SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

filet z kurczaka

  • [DT] - cams

    Post
    Dzienniki Treningowe

    nogi i mnie bolą :))) 25.01.2015 - DT - PONIEDZIAŁEK DIETA 1. 2 jajka, masło orzechowe, masło, truskawki 2. ryż, pierś z indyka, olej 3. ryż, piers z kurczaka, olej 4. ryż, filet z makreli, ser żółty + banan wit D, omega 3, żeń szeń, ZMA TRENING NOGI + POŚLADKI 1. MCNPN 12/12/10p - 20/30/35kg 2. Uginanie nóg siedząc 12/10/6p - 25/32/39kg 3. Przy

    Odpowiedzi: 121 Ilość wyświetleń: 8471 Data: 2016-01-26 15:22:00 Liczba szacunów: 0
  • Moja redukcja, dieta, gumisiago

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ka 150g - brokuły oliwa B: 35 T: 4 W: 3 198 kcal Posiłek IV 15:00 - pierś z kurczaka 100g - kasza gryczana 50g B: 27 T: 4 W: 31 279 kcal Posiłek V 18:00 - dorsz filet 100g - kasza gryczana 50g B: 22 T: 1 W: 31 238 kcal Posiłek VI 21:00 - ser biały półtłusty 120g - orzechy włoskie (garstka) warzywa B: 24 T: 12 W: 4 225 kcal

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 796 Data: 2011-04-27 19:25:36 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]Droga do wymarzonej formy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    szcze tylko 2 dni na domowej siłce potem powrót na publiczną Wczoraj dietka: 1. Omlet- 70g płatków, 2 jajka, 40g WPC, jogurt nat., pół banana 2, 3- 50g kaszy orkiszowej, 200g fileta z kurczaka grillowanego, warzywa TRENING (na treningu 10g bcaa, 5g kreatyny) 4. Omlet- 1 jajko, 50g płatków, 40g WPC 5. 200g szynki wieprzowej, warzywa, łyżka oliwy Dzi

    Odpowiedzi: 74 Ilość wyświetleń: 5562 Data: 2017-01-11 11:42:58 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę do oceny, 72kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Posilki: I. Godz. 16:00 Platki owsiane 100g Mleko 1,5% 300ml 3 calych jaj gotowanych rodzynki lub inne suszone owoce orzechy B: 41g (29g Z) W: 86g T: 32g kcla: 792 II. Godz. 19:00 Piers z kurczaka 100g Makaron 100g Warzywa (pomidor, salata, ogorek) Oliwa z oliwek 10ml B: 37g Z W: 24g T: 11g kcla: 350 Nie wliczon

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 604 Data: 2011-08-16 07:29:39 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę do oceny, 72kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Wprowadzilem kilka zmian i poprawe wartosci, wyglada obecnie tak: I. Godz. 16:00 Platki owsiane 100g Mleko 1,5% 300ml 3 calych jaj gotowanych Rodzynki 30g B: 41g (29g Z) W: 107,4g T: 32g kcla: 875 II. Godz. 19:00 Piers z kurczaka 100g Makaron 100g Warzywa (pomidor, salata, ogorek) Oliwa z oliwek 10ml B: 37g Z W: 49g T: 11g kcla: 389 Nie wliczone wa

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 604 Data: 2011-08-16 21:50:49 Liczba szacunów: 0
  • dieta redukcyjna do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    g B - 37 T - 2 W - 4 IV posilek przedtreningowy piersi kurczaka 150g ryz brazowy 50g pomidor 50g salta lodowa B - 41 T - 8 W - 39 TRENING V posilek potreningowy ryz bialy 50g filet z chudej ryby lub piersi z kurczka 200g mieszanka warzywna B - 43 T - 6 W - 38 VI przed snem tunczyk z wody 150g oliwa 10g B - 27 T - 17 W - 0 + omega 3 OGOLNIE: B: 223g

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1881 Data: 2006-10-07 00:10:13 Liczba szacunów: 0
  • Ulepszyć Dietę

