 minuty
c) brzuszki "scyzoryki" 3x30 + pompki 3x15
Środa
Rozgrzewka
- trucht z piłką w ograniczonym polu ( następnie dodać jakiś drybling)
- podania w dwujkach na małej odległości
- przesówanie piłki podeszwą przodem 10m, tyłem 10m
- żąglerka w dwójkach (z pierwszej, na dwa kontakty, głową na 1 i 2 kontakty)
a) podania w dwójkach na różne odległości na początek 10m później od 30 do 40 metrów (następnie przeciwnik bez piłki zanim dostanie piłke przyspiesza jest to znak dla zawodnika z piłka aby mu zagrać na dobieg)
b) różne zakończenia akcji ofensywnych (strzały po klepce, po obiegu po wrzutce (wrzutki i strzały obiema nogami)
c)gierka dowolna 25 minut
Czwartek
Rozgrzewka
- prowadzenie piłki w truchcie ze zmianą kierunku
- rozciąganie
- "dziadek"
- żąglerka
a) sprint do pierwszej chorągiewki leżenie przodem, sprint do drugiej leżenie tyłem, sprint do trzeciej - obiegnięcie i powrót - 5x15 (odległości między chorągiewkami 5m)
b) akcje 1 na 1 i 2 na 1 zakończone strzałem
c) rozciąganie
Piątek
Rozgrzewka
- bieg na długości boiska z piłką + wymachy ramion, skipingi, przekładanka
- "dziadek"
- rozciąganie
a) stajesz na przeciwko partnera w odległości ok 5m. Kolega rzuca ci piłke naprzemian na prawa i lewa stope (proste i wewnetrzne podbicie), głowe a ty mu ją zgrywasz dość mocno wprost w jego ręce poruszając sie w tył i w przód
b) strzały na bramke po zwodzie, po przyjęciu, zpierwszej piłki, z piłki stojącej, po żąglerce
c) brzuszki 3x20 + 3x15
Sobota
Rozgrzewka
- trucht z prowadzeniem piłki
- rozciąganie
- żąglerka
a) gierka - 30 minut
Niedziela
WOLNE - basen, jakuzzi, rozciąganie, spacer

Sklep kibica www.ISS-sport.pl sponsorem Ligi Typerów! Zagraj z nami!
http://www.sfd.pl/Liga_Typerów__VII_Edycja-t567860.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 849 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 12023
a co powinno sie jesc?chodzi mi tu glownie o skladniki(cukre weglowodany itp) i brac jakies odzywki, suple? nie wiem czy do dobrego dzialu napisalem ale w odzywkach na takie krotkie pytanie chyba sie nie oplaca robic tematu :P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 34 Napisanych postów 14568 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 53165
Drugi wpis od dołu
http://www.sfd.pl/temat182333_strona10/

Jeżeli chodzi o suplementy to polecał bym kreatyne + glukoza.

Sklep kibica www.ISS-sport.pl sponsorem Ligi Typerów! Zagraj z nami!
http://www.sfd.pl/Liga_Typerów__VII_Edycja-t567860.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 2578 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 8925
Kluczem do stworzenia diety i uprawiania sportu jest równowaga.Powinneś ograniczyć sporzycie tłuszczów.Oczywiście nie możesz zrezygnować z nich całkowicie.Dostarczenie odpowiedniej ilości energi(węglowodany)pomoże ci wynieś więcej z treningów i zapobieganiu zmęczenia przed końcem meczu.Dieta musi dostarczać podstawowych wartości odżywczych takich,jak witaminy i minerały,niezbędnych dla ogólnej sprawności.Piłkarze powinni stosować dietę,która dostarczy co najmiej 55%energii w postaci węgolowodanów,15%białka,a resztę w postaci tłuszczu.

Zmiejszenie spożyci tłuszczów pomaga osiągnąć forme na nowy sezon.Oto kilka pomysłów,jak tego dokonać:

*Używaj niskotłuszczowej margaryny zamiast masła,ale smaruj nią cienko.
*Przestaw sie na 1-lub 2-procentowe mleko.
*Ogranicz minimum kremowe sosy
*Chude czerwone mięso,kurczak bez skóry oraz ryby są dobrym przykładem na niskotłuszczowe i bogate w białka jedzenie.

Białka są niezbędne w procesie wzrostu i odbudowy organizmu.Są one składnikiem większości komórek naszego ciała,szczególnie tych składających się na tkankę mięśniową.Białka są roślinne i zwierzęce.

POKARMY ZWIERZĘCE
*Wołowina,cielęcina i wieprzowina-chude mięso
*Wątrubka i nerki
*Chuda szynka i bekon
*Drób
*Mleko,ser,jogurt,jajka

Zawsze wybieraj produkty o obniżonej zawartości tłuszczu -1 lub 2-procentowe mleko niskotłuszczowy jogurt oraz niskotłusczowy ser.

www.trenuj.com - TRENING PIŁKARSKI !

Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

ROTFL sezonu transferowego

Następny temat

GKS Katowice w drugiej lidze!