SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Venc1LQ - Wracamy na właściwe tory

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 29326

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 12867 Wiek 31 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 90343
maxwell1
70kg x18 w przysiadzie robi nie małe wrażenie. Ciekaw jestem jeszcze techniki.

Technika, taka sama jak na 50kg czy na 20... Tragiczna, to też mam to już gdzieś.


Filmik z przysiadu

W 1:05 widać jak już noga drży.


Trening bez nóg, to jak seks bez orgazmu.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1454 Wiek 35 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 36540
Venc, no muszę. A Ty musisz zrozumieć ale to z troski!
Masz jeża pod dupskiem, że głębokość "kulturystyczna", czy masz zbyt zdrowe kolana i nie ma sensu robić głębokich? Pozatym pilnuj kolan, jak zaczynają spindalać na boki to koryguj bo kiedyś ciężar jak w ostatnim powtórzeniu przeważy na słabszą nogę i będziesz kolejnym sezonowcem ze zyebanym stawem!

Dziennik treningowy: http://www.sfd.pl/kami,_siły_na_zamiary_-t855956.html

"Motywacja jest tym co pozwala Ci zacząć. Nawyk jest tym, co pozwala Ci wytrwać."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 537 Napisanych postów 15855 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 256574
[*] technika [*]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 12867 Wiek 31 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 90343
Jakim k***a sezonowcem, jak ja rok ćwiczę xD

Nie zejdę głębiej, bo mi od razu plecy puszczają. Co mam poradzić. Nie powieszę się i będę trzaskał taka wersje "kulturystyczną". Nie mam zamiaru siedzieć na 50kg i udawać, że pracuje nad głębokością, skoro g**** z tego wynika.

Trening bez nóg, to jak seks bez orgazmu.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 5416 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 52179