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    I Posiłek: * płatki owsiane (100g) + mleko (200ml) 2% + rodzynki II Posiłek (przed treningiem) * filet z mintaja (200g) + surówka + 50g makaronu + oliwa III Posiłek (po treningu) * 100g makaronu + gotowana pierś z kurczaka (200g) IV Posiłek * filet z morszczuka ok.200g + surówka + 50g makaronu oliwa V Posiłek * 4 kromki (razowego) + pomidor + ogóre

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 2132 Data: 2010-07-03 21:55:31 Liczba szacunów: 0
  • Ulepszyć Dietę

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Możesz spróbować np. tak: I Posiłek: * płatki owsiane (100g) + mleko (200ml) 2% + rodzynki + 2 jajka II Posiłek (przed treningiem) * filet z mintaja (200g) + surówka + 50g makaronu + oliwa III Posiłek (po treningu) * 100g makaronu + gotowana pierś z kurczaka (200g) IV Posiłek * filet z morszczuka ok.200g + surówka + 50g kaszy + olej lniany

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 2132 Data: 2010-07-03 23:03:29 Liczba szacunów: 0
  • Ulepszyć Dietę

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    I Posiłek: * płatki owsiane(100g) + mleko(200ml) 2% + rodzynki II Posiłek (przed treningiem): * filet z mintaja(100g) + surówka + makaron(50g) + oliwa III Posiłek (po treningu): * gotowana pierś z kurczaka (200g)+ makaron(50g) IV Posiłek: * filet z mintaja (100g) + surówka + makaron(50g) + oliwa V Posiłek: * 3 kromki (razowego) + pomidor + ogórek +

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 2132 Data: 2010-07-04 13:29:31 Liczba szacunów: 0
  • Co właśnie wcinasz %-) VOL 4

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Filet z piersi z kurczaka + ryż parboiled + kieliszek oliwy z oliwek + marchew z groszkiem gotowane na gesto --- Spora porcja bo od 5 godzin nic nie jadłem ( zaniedbalem dzis diete ) POZDRO

    Odpowiedzi: 2993 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-07 16:16:48 Liczba szacunów: 0
  • Co właśnie wcinasz %-) VOL 2.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    100g jogurtu naturalnego - 100g ryżu PARABOILED Nie mam fotki ale opisze jak to wyglądało: 1. Zrobienie miazgi z twarogu i jogurtu 2. Ugotowanie ryżu 3. Wszystko do jednego talerza Wnioski: - Więcej czegoś takiego nie zrobię Najbliższe plany na posiłek po treningowy: - 100g ryżu - 100g warzyw - filet z pangi (zakupiony w tesco - samo zdrowie)

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-02-16 18:37:34 Liczba szacunów: 0
  • czy można jednym ciągiem robić aeroby po siłowni?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    /kgmc 7.30 70g płatki owsiane 2 jaja-140g 200ml mleko 10g orzechy włoskie B 34g T 28,6g W 56g 615 kcal 11.30 100g filet z morszczuka łyżka oliwy z oliwek 400g mrożonka warzyw B 25,3g T 18,7g W 12g 312kcal 15.00 200g piersi z kurczaka

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1513 Data: 2010-08-11 17:41:15 Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Kurcze nie mogę znaleźć tych 10 wskazówek, pomoże mi ktoś? No i jeszcze te kotlety, może ktoś sie wypowie, czy panierowany filet z idnyka lub kurczaka pieczony w piekarniku na blaszce posmarowanej olejem będzie dietetyczny i zdrowy? Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 3016 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-04-02 21:39:30 Liczba szacunów: 0
  • ewentualna korekta mile widziana.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ngu pije odzywke białkową i jem banana. Inaczej nie wytrzymam 2 godziny bez jedzenia. B / T / WW : 240kcal 33 / 4 / 21 Piaty potreningowy: do 2 godzin po treningu. - 150/200g filet z lososia grilowany/ piers z kurczaka/idyka grilowana - 30g ryzu bialego/ ziemniaki mlode. - kapka ketchupu. B / T / WW: 527kcal 33 / 33 / 24 Szósty: - 200g twarogu półt

