SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

Hip thrust

  • HIP THRUST - najskuteczniejsze ćwiczenie na pośladki

    Artykuł
    Fitwoman (uroda)

    Jeżeli miałbym wskazać ćwiczenie, które pod kątem swojej mechaniki najskuteczniej angażuje mięśnie pośladkowe do pracy, to byłby to hip thrust. Dlaczego? Wszystko z powodu wykorzystania funkcji mięśnia pośladkowego większego, który głównie odpowiada za wyprost kończyny dolnej w stawie biodrowym, na czym bazuje wykonywanie ruchu

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 13375 Data: 2017-04-24 08:51:06 Ocena: 5
  • Hip thrust - wznosy bioder na kolanach

    Artykuł
    Trening

    Wznosy bioder, są jednym z najlepiej działających ćwiczeń na tylną taśmę mięśni ud, jak i pośladków. Na siłowniach często widzimy, jak kobiety wykonują tego typu ćwiczenie, niejednokrotnie używając obciążenie przewyższające ich masę ciała. Panowie, którym zależy na tym, aby również rozwinąć mięśnie w obrębie tylnej części ud, d

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 12174 Data: 2017-12-04 09:51:36 Ocena: 5
  • Martwy ciąg i hip thrust wzajemnie się uzupełniają

    Artykuł
    Badania naukowe

    Sportowcy siłowi  w planach ukierunkowanych na rozwój siły kończyn dolnych zazwyczaj stosują mieszane ćwiczenia z wykorzystaniem znacznego obciążenia, jak: przysiad, martwy ciąg, czy wznosy bioder (hip thrust). Okazuje się, że nie musimy wybierać, które z ćwiczeń zastosujemy na tylną taśmę mięśniową. Połączyć powinniśmy oba, gdyż

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 4483 Data: 2018-05-15 10:45:11 Ocena: 5
  • hip thrust

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    czy to cwiczenie głownie działa na łydki

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 462 Data: 2017-07-30 22:53:51 Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania - TRENING

    Post
    Ladies SFD
    PRO

    Dzień 1 : 1. Przysiad klasyczny ze sztangą 4x15 powtórzeń 2. Wiosłowanie sztangą 4x15 3. Military press 4x15 4.Martwy ciąg 4x15 5.hip-thrust 4x20 6. pompki na poręczach 4xmax 7. wspiecia na palce ze sztanga 4x20 + 3 cwiczenia na brzuch Dzień 2 : 1. Przysiad bułgarski 4x15 2. Wiosłowanie sztangielkami w oparciu o ławeczkę 4x15 3. Wyciskanie sztangi

    Odpowiedzi: 1449 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-06-23 13:18:59 Liczba szacunów: 0
  • Doradcy działu czekają na Twoje pytania ! Vol.3

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    mion z uchwytem łamanym na wyciągu górnym lub pompki odwrotne lub dipsy na maszynie klęcząc 6. Uginanie przedramion ze sztangą 7. Przysiady na suwnicy lub sumo na stepach 8. Hip thrust 9. Ćwiczenie na maszynie do przywodzicieli Po co taka objętośc ? wykroki hip thrust wyciskanie sztangi lub hantli wyciskanie na barki prostowanie na wyciągu wspię

    Odpowiedzi: 5125 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-02-08 12:26:18 Liczba szacunów: 0
  • Doradcy działu czekają na Twoje pytania ! Vol.3

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    Jakie ćwiczenia na pośladki? Moim zdaniem jeśli wykonujesz jakieś przysiady, martwy ciąg to jak dotego dodasz HIP THRUST to masz już komplet na tą część ciała..... i to działa naprawdę działa :) HIP THRUST

    Odpowiedzi: 5125 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-07-26 14:55:41 Liczba szacunów: 0
  • Cwiczenia na "dziury" w posladkach

