SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

filet z kurczaka

  • moja dieta do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    azowy surowka z bialej kapusty i oliwa (4)3 kanapki z tunczykiem (5)1 jajko+chleb z serem twarogowym sroda (1)pieczywo razowe ser bialy 100g banan (2)ryz-jogurt-banan (3)ryba filet 200g ziemniaki 200-300g surowka oliwa (4)2 kanapki z szynka z indyka i warzywami (5)jogurt 500ml do tego serek chudy 100g czwartek (1)placek owsiany-z 100g platkow owsia

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1526 Data: 2008-03-24 19:33:23 Liczba szacunów: 0
  • MAREK BOROWICZ - WYWIAD TRENING I DIETA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    arolu godzina 14.45 150gr płatki owsiane dwie wody z odżywką białkową 80pr. godzina 17.00 10 sztuk amino. 2300 4 sztuki HMB 10 sztuk Glutarolu godzina 17.45 100 gram ryżu + filet z piersi kurczaka 200 gram + 2 banany godzina 19.00 BCAA 4 sztuki HMB 4 sztuki 250 ml magnez godzina 19.30 Trening - podczas którego wypijam 100 gram Carbo godzina 21.0

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-08-12 10:13:48 Liczba szacunów: 1
  • Dieta na masę 73kg do oceny / poprawy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    1. 6:15 - 3 x Jaja na miękko - Chleb Ż.Pełn. 100g - Ser twarogowy półtt 70g - Carb BX 50g 2. 9:30 - Filet z Makreli - Chleb Ż.Pełn. 180g - Szynka z P.Kurczaka 100g - Ogórek 100g - Pomidor 100g - Oliwa z oliwek 10g

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 923 Data: 2012-08-07 21:00:55 Liczba szacunów: 0
  • Tutaj poprawisz swoja DIETE

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ==================================================== Kolacja 21.30 ser twarogowy pól tłusty 100g (B=18.7)(T=4.7)(W=3.7)(kcal=133) jogurt 2% 150g (B=6.3)(T=3)(W=9.3)(kcal=90) filet bez skóry 100g (B=16.5)(T=0.3)(W=X) razem: (B=41.5)(T=14.3)(W=13) ================================================================================ ================== Mam

    Odpowiedzi: 3049 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-10-20 17:22:24 Liczba szacunów: 0
  • Tutaj poprawisz swoja DIETE

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    kie – 70g Lub jogurt owocowy 150g + płatki owsiane 50g + łyżka rodzynek Posiłek II Żytni, razowy chleb - 80g 2 duże kromki ,4 małe Jajko - 60g / polędwica - 30g / filet z indyka - 30g /tuńczyk - 70g + sałata +ogórek /papryka Jabłko 2 kapsułki Omega-3 Posiłek III kasza gryczana -70g / brązowy ryż - 70g pierś z kurczaka -200g / indyk

    Odpowiedzi: 3049 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-01-02 17:58:54 Liczba szacunów: 0
  • Tutaj poprawisz swoja DIETE

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    rt naturalny 2% 30g rodzynki suszone 20g białka jaj (3)~~120g TRENING (lekko przed 18) Posiłek V (potreningowy) >> 19.00 pierś z kurczaka 150g (zamiennie na filet z łososia) ryż brązowy 50g oliwa z oliwek 5g (łyżeczka) SAŁATKA : jogurt naturalny 2% 30g kapusta pekińska 50g pomidor 50g Posiłek VI >> 22.00 twaróg c

    Odpowiedzi: 3049 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-02-12 18:01:22 Liczba szacunów: 0
  • Tutaj poprawisz swoja DIETE

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    0g /do sniadania Przed treningiem zjedz mieso + ryż brązowy + banana TRENING (lekko przed 18) Posiłek V (potreningowy) >> 19.00 pierś z kurczaka 150g (zamiennie na filet z łososia)/ok ryż brązowy 50g /ok oliwa z oliwek 5g (łyżeczka) /tutaj zbędna SAŁATKA : jogurt naturalny 2% 30g kapusta pekińska 50g pomidor 50g Sałatkę daj do

