SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

filet z kurczaka

  • Problem ze skórą - do specjalistów

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    .Kasza gryczana 5.Kasza pęczak 6.Pieczywo żytnie BIAŁKA 1.Mięso białe – piersi z kurczaka lub indyka – gotowane, duszone lub grilowane 2.Ryba – filet z dorsza, albo tuńczyk z puszki 3.Chudy twaróg 4.Chuda wędlina 5.Białka jaj + Witaminy b, c, e, żelazo, wapno, magnez, na czczo chrom PRZYKŁADOWO: Posiłek 1 &#6166

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1669 Data: 2005-10-07 18:21:49 Liczba szacunów: 0
  • Dieta kopenhaska III

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    m, które uwielbiam. Wolałabym mimo wszystko zastąpić szpinak po prostu kalafiorem? Mogłabym tak zrobić? A co do mięsa (zamiast befsztyka jem pieczony w ziołach prowansalskich filet/pierś z kurczaka). Wczoraj dodałam do niego 1/4 mini kostki smaku Knorr o smaku papryki i czosnku. Wiem dobrze, że znajduje się tam sól, ale po prostu nie mogłam znieść

    Odpowiedzi: 531 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-06-13 10:08:28 Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna do oceny - kobieta

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    siane / płatki jęczmienne + słonecznik + otręby / + orzechy włoskie Posiłek II (b-20/t-5,5-w-37) Żytni, razowy chleb - 80g / grahamka - 70g Jajko - 60g / polędwica - 30g / filet z indyka – 30g /tuńczyk – 70g + sałata 2 kapsułki Omega-3 Posiłek III (b-40/t-6,1/w-49) kasza gryczana -70g / brązowy ryż - 70g pierś z kurczaka &am

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 4883 Data: 2006-07-07 23:22:17 Liczba szacunów: 0
  • Jak dołożyć więcej mięcha na klacie?

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    nowicie będziesz potrzebował: -Klej butapren (ewentualnie gwoździe - bolesna wersja) -2kg piersi z kurczaka -pędzel (ewentualnie młotek - bolesna wersja) Jeśli masz podwójny filet piersi z kurczaka podziel go na dwie równe części. Jedną stronę każdego z filetów posmaruj pędzlem umoczonym w kleju. Posmarowane filety przyklej do klatki piersiowej.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1242 Data: 2010-07-15 20:19:33 Liczba szacunów: 0
  • Modyfikacja diety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Większość do wymiany, poczytaj kilka tematów. Ja od siebie dodam: 1. 7:00 Mleko, Płatki Owsiane, Carbo , Orzechy włoskie Nie wiem po co to carbo jak masz owsiane. Carbo możesz pić podczas treningu lub bezpośrednio po treningu. Po drugie- nie widzę źródła białka, daj jajka. 2 10:30 Chleb,margaryna,Polędwica,ser,pomid. Chleb pełnoziarnisty z pier

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 520 Data: 2011-01-15 18:02:22 Liczba szacunów: 0
  • Odchudzanie i kształtowania sylwetki

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    era twarogowego chudego 1/2 łyżeczka masła ogórek III POSILEK 13.00 kefir 300ml IV POSIŁEK 16.00 do wyboru:ryż,kasza gryczana,kasza jęczmienna pierś z kurczaka lub indyka lub filet z ryby kalafior lub brokuły lub kapusta biała lub brukselki łyżeczka oleju z oliwy V POSIŁEK 19.00 150g serek wiejski 2 kromki cheba razowego 1/2 łyżeczka masła VI POS

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1970 Data: 2008-07-09 14:24:17 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę do oceny (185cm, 81kg)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    1. Mleko 2% 300ml (9,6gB, 14,1gW, 6gT, 150kcal) Płatki owsiane 80g (9,5gB, 55gW, 5,7gT, 312kcal) Rodzynki 30g (0,7gB, 21,3gW, 0,2gT, 89kcal) 2 jaja kurze (15gB, 10gW, 13,6gT, 170kcal) Łącznie: 34,8gB, 100,4gW, 25,5gT, 721kcal dodaj z lyzke oliwy 2. Chleb razowy 100g (4,5gB, 41,5gW, 1,2gT, 196kcal) Ser twarogowy chudy 50g (11gB, 1,1gW, 0gT, 48 kcal

