SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Gdy na dworze wicher wieje każdy w SPAMie dupsko grzeje! %)

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 192760

Ankieta

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 9627 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 44430
Steven rozyebałeś jak w każdym swoim filmie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 2425 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 9575
Podkreślam że na zakład mam wyj**ke ale chce po prostu sobie coś uświadomić, kumpel będzie ze mną ćwiczył zawsze to jakaś motywacja
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 9627 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 44430
10kg to mocno optymistyczny wariant, bo zależy też w jakiej jakość masą celujesz. No i jest ten problem, że to są ćwiczenia bodyweight, czyli mniejsze pole manewru niż z ciężarami. Nie wiem, nie znam się, ale no moje to zrobienie 10kg w 10 miesięcy na Lafayu to ciężka sprawa, przez pierwsze miechy będzie szło, a co potem powie organizm przy tego typu treningach?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 2425 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 9575
gsmt, a nie wiem sam jakoś tak napisałem... możliwe że nie będzie potrzeby dorzucania białka... vitaminy z olimpu, te batony omega to będzie na porządku dziennym. Co do supli to nie wiem czy w moim przypadku wgl będzie opłacało się coś brać / Cokta tutaj musze przyznać racje... zobaczymy mam hantle zawsze, hoya nimi zdziałam ale zawsze to coś...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 4748 Wiek 12 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 29812
up
tak ja napisales na poczatku idzie potem to sie ch**nia robi, bo nie wiadmo jak z doczepionym ciezarem cwiczyc, czy robic progresje powt czy progresje doczepiianego ciezaru
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca