...
Napisał(a)
Co do "Misery"... Na podstawie Kinga jest też film "Thinner" - książka bardzo fajna, a film w sumie nawet niegorszy. Klimat inny niż w "M", ale można obejrzeć...
Półmaraton w 1:57:11! :)
...
Napisał(a)
dobrego torrenta nie mogę znaleźć.
i jakby ktoś miał - The Wrong Men Alfreda Hitchcock'a .
Ściągam tylko z mininova.org albo torrenty.org , a tam często trudno o starsze filmy.
Na maksa z***any film na podstawie Kinga jaki widziałem, to "Złodziej snów" bodajże, jeden z gorszych filmów, które oglądałem.
Od wczoraj robię mały zapas na Gdańsk, na razie mam kilka mało ambitnych zabijaczy czasu, trochę klasyki, trochę zagadek, ale ostatnio instynkt mnie nie zawodzi, więc myślę, że bez gniotów:
-16 przecznic
-The bank job
-Death Race(bodajże premiera w USA parę dni temu)
-The Insider
-Lucky Number Slevin
-Primal Fear
-Phone booth
-K-pax
-Klass
-Otwórz oczy
-Psycho
-Okno na podwórze
-Perfect Stranger
-12 małp
-Snatch
-Ocean's Eleven z 1960 roku.
Z tej listy oglądałem tylko (kilkanaście ) razy Snatch'a, ale obiecałem koleżance film z Bradem Pitt'em, więc wiadomo na co musiało paść.
Do soboty rano zassam jeszcze jakieś 40-50 filmów, do końca września będzie co oglądać.
pzdr/
Zmieniony przez - Koniu151 w dniu 2008-08-27 13:26:55
i jakby ktoś miał - The Wrong Men Alfreda Hitchcock'a .
Ściągam tylko z mininova.org albo torrenty.org , a tam często trudno o starsze filmy.
Na maksa z***any film na podstawie Kinga jaki widziałem, to "Złodziej snów" bodajże, jeden z gorszych filmów, które oglądałem.
Od wczoraj robię mały zapas na Gdańsk, na razie mam kilka mało ambitnych zabijaczy czasu, trochę klasyki, trochę zagadek, ale ostatnio instynkt mnie nie zawodzi, więc myślę, że bez gniotów:
-16 przecznic
-The bank job
-Death Race(bodajże premiera w USA parę dni temu)
-The Insider
-Lucky Number Slevin
-Primal Fear
-Phone booth
-K-pax
-Klass
-Otwórz oczy
-Psycho
-Okno na podwórze
-Perfect Stranger
-12 małp
-Snatch
-Ocean's Eleven z 1960 roku.
Z tej listy oglądałem tylko (kilkanaście ) razy Snatch'a, ale obiecałem koleżance film z Bradem Pitt'em, więc wiadomo na co musiało paść.
Do soboty rano zassam jeszcze jakieś 40-50 filmów, do końca września będzie co oglądać.
pzdr/
Zmieniony przez - Koniu151 w dniu 2008-08-27 13:26:55
TRENER PERSONALNY/(PSYCHO)DIETETYK ONLINE. POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGOW ONLINE.
KONTAKT: [email protected]
...
Napisał(a)
Lucky Number Slevin, K-pax, Psycho (jeśli to oryginalna psychoza, a nie gniotowaty remake), Okno..., 12 małp POLECAM.
Otwórz oczy NIE POLECAM .
Reszty nie widziałem, albo jestem ambiwalentny.
Gust masz całkiem, całkiem .
P.S. Spróbuj jeszcze isohunt.com
P.P.S. I obejrzyj sobie "Kręte Schody" (Spiral Staircase), oryginał z '46 chyba .
Zmieniony przez - radosuaf w dniu 2008-08-27 13:31:07
Otwórz oczy NIE POLECAM .
Reszty nie widziałem, albo jestem ambiwalentny.
Gust masz całkiem, całkiem .
P.S. Spróbuj jeszcze isohunt.com
P.P.S. I obejrzyj sobie "Kręte Schody" (Spiral Staircase), oryginał z '46 chyba .
Zmieniony przez - radosuaf w dniu 2008-08-27 13:31:07
Półmaraton w 1:57:11! :)
...
Napisał(a)
"Psycho" w oryginale.
"Otwórz oczy" zobaczymy, wg wielu lepszy od Remake'a, który imo wartościowy.
"Kręte Schody" widziałem, pół filmu starałem się połapać kto jest kim, bo wszyscy jacyś tacy podobni do siebie.
Na dysku mam jeszcze "The Cabinet of Dr Caligari" bodajże z 1919r. , wypalę na płycie jak zassam jeszcze kilka filmów z tego okresu - nie lubię mieszkać na płytach, a kataloguję raczej wg podobieństw/gatunków + klasy filmu, np nigdy nie wypaliłbym powiedzmy Cinema Paradiso, ze Szklaną Pułapką, na jednej płycie, bo mimo, że oba znakomite jeden do drugiego ma się nijak.
Zaspa, Żwirki i Wigury.
pzdr/
Zmieniony przez - Koniu151 w dniu 2008-08-27 13:57:09
"Otwórz oczy" zobaczymy, wg wielu lepszy od Remake'a, który imo wartościowy.
"Kręte Schody" widziałem, pół filmu starałem się połapać kto jest kim, bo wszyscy jacyś tacy podobni do siebie.
Na dysku mam jeszcze "The Cabinet of Dr Caligari" bodajże z 1919r. , wypalę na płycie jak zassam jeszcze kilka filmów z tego okresu - nie lubię mieszkać na płytach, a kataloguję raczej wg podobieństw/gatunków + klasy filmu, np nigdy nie wypaliłbym powiedzmy Cinema Paradiso, ze Szklaną Pułapką, na jednej płycie, bo mimo, że oba znakomite jeden do drugiego ma się nijak.
Zaspa, Żwirki i Wigury.
pzdr/
Zmieniony przez - Koniu151 w dniu 2008-08-27 13:57:09
TRENER PERSONALNY/(PSYCHO)DIETETYK ONLINE. POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGOW ONLINE.
KONTAKT: [email protected]
...
Napisał(a)
Jakie ty masz łącze i dysk twardy, że cały czas filmy ściągasz?
...
Napisał(a)
1 mega,
ściągam 8-10 filmów, większość wrzucam na płyty, część do "kolejki", część do obejrzenia, kasuję nagrane/nudne obejrzane, ściągam następne.
pzdr/
ściągam 8-10 filmów, większość wrzucam na płyty, część do "kolejki", część do obejrzenia, kasuję nagrane/nudne obejrzane, ściągam następne.
pzdr/
TRENER PERSONALNY/(PSYCHO)DIETETYK ONLINE. POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGOW ONLINE.
KONTAKT: [email protected]
Poprzedni temat
Plan do oceny - cel sila
- 1
- 2
- ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- ...
- 85
Następny temat
Mój Plan Treningowy co o nim sądzicie??
Polecane artykuły