Jest liderem w tym dzialeSzacuny
10058
Napisanych postów
30391
Na forum
22 lat
Przeczytanych tematów
728798
Panowie,Panie (jeżeli tu jakiś zaglądają ale chyba tu nie :) ) przejdźmy do konkretów.
Czyli Wasze plany na 12 sierpień.
Bo ja mam juz plan :
- proponuję:słońce,
-góry,
-wysportowane dziewczyny,
-trening z ciężko umięśnionymi mistrzami kulturystyki
-wszystko w Fitness World-super siłowni w Jeleniej Górze.
Zapraszam wszystkich,którzy nie mają obaw przed cieżkim treningiem :)
Jest liderem w tym dzialeSzacuny
4580
Napisanych postów
49015
Wiek
33 lat
Na forum
16 lat
Przeczytanych tematów
522736
jak ktoś ma ochotę się nieco odstresować po całym tygodniu to polecam darmową (do jutra do godziny 19:00) strzelankę multi w stylu survival horroru o wdzięcznej nazwie Killing floor - graficznie na pewno nie powala, ale za to nie trzeba mieć kompa za grube tysiące, fabula prosta jak budowa cepa - przeżyć zabijając mutanty, możliwy jest też rozwój postaci - poniżej zwiastun grę można pobrać przez steam pobierając kod produktu => TUTAJ
a co do moich ostatnich seansów to wleciał nowiutki sezon 'Prison Break' czy też 'Skazany na śmierć' powiem tak po tych 7 latach (jak ten czas leci) nadal ogląda się starych milusińskich z radością, pomimo, że znowu centrum fabuły skupia się na ucieczce z więzienia nie mamy wrażenia, że oglądamy odgrzewanego kotleta, mimo, że niektóre fakty czy akcje są nieco naciągane to nie wieje nudą czy wtórnością, te 9 odcinków obejrzałem w jeden weekend bez problemu, nie miałem aż takiego parcia na kolejny odcinek, i kolejny, i jeszcze jeden jak w przypadku 'starych' epizodów i sezonów, ale jest dobrze. Fanom serii powinno się spodobać. 5/6
jeśli chodzi o filmy to:
'Autopsja Jane Doe' chyba oczekiwałem za wiele od tego horroru, po prostu dawno tak nie zawiodłem się na jakimś filmie. Dla mnie wiało nudą, a strasznych momentów praktycznie nie było, jakiś tam klimat, ale ogółem nuda chociaż potencjał był. 2/6.
'Konwój' polska produkcja taka w sam raz, nie zła, ale też nie jakiś hicior. Można obejrzeć, koorwujący Więckiewicz zawsze na propsie 4/6
'Prosta historia o morderstwie' kolejny polski film, ale tutaj jest gorzej, nawet dużo. Chyra chyba nigdzie nie był tak 'drewniany', Preis nigdy nie lubiłem, ten młody nawet nie pamiętam jak ma na nazwisko gwiazdą raczej nie zostanie. Omijać z daleka. 1/6.
'Ustawka' komedyjka, śmieszna, typowo amerykański humor - szkoła, brak funduszy, rozwydrzone dzieciaki i zrzędliwi nauczyciele z problemami osobistymi i zawodowymi. Bardzo mi się podobał, wbrew opiniom sieciowym uśmiałem się. 5/6.
'Morderstwo pierwszego stopnia' historia więźnia, który za drobna kradzież trafia do więzienia Alcatraz, spędza lata w izolatce, a po wyjściu z niej zabija współwięźnia. Adwokat stara się udowodnić, że to więzienie zrobiło z niego mordercę i zaczyna walkę z systemem. Film fajny, na początku widzimy info, że jest inspirowany prawdziwymi wydarzeniami. Jak już się wgłębimy w 'fakty autentyczne' to okazuje się, że nasz więznień nie był takim niewiniątkiem jak był przedstawiony w filmie. Ale to jest właśnie różnica między filmem opartym na faktach, a inspirowanym faktami - nie wszyscy dostrzegają tę różnicę. 5/6
'XxX Reaktywacja' czyli Vin Diesel jako babiarz, zabijaka i fan jazdy bez trzymanki. Nie jestem jakimś fanem serii. Jedynkę ledwo pamiętam, dwójki z Ice Cubem chyba nawet nie obejrzałem. Trójeczka to typowy akcyjniak i puszczanie oczka do widza, pojawiają się postaci z poprzednich części. 4/6.
