Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: duże plecy

Strona 29 z 504

  • Plan MASE do oceny + kilka innych pytań :)

    [size=big] obecny cykl treningowy czyli to co robiłem przez pierwsze 4 5tygodni od powrotu na siłownie : [/size] 1. plecy tylne aktony i brzuch 2. klatka i przednie oraz boczne aktony 3. wolne 4. nogi i brzuch 5. triceps, biceps i

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 623| Data: 2012-02-25 09:40:44| Liczba SOGów: 0
  • TEST NIESPONSOROWANY MASA x3 BY CHORY1985 - pods.str.46!

    i tylny. trening będzie sie składał z 5 dni treningowych. poniedziałek: szerokość barków łydki wtorek: plecy dwugłowe uda/biceps środa: całość barków łydki czwartek: odpoczynek piątek: czterogłowe/ klatka/ triceps sobota: tył

    Odpowiedzi: 575| Ilość wyświetleń: 54120| Data: 2009-08-24 15:39:16| Liczba SOGów: 36
  • KONKURS "Przemiana Sylwetki" 2014 pod patronatem Activ Lab

    dzień 2. sprawdzian [color=orange]cykl. 3.[/color] 5 dni treningowych z układem jak poniżej dzień 1. klatka i plecy dzień2. nogi dzien3. wolny dzień 3 barki i ręce dzień 4. wolny dzień 5 powtarzacie od nowa w tym stylu zachowując

    Odpowiedzi: 624| Ilość wyświetleń: 26416| Data: 2014-03-07 20:30:59| Liczba SOGów: 11
  • kris4real / NATURAL POWER(NOWE FOTYstr48 - 140kgx1 str35)

    ponieważ przed długi okres czasu byłem na ujemnym bilansie będę zwiększał kalorie stopniowo żeby nie doprowadzić do za dużego wzrostu tkanki tłuszczowej. z natury jestem głodomorem i mogę jeść zawsze i często i nawet owsiane na wodzie smakują mi

    Odpowiedzi: 762| Ilość wyświetleń: 45451| Data: 2008-09-10 09:01:28| Liczba SOGów: 44
  • German Body Comp dla sportowców

    mogą rozpocząć swoją przygodę od 2 serii, a zaawansowani zawodnicy mogą dojść do 4. ilość powtórzeń : 8 12 duże grupy mięśniowe, 15 20 małe grupy mięśniowe. nie jest to jednak sztywna reguła. dwa ostatnie powtórzenia powinny sprawić

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 12906| Data: 2011-08-10 03:43:38| Liczba SOGów: 4
  • program uderzeniowy - klata, barki (tylko dla twardzieli!)

    uwagi ciężar tak należy dobrać by w pierwszej serii wykonać 12 powt, gdyż w przeciwnym razie, jeśli użyjemy zbyt dużego ciężaru i np. wykonamy tylko 8 powt to w następnej serii wykonanej bez odpoczynku nie będziemy w stanie zrobić nawet 6 powt.

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 3422| Data: 2006-03-04 23:04:10| Liczba SOGów: 2
  • Sprowadzenie walki do parteru

    podczas gdy jesteśmy w bezpośrednim zwarciu jak również wchodząc w nogi. technika ta wymaga od zawodnika bardzo dużej siły przez co nie doświadczymy jej za często. nie jest jednak powiedziane, że wyniesienia oprócz swojej bezspornej

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 6061| Data: 2008-10-27 16:01:30| Liczba SOGów: 6
  • Podskórne życie mięśni

    i tułów w tym samym tempie jeżeli za szybko wyprostujesz się w biodrach za mocno obciążysz plecy sekret 3 trenuj duże włókna szybciej rosną pracą twoich mięśni rządzą dwie reguły: 1 wszystko albo nic jeśli włókna włączają się do

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 4560| Data: 2007-09-21 13:06:55| Liczba SOGów: 6
  • Trening nowicjuszy

    za duży, ok. 45 stopni, ponieważ poprzez niedoświadczenie może nastąpić przeciążenie odcinka lędźwiowego kręgosłupa , plecy trzymaj proste i płaskie nie dopuść do tzw. kociego grzbietu okrągłe plecy . daj sztandze zwisać na wyciągniętych

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 897| Data: 2007-09-04 08:10:18| Liczba SOGów: 1
  • [ART] Cele treningowe, a dobór adekwatnych metod i środków treningowych

    zrobić dobrego dla swojego zdrowia warto poszerzyć zakres swoich treningów i wyjść poza ściany siłowni. silne, duże i wyraziste mięśnie to nie wszystko! nie można nazwać zdrowym człowieka, który ma wielkie mięśnie a łapie go zadyszka po wejściu