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 848 Data: 2009-03-17 08:25:02 Liczba szacunów: 0
  • Dieta - zerowy bilans, prośba o ocenę

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    co do diateków wpisz w szukajkę na pewno dowiesz się wiele inf Zapotrzebowanie: Przyjąłem na kg masy ciała: -Białko 2,5g -Tłuszcze 1g -WW 3g tak zacznij!!! 8.00 Śniadanie I - Białko PROLAB Pure Whey 32g -Płatki owsiane 50g -Mleko spożywcze 3,5% 300g -Rodzynki 15g orzechy włoskie - OLIMP Vita-Min Multiple Sport (wit. i minerały po 1caps) Suma:

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 889 Data: 2010-07-09 06:39:19 Liczba szacunów: 0
  • Ocena niepełnej diety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    6-16.30 około godzine przed treningiem) - ryż 100 g + oliwa z oliwek - makaron/makaron z tuńczykiem 150 g - jak ryż to nie makaron, tak samo jak jak tuńczyk to nie mieso - filet 100-150 g Posiłek 4 (i tutaj pytanie, ile po treningu?) - jak najszybcej - ryż 100 g + oliwa z oliwek - bez oliwy daj - pierś z kurczaka 100-150g - płatki owiasne 100

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 918 Data: 2011-11-05 00:11:22 Liczba szacunów: 0
  • dieta ektomorfika do poprawy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    9,80 WW:103,26 III. PRZEKĄSAKA PRZEDOBIEDNIA:14-15 · dwie podwójne kromki chleba litewskiego · nie żałuje sobie margaryny · 2 plasterki filetu specjał z indyka B:9,23 T:4,73 WW:67,32 IV. OBIAD:16-17 · 100-150g ryżu · 100g mieszanki warzywnej · 100g piersi z kurczaka &

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1508 Data: 2005-12-18 16:17:02 Liczba szacunów: 0
  • Problem z nogami - zero kształtu!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    gurtem II śniadanie - 2-3 x chleb Wasa z twarożkiem, ewentualnie jajkiem, pasztetem sojowym, tuńczykiem, inną rybą + kiełki + rzodkiewka, szczypior Obiad - gotowane warzywa + filet z piersi z kurczaka (gotowany lub pieczony bez tłuszczu)lub gotowana ryba (ilości - garść warzywa, mięso - wielkości pół dłoni) Podwieczorek - jabłko lub 2 ewentualnie b

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 6953 Data: 2010-04-26 11:04:53 Liczba szacunów: 0
  • Możecie zapobiec siostrzanemu morderstwu - koszmarna dieta od dietetyka

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Moja siostra, którą niechybnie zabiję znalazła tu na forum jakiegoś dietetyka - ponoć och i ach genialny. Jak pokazała mi co je na redukcji to padłam na twarz. Moje argumenty do niej nie trafiają a robi sobie krzywdę - tak mi się wydaje. Czy ktoś może na to zerknąć i powiedzieć co o tym myśli... Jak się jej pytam kto jej to dał, żeby tu napisać to

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1350 Data: 2016-02-28 12:26:50 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w skorygowaniu diety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Oto dieta, zrobiona na podstawie diety kolegi z tego forum: I posiłek godz. 7.00 -płatki owsiane 100g + 250ml mleka -3 jajka 100g -marchew 30g Białko 31,86 Węglowodany 76,39 Tłuszcze 20,28 Kalorie 620,5 II posiłek godz.11.30 -twaróg poltlusty 100g -pieczywo razowe 100g -masło 20g warzywa Białko 26,70 Węglowodany 47,80 Tłuszcze 24,80 Kalor

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 865 Data: 2011-09-24 14:22:36 Liczba szacunów: 0
  • Dieta do sprawdzenia (redukcja) + pare pytan!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ko III posiłek (ok. 14:00): //// OLIWY Z OLIWEK MI BRAKUJE - twaróg (100g) / 1 białko jaja kurzego - 2 kromki razowego chleba pełnoziarnistego / bułka razowa - polędwica / filet z indyka IV posiłek (po treningu)(ok. 17:00) /// OK - pierś z kurczaka / ryba / inne mięso (świeże, mało przetworzone) - biały/brązowy ryż (100g) / ziemniaki (gotowane

