Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: interwały brzuch

Strona 1 z 9

  • Rzezba, plan, ankieta

    a trening ktory zamierzam robic wyglada tak : poniedzialek plecy + triceps wtorek brzuch + interwaly sroda klatka + przedramię czwartek barki + kaptury piatek brzuch + interwaly sobota uda + łydki + biceps niedziela brzuch +

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 1377| Data: 2011-02-20 12:27:54| Liczba SOGów: 0
  • Trening na rzezbe

    tym stylu. poniedzialek : 10minut bierznia, lawka prosta 4 serie 12/10/8/8, rozpietki takie same serie, biceps, brzuch na koniec wiecej aerobow interwaly . sroda rozgrzewka 10min bierzni triceps, brzuch nogi,interwaly piatek //

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 805| Data: 2011-05-10 21:21:57| Liczba SOGów: 0
  • Prosze o ocene specialistów!!!!!!!!!!!!!!

    piątek barki interwaly 2xtygodniu brzuch 3x w tygodniu

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 693| Data: 2011-04-20 22:54:19| Liczba SOGów: 0
  • interwaly na worku??

    worek bokserski i chcialbym zaczac interwaly na nim czy to wogole mozliwe planuje robic najpierw stretching potem brzuch i potem aeroby.ile powinny trwac i jak wygladac płeć : mężczyzna wiek : 21 waga : 78 wzrost : 182

    Odpowiedzi: 3| Ilość wyświetleń: 831| Data: 2010-12-28 18:14:28| Liczba SOGów: 0
  • Jak poprawic brzuch

    zalozylem ten temat w dziale odchudzanie ale pomocy nie uzyskalem wiec sprobuje tutaj. moim problemem jest moj brzuch jak bylem mlodszy troche mi sie przytylo i zostasla mi opona w jego dolnej czesci ktora znacznie wystaje. ogulnie jestem

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1779| Data: 2009-05-27 22:07:50| Liczba SOGów: 0
  • Interwaly

    witam! mam pytanko odnosnie interwalow. czy taki plan jest dobry. pon trucht 40 min + cwiczenia z kettlami + brzuch wt. interwaly, 10 min ciaglego truchtu na rozgrzanie sie. pozniej 15 sek. sprintu, 30 sek. truchtu, i tak przez 10

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 716| Data: 2013-01-02 14:12:47| Liczba SOGów: 0
  • Dobór planu treningowego

    poniedzilek lapy wtorek plecy środa klatka czwartek nogi przedrami piątek barki interwaly 2xtygodniu brzuch 3x w tygodniu dieta tak na mase do tego 100mety,bialko,kreatyna,bcca trening na mase okres trwania 8tyg około 8h snu

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 763| Data: 2011-04-23 19:10:52| Liczba SOGów: 0
  • 3w1 enty raz | cwiczenia/aero-interwaly/jedzenie

    do sedna sprawy: 1. ćwiczę codziennie 1 wolny dzień w tyg. w domu od paru miesięcy pompki/podciąganie/dipy brzuch kalistenika według ustalonych planów, nie tak jak mi się zechce , zero siłowni, po skończonym treningu widzę ładnie

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 463| Data: 2014-03-10 00:11:12| Liczba SOGów: 0
  • Brzuch - masa, czy najpierw redukcja?

    szybka redukcja tym planem tygodniowym bedzie lepsza od masowania juz na poczatku co i tak bedzie wolnym procesem, a brzuch sam sie zgubi po drodze

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 2050| Data: 2011-11-04 16:20:08| Liczba SOGów: 1
  • brzuch-watpliwosci

    zuzanny,1* interwaly na maszynach/ cardio i duzo rozciagania.. od pewnego czasu nie moge dojsc do porzadku z brzuchem tzn. wystaje.. jestem szczupla 52kg/167cm , cwicze regularnie, dieta raz lepsza raz gorsza ale w miare kontrolowana. brzuch

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 1087| Data: 2011-08-25 05:21:38| Liczba SOGów: 0
  • Trening na brzuch /hst

    witam, moze ktos podzucic jakis fajny trening na wyrzezbienie brzucha co do ,,maszyn´´ do cwiczenia na brzuch posiadam drazek oraz nowa lawke do brzuszkow. robilem abs2 ale podczas