    Odpowiedzi: 0| Ilość wyświetleń: 1730| Data: 2009-02-03 22:06:54| Liczba SOGów: 1
  • Trening WSB dla chudych bękartów

    zaawansowanych bdzie w tym dniu wyciskać swój maksimum dla jednego powtórzenia. to mocno obciąża twój cun i wymaga dużej koordynacji. ponieważ większość początkujących i średnio zaawansowanych ma słabiej przystosowany cun do takich przeciążeń, będą

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 20143| Data: 2007-09-07 15:52:42| Liczba SOGów: 7
  • Siła - im więcej tym lepiej - alternatywną drogą

    5 prób mając zablokowane stopy, leżymy z wyciągniętymi rękoma w górę , w których trzymamy hantelek, bądź kładziemy za duże obciążenie na klatce i staramy się wykonać spięcie/ brzuszek przytrzymać to napięcie mięsni przez 5 20 sek. a b

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 2023| Data: 2007-10-07 22:26:25| Liczba SOGów: 2
  • Test sponsorowany firmy BLASTEX - dywciasfd - pods. s.13

    mięśniowe jeszcze nie zregenerowały się po poprzednim treningu, a ty już chcesz poddać je kolejnemu obciążeniu. zbyt duże i częste obciążenie mięśni może doprowadzić do katabolizmu mięśniowego i nie możesz do tego dopuścić. aby ciężko trenować

    Odpowiedzi: 136| Ilość wyświetleń: 13363| Data: 2011-06-20 18:54:59| Liczba SOGów: 10
  • CHCESZ robić siłę?! Czytaj. WSZYSTKO O treningu siłowym.

    na ławce. jeśli mamy siłę po wyciskaniu częściowym, w prostowaniach na maszynach robimy izolację w powolnym tempie, na dużej liczbie powtórzeń. alternatywne ćwiczenia: wszelkie izolowane na tricepsa w zależności od kondycji naszych

    Odpowiedzi: 62| Ilość wyświetleń: 39698| Data: 2011-01-06 11:27:50| Liczba SOGów: 28
  • Makrocykl: Michail, Brutus rzućcie okiem, na to. Będę wdzięczny.

    _____________________________________________________________________________________ 5. siła przerwy 3 5 minut duże grupy 8 10serii po 8 1 powt. ; małe grupy: 6 8serii rozplanowanie tygodniowe: poniedziałek: klatka + brzuch wtorek:

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 775| Data: 2003-06-28 17:46:58| Liczba SOGów: 2
  • bolący kręgosłup...porady i łatwe ćwiczenia

    podeszwy powinny być dosyć grube i miękkie amortyzują wówczas wstrząsy, jakie znosi kręgosłup. nie kupuj obuwia zbyt dużego przytrzymujesz je wtedy palcami, co sprawia, że chód jest mniej elastyczny i kręgosłup jest dodatkowo obciążony. wysokie

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 172699| Data: 2004-10-04 23:14:32| Liczba SOGów: 8
  • [ART]Mięśnie brzucha dla laików.

    sporne kwestie:[/size] [/color] i] duża ilość powtórzeń vs mało powtórzeń z obciążeniem zwolennicy dużej ilości powtórzeń: osoby te argumentują, że skoro mięśnie brzucha są mięśniami związanymi z postawą, są więc przeważnie

    Odpowiedzi: 3| Ilość wyświetleń: 9068| Data: 2014-03-31 09:52:18| Liczba SOGów: 2
  • Kształtowanie siły w treningu kulturystycznym i trójbojowym

    swój całoroczny plan treningowy powinien przeznaczyć w nim odpowiedni czas na trening typowo siłowy nastawiony na duże ciężary i małą ilość powtórzeń. nie mówię o typowych planach nastawionych na poprawę wyciskania czy siły w innych klasycznych

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 3187| Data: 2005-02-11 22:27:55| Liczba SOGów: 1
  • trening

    trzymaj dłonie w dolnej fazie ruchu w odległośći kilku dobrych centymetrów od powierzchni ud. nie używaj zbytdużego obciążenia, aby łokcie nie zmieniały swojej pozycji podczas ćwiczenia. spowoduje to przejęcie części wysiłku przez inne mięśnie.

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 786| Data: 2005-08-26 13:05:27| Liczba SOGów: 0
  • .: 10 PRZYKAZAŃ TRENINGU SIŁOWEGO :.

    bombardował ramiona i jak mike matarazzo męczył swoje 55 centymetrowe łydki. zgadnijcie co quadzilla demayo miał duże uda długo zanim przystąpił do treningów, taylor miał 43 centymetrowe ramiona kiedy jeszcze nigdy nie dotknął sztangi a

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 14980| Data: 2005-06-27 11:43:26| Liczba SOGów: 15

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}