DT Opalinho (prawie Weteran) - Wiosna 2022

Ilość wyświetleń tematu: 218495

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Ekspert
Szacuny 3202 Napisanych postów 5126 Wiek 37 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 119909
dmq92
Lux oliwki i oliwa to inna liga. 20l oliwy przywiozłem samoróbki.

Grzesiu dlatego mówię po sezonie jak ja jadę do Zakopanego to nie ma takich akcji. Poza tym ja jadę w góry a nie na krupowki

W góry to ja max na kopę biskupią
Ekspert
Szacuny 13140 Napisanych postów 18874 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 339452
Wyobraź sobie ze kiedys nie dałem rady wejść na szczyt a drogi powrotnej już nie pamietam
Ekspert
Szacuny 775 Napisanych postów 736 Wiek 43 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 10212
Ja się kiedyś wybrałem do Karpacza z żona i tak się złożyło ze wbiliśmy się na czerwony szlak idąc na Śnieżkę
No to kontynuowaliśmy te wędrówkę i doszliśmy , żona mówi ze wyciągiem zjedziemy , No tak leciał tylko w stronę Czech
No i z powrotem but tez tym szlakiem . Ja w tenisówkach ( bo ja żółtodziób w takich wędrówkach ). Wiec panowie każdy kamień czułem , a jak w nocy wstałem do toalety to myślałem ze orła yebne

Bierzesz jak dziecko , wyglądasz jak dziecko...

Ekspert
Nooo właśnie wejść jak wejść sle zejść jak zmęczone nogi to można zęby stracić
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Szacuny 14686 Napisanych postów 53222 Wiek 34 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 400872
To polecam Kościelec Moja jak wchodziliśmy, to prawie ryczała I mówi "spowrotem zjeżdżamy", i problem w tym, że nie zjedziesz nawet na dupie Ewentualnie można polecieć

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"

Prowadzenie, plany treningowe, plany żywieniowe: [email protected]

Lux1980

O z Karpaczem mam też piękne wspomnienia. Też na Śnieżkę się wybraliśmy, bodajże pod koniec sierpnia. W zywklych adidasach, co tam jakaś Śnieżka. Mnie staw skokowy u generalnie całe stopy bolały chyba z 2 tygodnie. Moja dwa razy na tyłek wyrżnęła gdy już schodzilismy. Po powrocie od razu zakupiłem jakieś buty Trekkingowe, zwykle z Lidla bo akurat jakieś promo było. Ubrałem je moze że 2 razy jeszcze do tej pory, ale niebo a ziemia.
Sam Karpacz mega mi się podoba,zdecydowanie wolę tam niż Zakopane.
Ekspert
Planuje w tym roku Śnieżkę, zobaczymy jak z kolanem mojej będzie.
100 razy lepiej wchodzi mi się w jordanach niż w trekingach. Ważne żeby były jordany wysokie i dobrze zawiązane. Śmiali się ze mnie a jak na Giewont wchodziliśmy to po schodach ja szedłem normalnie a inni na tym piachu i kamyczkach s trekingach jak na lodzie wiec to zależy.
Ekspert
Chodzi właśnie głównie aby wysokie były, aby staw skokowy jakoś trzymały. Ja byłem wtedy w zwykłych biegówkach-typowy janusz, co zrobisz
Ekspert
Szacuny 2500 Napisanych postów 5804 Wiek 38 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 106214
chwilę nie śledziłem dziennika więc spytam testy już były?
arturl1986
chwilę nie śledziłem dziennika więc spytam testy już były?

Nie, jeszcze chwila jest bo najwcześniej we wrześniu. Także póki co chwila odpoczynku i relaksu i cały sierpień jeszcze gaz, hehe