'Nocne życie' po mega nudnej (ale oscarowej ) 'Operacji Argo' Ben Affleck wraca w roli głównego bohatera i zarazem reżysera filmu. I robi to dobrze, bardzo dobrze tak jak w 'Mieście złodziei'. Dla mnie super. Prohibicja, główny bohater stara się wybić ponad przeciętne życie, snując i realizując swój amerykański sen w niebyt bezpieczny i legalny sposób. Stara się to wszystko pogodzi z rozterkami sercowymi. 6/6.
'Amerykańska sielanka' dramat, wzorowa para on sportowiec, a potem dziedzic dobrze prosperujacej firmy, ona miss stanu hajtają się się i na świat przychodzi dziecko, dziecko nie jest tak idealne jak rodzice, jest jąkałą. Nie potrafi odnaleźć się w rzeczywistości, pozostaje w cieniu matki, próbuje przypodobać się ojcu. Lata lecą, wszyscy mieszkają w spokojnej okolicy, dzieciak (córka) przechodzi okres buntu i wciąga się w towarzystwo protestantów. W sąsiedztwie ma miejsce wybuch bomby, który zabija niewinnego człowieka, podejrzenia padają na córkę pary, która znika. Potem to już ciąg tajemnic i odkrywania prawdy. Dla mnie było ok, chociaż parę kwestii nie zostało wyjaśnionych, ale nie wszystkim się spodoba. 4/6.
'John Wick 2 ' czyli Keanu Reeves jako mix Neo i Rambo eksterminuje wrogów z szybkością uderzenia Bruce'a Lee. Powiecie, że to wszystko było. Trup ściele się gęsto, świst kul nie pozwala się nudzić, gracja z jaką bohater rozwala przeciwników zachęca do oglądania kolejnych potyczek. To jest dwójeczka, więc rozwałka do kwadratu. Końcówka taka, że bank powstanie trójka (chyba już trwają zdjęcia), a tam będzie rozpierducha do sześcianu. 5/6
Jest liderem w tym dzialeSzacuny
5418
Napisanych postów
15436
Wiek
40 lat
Na forum
14 lat
Przeczytanych tematów
388531
xxx to chyba nikt nie jest fanem, ot taki sobie film , babajaga2 oglada sie swietnie jak jedynke, killing floor gralem tylko 2 jak byla beta za ktora zaplacilem, juz jest full ktora mam ale jeszcze nie odpalalem... widzialem nowe transformers , fabula jak zwykle ale jak komus podobaly sie poprzednie czesci to na tej sie nie zawiedzie, mily odmozdzacz.
Jest liderem w tym dzialeSzacuny
4580
Napisanych postów
49015
Wiek
33 lat
Na forum
16 lat
Przeczytanych tematów
522736
kilka szkiców koncepcyjnych i zdjęć z planu trzech części 'Obcego' - po więcej wbijcie na profil użytkownika w serwisie imgur => https://valaquen.imgur.com/
Jest liderem w tym dzialeSzacuny
1992
Napisanych postów
19849
Na forum
16 lat
Przeczytanych tematów
732010
Masti, obejrzalem ten film Magellan ktory polecales wczesniej. Nie wiem jak ten film mogl Cie nie zanudzic...
Chociaz sam lubie klimatyczne i spokojne kino SF, to tutaj ledwo wytrzymalem do konca, a tylko dlatego ze liczylem na jakaies odpowiedzi na pytania ktore w filmie padaja. Przeliczylem sie. Film byl nudny jak flaki z olejem i niczego nowego nie pokazal ani niczym choc na moment nie zaskoczyl czy nawet bardziej zaciekawil. Uwazam ten obraz za nieudolna mieszanke Intelstellar z Moon. Jeden maly plus ze miejscami mial dosyc fajna muzyczke ( choc i ta byla podrobka z Intelstellar) O scenografii i ogolnie stronie wizualnej nie ma co nawet wspominac- tak byla fatalna.
Zmieniony przez - Possible w dniu 02.07.2017 23:09:44