    Odpowiedzi: 3049 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-02-12 18:41:45 Liczba szacunów: 0
  • Tutaj poprawisz swoja DIETE

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    sc do 80. I posilek godz 7 -płatki owsiane -2 białka jajek -sałata lub pomidor -oliwa z oliwek II posilek godz 10 szkoła -2 kromki chleba żytniego razowego pełnoziarnistego -filet z kury obsmażany -sałata+ogórek III posilek godz 13 szkoła -2 kromki chleba żytniego razowego pełnoziarnistego -serek wiejski -sałata+ogórek IV posilek (obiad)godz 16.30

    Odpowiedzi: 3049 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-04-13 21:14:38 Liczba szacunów: 0
  • Dieta za 100zł miesięcznie, możliwe??

    Post
    Dietetyka sportowa

    chcąc oszczędzać na diecie musisz na pewno szukać promocji, szczególnie na produkty białkowe - mam tu na myśli mięso. na masie nie musi to zawsze być pierś z kurczaka, czasem w dobrej cenie kupisz schab wieprzowy albo filet z jakiejś morskiej ryby. ja ostatnio np kupiłem filet z udźca indyka i kieszeń odczuła to mniej boleśnie.

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 3191 Data: 2011-09-22 15:13:50 Liczba szacunów: 0
  • Potrzebuje rady.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    pełnoziarniste -szynka -serek wiejski Szynki unikaj, daj pierś z kurczaka, serek ujdzie, ale lepiej zamien np. na twaróg, dodaj warzywa i tłuszcze 5.Obiad 16.00-17.00 -filet z ryby -pieczywo -warzywa Przed treningiem zamiast pieczywa zjedz ryz brązowy/paraboliczny, warzywko moze byc TRENING 6.Odrazu po treningu monohydrat kreatyny 7.Mas

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1138 Data: 2008-10-03 11:36:16 Liczba szacunów: 0
  • Sergiusz Bartoszek - przygotowania do sezonu wiosennego 2019!

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    źcować. Miska cały czas sztywno trzymana. Dzis na ostatni wjedzie makaron z twarogiem i jogurtem islandzkim. Odrobina szalenstwa %-) Ostatnie dni zamiast piersi kurczaka jem filet z indyka. Dobre promo było w Lidlu. Tradycyjnie polewam olejem lnianym, a ostatnio dla odmiany miałem flaszkę oleju z orzechów włoskich. /SFD/2017/12/19/23c853889672431

    Odpowiedzi: 505 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-12-19 18:24:36 Liczba szacunów: 0
  • dżulia - redukcja

    Post
    Ladies SFD

    m skąd mi się wzięło, że mam mieć białka 120g i węgli 120 a reszta to tłuszcze - zaraz poprawię. jeśli chodzi o makrelę to jestem specem od czytania etykiet i to jest zwykły filet z makreli z dodatkiem puree z pomidorów. konfitura i miód out, okey - aczkolwiek w jakimś artykule w regulaminie wyczytałam, że po treningu należy dać, stąd ta łyżeczka

    Odpowiedzi: 83 Ilość wyświetleń: 5906 Data: 2011-11-27 13:11:39 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na redukcję tłuszczu -- POMOCY!!!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    włoskich Płatki owsiane(łyżeczka miodu dla smaku) _ mleko 1,5% 10:30 Pieczywko pełnoziarniste ok 150gr. / 2 kromki Szynka z Indyka(ewentualnie z kurcząt / plasterek na kromkę filet z mintaja 100g(gotowany na parze) + surowa marchew dla smaku + 10g oliwy 13 : 20(obiad - przed treningiem) Pierś z kurczaka / 150 - 200 g smażona na oliwie Kasza - 100 g

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1248 Data: 2011-09-29 18:21:47 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na redukcję tłuszczu -- POMOCY!!!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    do - herbata czerwona/ zielona II Śniadanie w szkole godzina 10;30 Pieczywko pełnoziarniste ok 150gr. / 2 kromki Szynka z Indyka(ewentualnie z kurcząt / plasterek na kromkę filet z mintaja 100g(gotowany na parze) + surowa marchew dla smaku + 10g oliwy 13 : 20(obiad - przed treningiem) Pierś z kurczaka / 150 - 200 g smażona na oliwie Kasza - 100

