Szacuny
11182
Napisanych postów
51935
Na forum
25 lat
Przeczytanych tematów
57816
Witam wszystkich. Jestem typowym laikiem w sprawach KM. Chcialem sie spytac gdzie w Gdyni(jesli wogole są) prowadzone sa zajecia KM, i jakie koszty?
Mialem 2 lata temu operacje -rekonstrukcje wiązadeł krzyżowych, jednak kolano do dzisiaj nie jest do końca sprawne - czy jest to jakies duze przeciwwskazanie na podjecie treningów w Krav Madze?
Szacuny
0
Napisanych postów
28
Na forum
20 lat
Przeczytanych tematów
183
tu masz stronke sekcji w gdyni http://www.kravmaga.gda.pl/ jesli chodzi o przeciwskazania...no coz na pewno ci to nie pomoze, ale lepiej pogadaj z trenerem, na pewno ci doradzi
Szacuny
0
Napisanych postów
10
Na forum
20 lat
Przeczytanych tematów
68
W najblizszy czwartek (14) o godzinie 18.00 jest trening CQB katowickiej sekcji km na 3. stawach-muchowiec w katowicach. Tutaj sa zdjecia z ostatnich cwiczen: http://www.kravmaga.phg.pl/cqb/cqb.html
Szacuny
0
Napisanych postów
10
Na forum
20 lat
Przeczytanych tematów
68