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 580| Data: 2010-06-07 21:42:15| Liczba SOGów: 0
  • Chce osiagnać plaski brzuch na lato

    mam 18 lat waze 78 kg przy wzroscie 189 cm oraz obwodzie talii 87 cm. mimo takiego wzrostu i wagi moj brzuch nadal jest widoczny. przyjolem sobie diete ok 1400 kcal podzielona na 5 posilkow co 3 godziny. jem duzo owocow i

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 888| Data: 2015-02-15 19:02:59| Liczba SOGów: 0
  • Wszystko chude a brzuch jest!!!

    kilo. poszedlem do dietetyczki oczywiscie 1200 ckal schdlem w sumie 54 kilo.... wszystko mi sie zrobilo chude a ma brzuchu zostalo troche fatu... co mogl bym z tym jeszcze zrobic zalezy mi na pozbyciu sie tego tluszczu ale przy zerowym bilansie.

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 1192| Data: 2009-06-19 20:04:13| Liczba SOGów: 1
  • redukcja. brzuch

    tylko weglowodany obcielem przez te 2 tygodnie spadlo mi 7 kilo, klatke mi fajnie odtluscilo tak samo łapy itp. a z brzucha zeszedl mi moze 1 cm a wszystko chyba dobrze robilem: 3 razy silka zawsze po treningu brzuszki. 2 razy interwaly i

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 881| Data: 2010-04-11 10:51:16| Liczba SOGów: 0
  • Trening dla średniozaawansowanego z naciskiem na biceps i brzuch

    push pull legs 3 dniowym. chcialbym cos nowego. obecnie chcialbym wykonac cos w stylu zrzucenia dolnej partii brzucha ale ogolnym przybraniu na masie miesniowej. moim priorytetem sa bicepsy i brzuch waze 85kg 183cm wzrostu. cwicze od roku 3 dni w

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 495| Data: 2016-08-17 15:42:17| Liczba SOGów: 0
  • Moja Pierwsza Dieta: Redukcja

    4 6 x w tyg: 3x trening silowy pn klata,triceps; sr biceps,plecy; pt barki, nogi 2 3 interwaly hiit + brzuch wt czw sob suplementacja: dni treningowe: do sniadania: bcaa 6g + multiwitamina + omega 3 uwzgledniona w diecie po

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 449| Data: 2013-05-30 20:28:43| Liczba SOGów: 0
  • wyrzezbiony brzuch(kaloryfer) - podsumowanie

    witam zamarzyl mi sie powrot do dobrze wygladajacego brzucha. raz juz udalo mi sie calkiem ladnie wyrzezbic m. brzucha i chcialbym to powtorzyc. pozbieralem troche informacji na

    Odpowiedzi: 3| Ilość wyświetleń: 538| Data: 2012-04-30 13:18:31| Liczba SOGów: 0
  • Masa i interwaly

    listopada wiek 18 lat ob bica 40cm wycisk na klatke 130kg wzorst 175cm waga 82kg ob posladkow 104cm ;/ ob brzucha 96cm cel chce zbudowac czysta mase bez tluszczu i zrzucic troche z brzucha i tylka pekaja mi stpodnie i musze kopowawac

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 930| Data: 2009-12-29 12:30:12| Liczba SOGów: 0
  • interwaly czy areoby

    w tygodniu interwalow a 3 razy w tygodniu areoby czy lepiej bieg w miejscu jednym tepem bo problem jest taki ze mam brzuch a jestem chudy he he i chcialbym troche nabrac tej masy ale czystej bez tluszczu

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 337| Data: 2010-12-22 13:28:07| Liczba SOGów: 0
  • DT Dag - przebudowa sredniowiecza

    tluszcz, ale jednoczesnie miec na czym oprzec skore, ktora zostanie po tym tluszczu w ciazy rozeszly mi sie miesnie brzucha, z czasem sie zeszly, ale to cos co mi sterczy z przodu raczej nie nalezy do mnie nie wiem czy to rozwalone miesnie czy

    Odpowiedzi: 779| Ilość wyświetleń: 17123| Data: 2016-03-30 14:17:09| Liczba SOGów: 13

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}