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1248 Data: 2011-09-29 18:34:38 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na redukcję tłuszczu -- POMOCY!!!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    do + jabłko / banan - herbata czerwona/ zielona II Śniadanie 10:30 Pieczywko pełnoziarniste ok 150gr. / 2 kromki Szynka z Indyka(ewentualnie z kurcząt / plasterek na kromkę filet z mintaja 100g(gotowany na parze) + surowa marchew dla smaku + 10g oliwy 1 kapsułka tranu 13 : 20 Pierś z kurczaka / 150 - 200 g smażona na oliwie Ryż/Kasza gryczana- 10

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1248 Data: 2011-09-30 09:58:35 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] wojtek - Winter shredding feat. Solaros

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Dzień 11 - 29.08 - Volume 1. Trening Suwnica 3x15 Dwójki 3x15 WL 3x15 Wiosło 3x15 Unoszenie na boki 3x15 Wspięcia 3x15 Uginanie ze sztangą 2x15 Francuz 2x15 Całość x 2 - ale drugi obwód skończył się na unoszeniu ramion na boki. Odcięło mi prąd i ani w lewo, ani w prawo... Miało iść jeszcze 15min cardio, ale nie było z czego.... 2. Dieta Pierwszy po

    Odpowiedzi: 1147 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-08-30 08:27:56 Liczba szacunów: 0
  • JuliEvans - dziennik (redukcja)

    Post
    Ladies SFD

    za to wrzuciłam siemie lniane /mniam/) i zamieniłam kurczaka z drugiego śniadania na pangę. Domyślam się że panga może nie być najlepsza bo to jedna z najtańszych ryb, ale że filet z piersi kurczaka to nie miałam pojęcia. Dla mnie zawsze kojarzyły się ze zdrowym odżywianiem Z chęcią bym je zamieniła na coś tańszego tyle, że nie mam pojęcia na co Mo

    Odpowiedzi: 92 Ilość wyświetleń: 5919 Data: 2011-03-17 11:28:47 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs na zupe SFD !!!

    Post
    Kuchnia SFD

    a w smaku pomiędzy gulaszową a strogonowem ,rozgrzewająca, pikantna,aromatyczna . Dobrze komponuje się z makaronem ,ryżem i dodatkiem żółtego startego sera Składniki: -500g.fileta z piersi kurczaka -1 duża cukinia -2 duże/4 małe cebule -4 ząbki czosnku -1 opakowanie włoszczyzny + 4 ziemniaki -1 opakowanie pieczarek -1 przecier pomidorowy/pu

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 7300 Data: 2014-03-17 17:08:15 Liczba szacunów: 0
  • Dieta Redukcyjna do poprawy ?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    t0,3/w21,8 - 100g jogurtu naturalnego b4,3/t2,5/w5,2 BANANA WYWAL,DAJ WARZYWA 3 posiłek (w szkole), godzina: ok.15 (przed treningowy, trening 16:30) -100g pieczony/gotowany filet z pangi b18/t3,8/w0,8 -100g ryz/kasza b6,7/t0,7/w76,5 -20g orzechy włoskie b3,2/t12,06/w2,3 RYŻ BRĄZOWY OCZYWIŚCIE,ORZECHY MOGĄ BYĆ CHOĆ NIE MUSZĄ... 4 posiłek, godzi

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 580 Data: 2010-01-29 21:07:01 Liczba szacunów: 0
  • dieta redukcyjna do oceny - thx z gory

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    midor,sałata, ogórek chuda szynka 80g (np. poledwica sopocka lub szynka z indyka) 10,2 / 0.6 / 0.1 / 49 Razem: 18,4 / 2.3 / 57 / 309 mało białka (liczysz tylko zwierzęce), filet drobiowy w te kanapke sobie wsadź III posiłek ( przed treningowy) 50g kasza gryczana 6,3 / 1,55/ 34.65 / 170 150g piers z kurczaka 32.25 / 1.95/ 0 / 150 Oliwa z oliwe

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 979 Data: 2008-04-03 21:44:29 Liczba szacunów: 0