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    st -wykroki Natomiast uzupełnieniem: -odwodzenie nóg na maszynie -przysiad bądź hip thrust z gumą na kolanach . Przykładowy trening nóg : 1.Przysiady ze sztangą 3 x 6-8p 2.Hip thrust 3 x 10p 3.Wykroki z hantlami 3 x 10p 4.Odwodzenie nóg na masznie 3 x 15 5.Wspięcia stojąc 3 x 20p Warto wspomnieć, że istotna oprócz samego treningu jest również od

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 7945 Data: 2017-12-19 18:13:37 Liczba szacunów: 0
  • Doradcy działu czekają na Twoje pytania ! Vol.3

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    mion z uchwytem łamanym na wyciągu górnym lub pompki odwrotne lub dipsy na maszynie klęcząc 6. Uginanie przedramion ze sztangą 7. Przysiady na suwnicy lub sumo na stepach 8. Hip thrust 9. Ćwiczenie na maszynie do przywodzicieli Po co taka objętośc ? wykroki hip thrust wyciskanie sztangi lub hantli wyciskanie na barki prostowanie na wyciągu wspię

    Odpowiedzi: 5125 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-02-07 20:08:20 Liczba szacunów: 0
  • Doradcy działu czekają na Twoje pytania ! Vol.3

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    Jakie ćwiczenia na pośladki? Moim zdaniem jeśli wykonujesz jakieś przysiady, martwy ciąg to jak dotego dodasz HIP THRUST to masz już komplet na tą część ciała..... i to działa naprawdę działa :) HIP THRUST Czasem wykroki dla urozmaicenia .

    Odpowiedzi: 5125 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-07-26 17:22:18 Liczba szacunów: 0
  • Paula- pociążowa redukcja :)- podsumowanie str. 17 i 43

    Post
    Ladies SFD
    PRO

    mężem przedyskutować, ale ma totalnie inne podejście i się pokłóciliśmy, więc tu wrzucę wstępny zarys :P A 1. Mc 5x5 2. Chin up/opuszczanie 4xmax 3. Przysiad 3x12?? 4. Hip thrust 4x8 5. Wyciskanie sztangi stojąc 4x10-12 B 1. Przysiad 5x5 2. Ściąganie drążka siedząc 4x10-12 3. Hip thrust 3x12 3010 4a. Uginanie hantli z supinacja 3x12 4b.

    Odpowiedzi: 527 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-02-09 10:26:50 Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania - TRENING

    Post
    Ladies SFD
    PRO

    ężary będą tu niewielkie - tak może być) 4. Brzuch - wedle uznania (mała objętość do 4 serii łącznie wszystkiego) Nogi 1. Przysiady 9/7/5/5/5/8/10/12 2. Suwnica 5/5/5/5 3. Hip thrust 10/10/10/10 5. Uginanie nóg na maszynie 10/10/10/10 6. Wspięcia na palce jednonóż (jak za lekko to sztangielka w dłoń 3xmax A dalej ile uznasz za stosowane pracuje

    Odpowiedzi: 1449 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-03-22 08:20:02 Liczba szacunów: 1
  • Pojedyncze pytania - TRENING

    Post
    Ladies SFD
    PRO

    Muszę troszkę zmodyfikować swój plan treningowy. Chciałabym dodać hip thrust do planu treningowego. Przysiad z gumą nie jest dla mnie wyzwaniem pod względem ciężaru. Jest on za to wyzwaniem dla mojej mobilności, więc nie będę z niego rezygnować. Dodatkowo to przygotowanie do normalnych przysiadów, które chciałabym wykonywać jak wrócę na siłownię. O

    Odpowiedzi: 1449 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-02-15 11:04:21 Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania - TRENING

    Post
    Ladies SFD
    PRO

    Cześć piszę w imieniu swojej lubej, proszę o ocenę planu treningowego Push -pull-fbw, 3 x w tyg średnio zaawansowana; wcześniej fbw 15/10/5; z dietą walczymy; siłownia full osprzęt; cel: siła, poprawa mięśnia, wszystko co najlepsze; po treningu interwały Push wykroki 3x10 wyprosty 3x12 hip thrust 3x10 wyc hantli skos 3x12 wyc hantli siedząc na bar