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1223 Data: 2009-02-27 16:18:02 Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny, cel sila i masa

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    30gr + kakao 10gr + zakaska orzechy laskowe + orzechy wloskie + pestki dyni 3x2gr; ok jeśli bedzie Ci się to chiało dzielić wszytsko tak posilek nr2, godz. 11.30, ok 460kcal filet z ryby 80gr, ryz brazowy 80gr, warzywa groszek zielony 50gr, pomidor 100gr + zakaska orzechy laskowe + orzechy wloskie + pestki dyni 5+5+10gr ok posilek nr3, godz. 14.30

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1022 Data: 2010-01-17 15:50:01 Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna do sprawdzenia

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    i drobiowej/indyk /84kcal 2x kromki Chleb żytni razowy /150kcal 2x Plaster Pomidor /6kcal 2x jajka na twardo /139kcal /j.w IV Posiłek 17.00 PRZEDTRENINGOWY pierś z kurczaka (filet z mintaja) 200g /200kcal ryż brązowy 100g /322kcal surówka z marchwi, pomidorów, natki pietruszki, brokuły, /nie wiem ile kcal do picia zielona herbata /o_O /Po jakim cz

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 656 Data: 2010-08-30 13:13:53 Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna do sprawdzenia

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    jajka na twardo /139kcal <-- te jajka potrzebne czy mogę wywalić? łyżka oliwy z oliwek(wystarczy?)<--tłuszcze złożone IV Posiłek 17.00 PRZEDTRENINGOWY pierś z kurczaka (filet z mintaja) 200g /200kcal ryż brązowy 100g /322kcal surówka z marchwi, pomidorów, natki pietruszki, brokuły, /nie wiem ile kcal do picia zielona herbata /o_O /posiłek o 1

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 656 Data: 2010-08-30 15:02:36 Liczba szacunów: 0
  • Prośba o ocenę diety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Na początek trochę info: Wiek- 22 lata Waga- 68kg Wzrost- 180cm Dieta- na masę Treningi (intensywne, dwugodzinne)- 3 razy w tygodniu siłownia.// PO CO TAK DLUGO ?? STARCZY MAX 1,5 h Zapotrzebowanie dzienne: 2500kcal, 120g b, 325g ww, 80g tł Ok, zaczynamy: 1. Śniadanie- godz. 9-10:00 Banany- 300-400g// WYWAL, ZAMIEN NA OSIANKE I DODODAJ ORZECHOW WLO

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1089 Data: 2005-06-19 08:28:54 Liczba szacunów: 0
  • Prośba o ocenę diety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ok, poprawka do sprawdzenia:) 1. Śniadanie- godz. 9-10:00 Płatki owsiane- 100g Mleko 0,5%- 250g Razem- 21g b, 8g tł, 82g ww. 2. Drugie śniadanie- godz. 13-14:00 Gotowana pierś z kurczaka- 150g Chleb razowy- 150g Razem- 41g b, 4g tł, 77g ww. 3. Obiad- godz. 18:00 (zaraz po treningu- jeśli jest to dzień treningowy) Kasza gryczana- 130g Filet z dorsza

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1089 Data: 2005-06-20 22:40:20 Liczba szacunów: 0
  • Prośba o ocenę diety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    1. Śniadanie- godz. 9-10:00// daj ranu albo kapsulki z omega 3 i twarog albo jajko Płatki owsiane- 100g Mleko 0,5%- 250g Razem- 21g b, 8g tł, 82g ww. 2. Drugie śniadanie- godz. 13-14:00// WARZYWA I ZDROWY TLUSZCZ JAK TO JEST TWOJ POSILEK PRZED TRENINGIEM, CHLEB TUTAJ ZAMIEN LEPIEJ NA KASZE GRYCZANA ALBO RYZ BRAZOWY Gotowana pierś z kurczaka- 150g C

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1089 Data: 2005-06-20 23:20:56 Liczba szacunów: 0