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 856 Data: 2010-06-21 20:57:00 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę [65kg] do oceny.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    orazowo mieso czy gotować Pytania: 1. Kiedy mam pić te 3litry wody. -Tylko i wyłącznie po posiłku? możesz do posiłków 3l to nie jest ściśle określone 2. Chce jeść 400gram filetu z piersi z kurczaka, bardzo mi to odpowiada, - Ale czy mnie to nie zabije? :D Nie zabije ale zbrzydnie 3. Filet smażę na oliwie z oliwek, w tabelach kalorii wychodzi

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1995 Data: 2011-04-20 21:09:07 Liczba szacunów: 0
  • Projekt :Zakłady na kraty-do 30 czerwca2014

    Post
    Po 35 roku życia

    1000mg Omega3, Glucosamine 3x1tab Wit. C 1000mg 1tab. Komplex wit. 1tab. Głóg i czosnek 1 tab. ZMA - 3tab. - przed snem DIETA: Standardowo: 1. 50g owsa + izolat 45g 2-4 170g filet z indyka, 5g oleju lnianego, warzywa 5. po treningu 170g piersi kurczaka, 50g ryżu brazowego, warzywa 6. izolat 45g, 5g oleju lnianego TRENING: ODNÓŻA: - wyprosty 2*20 2

    Odpowiedzi: 633 Ilość wyświetleń: 15923 Data: 2014-01-29 23:01:14 Liczba szacunów: 0
  • Projekt :Zakłady na kraty-do 30 czerwca2014

    Post
    Po 35 roku życia

    1000mg Omega3, Glucosamine 3x1tab Wit. C 1000mg 1tab. Komplex wit. 1tab. Głóg i czosnek 1 tab. ZMA - 3tab. - przed snem DIETA: Standardowo: 1. 50g owsa + izolat 45g 2-4 170g filet z indyka, 5g oleju lnianego, warzywa 5. po treningu 170g piersi kurczaka, 50g ryżu brązowego, warzywa 6. izolat 45g, 5g oleju lnianego TRENING: NOGI: - wyprosty 2*20 32/

    Odpowiedzi: 633 Ilość wyświetleń: 15923 Data: 2014-02-06 09:21:14 Liczba szacunów: 0
  • trening brzucha.co o nim myslicie??

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    0gr t10 2 posilek Banan lub dwa tak kolo 150 gr b 1,5 t 0,5 w 25gr serek wiejski 150gr b15 t7 w4 oliwa z oliwek 10gr 3 posilek ryz bialy,makaron durn 100gr B6.7 T07 W79 150gr filet mintaj b20 to w1 brokuły 100gr oliwa z oliwek 20gr Posilek 4 po treningu 100gr ryz paroboliczny 22gr b 6.3 t1.6 w 84 piers z kurczaka smarzona na oleju z pestek winogrn

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2280 Data: 2012-01-10 13:53:09 Liczba szacunów: 0
  • Diete na masę

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    LUB Razem: (B:21,68g ; T:10,58g ; W:37,36g) 347kcal 4. Posiłek przed treningowy – 16:00 – 16:30 - 100g ryżu białego (B:6,7g ; T:0,7g ; W:76,5g) 344 kcal - filet z mintaja(100g) lub kotlet z kurczaka (150g) (B:16,6g ; T:0,6g ; W:0g) 73kcal lub (B:32,25g ; T: 1,95g W:0g) 148kcal - Surówka z białej kapusty i marchewki - duży jogurt

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 7635 Data: 2006-10-20 17:35:04 Liczba szacunów: 0
  • dieta redukcyjna dla endomorfika

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    racy;) 3. jak wyzej, kup na tyle duze pudlo, zebys zmiescil 2 porcje i jedz to samo:) 4. ok, ja daje przed treningiem tluszcz, ale mozna i bez 5 WPC wcale nie jest zle, ryz z filetem jest ok po silce 6. lepiej wybierz twarog poltlusty, dolej oliwy zeby wolniej trawic bialko i dodaj jakies warzywko do smaku, dopraw, chyba, ze wolisz bez. jedz tez fi

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 4135 Data: 2009-08-12 01:21:08 Liczba szacunów: 0