    Odpowiedzi: 1449 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2019-01-10 20:14:10 Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania - TRENING

    Post
    Ladies SFD
    PRO

    Cześć Wam :) czy taki plan treningowy jest ok? Będę wdzięczna za wskazówki. Dodam, że ćwiczę siłowo około 1,5 roku (choć bywało, że niezbyt regularnie, miałam też parę miesięcy przerwy) - wcześniej leciałam na FBW. Pull: - martwy ciąg na prostych nogach - hip thrust - uginanie nóg leżąc - wiosłowanie sztangą - przeciąganie linki wyciągu dolnego w

    Odpowiedzi: 1449 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-07-02 16:15:44 Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania - TRENING

    Post
    Ladies SFD
    PRO

    Co sądzicie o takim FBW ? Dodam ,że wykonywany 3x w tygodniu - pon/sroda/piatek - trening1/2/1 Dzień 1 1). Przysiad 4x15 2). Wykroki 4x15 3). wyciskanie sztangi 4x15 4).Wiosłowanie sztanga 4x15 5).wyciskanie sztangi w opadzie tułowia 4x15 6). hip-thrust 4x20 7).pompki na poręczach 4xmax +brzuch Dzień 2 1). Przysiad bułgarski 4x15 2). Suwnica 4x15

    Odpowiedzi: 1449 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-07-05 18:03:35 Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania - TRENING

    Post
    Ladies SFD
    PRO

    się „Dół lekko”, szczególnie tu jestem otwarta na propozycje zmian. Dół ciężko 1a. Reverse Lunges bez obciążenia 3x10 1b. Cursty Lunges bez obciążenia 3x10 2. MC 4x10 3. Hip Bridge 4x10 4. Wykroki 3x10 5. Suwnica 3x10 6. Łydki na suwnicy 3x10 7. x-band walk 3x 8. Plank 3x Góra ciężko 1. Pompki 5x 2. Wyciskanie sztangielek na skosie 3x10

    Odpowiedzi: 1449 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-02-22 23:03:05 Liczba szacunów: 0
  • Dasendi - plan działania

    Post
    Ladies SFD
    PRO

    3.Wyciskanie sztangielek na ławcze skośnej 4 x 8-10p. 4.Wyciskanie żołnierskie 4 x 8-10p. 5.Uginanie ze sztangą stojąc 4 x 10p. Zestaw B 1.Wykroki ze sztangielkami 4 x 10p 2.Hip thrust 4 x 10p. 3.Ściąganie na wyciągu górnym 4 x 10p. 4.Wznosy boczne ze sztangielkami stojąc 4 x 10p. 5.Wyciskanie francuskie 4 x 10p. Proponuję udać się z tym do trener

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 3695 Data: 2018-02-10 11:29:54 Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania - TRENING

    Post
    Ladies SFD
    PRO

    k na lawce skośnej Unoszenie sztangielek bokiem w górę Prostowanie ramion na wyciągu górnym Uginanie ramion ze sztangą na modlitewniku B: Przysiad bułgarski ze sztangielkami Hip thrust z talerzem/sztangą Wiosłowanie sztangą Wyciskanie sztangielek na ławce prostej Wyciskanie sztangielek siedząc Wyciskanie francuskie sztangielki oburącz Uginanie ram

    Odpowiedzi: 1449 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-04-17 11:33:22 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja Teapot

    Post
    Ladies SFD
    PRO

    atkowo spalamy podczas ich wykonania o wiele więcej kcal a więc to sprzyja redukowaniu tkanki tłuszczowej. Plan FBW jaki moge zalecić Tobie: 1.Przysiady ze sztangą 4 x 6-8p 2.Hip thrust 3 x 10p 3.Wiosłowanie sztangielką 4 x 10p 4.Wyciskanie sztangielek na ławce skosnej 4 x 10 5.Wyciskanie żołnierskie stojąc 4 x 10p 6.Uginanie ze sztangielkami stoją

    Odpowiedzi: 1194 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-03-14 20:59:28 Liczba szacunów: 0