SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

...:::KRAV MAGA:::...-dla kraverów

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 74767

Ankieta

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51564 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam wszystkich. Jestem typowym laikiem w sprawach KM. Chcialem sie spytac gdzie w Gdyni(jesli wogole są) prowadzone sa zajecia KM, i jakie koszty?

Mialem 2 lata temu operacje -rekonstrukcje wiązadeł krzyżowych, jednak kolano do dzisiaj nie jest do końca sprawne - czy jest to jakies duze przeciwwskazanie na podjecie treningów w Krav Madze?

Pozdrawiam i dziekuje za ewentualne odpowiedzi.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 28 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 183
tu masz stronke sekcji w gdyni http://www.kravmaga.gda.pl/
jesli chodzi o przeciwskazania...no coz na pewno ci to nie pomoze, ale lepiej pogadaj z trenerem, na pewno ci doradzi

Damian: powodzenia w budowie woreczka!

Bez komentarza.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 431
Dzięki Dobrzan:D.Prace wyknczeniowe już trwają.Pojutrze będę już wiercił co by go zamontować.No ...taki jestem:)Pozdrawiam

Pozdrawiam Damian.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51564 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Dzięki Dobrzan za linka -co do KM to jednak sprobuje...zobaczymy co z tego wyjdzie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 68
W najblizszy czwartek (14) o godzinie 18.00 jest trening CQB katowickiej sekcji km na 3. stawach-muchowiec w katowicach. Tutaj sa zdjecia z ostatnich cwiczen: http://www.kravmaga.phg.pl/cqb/cqb.html 

bardt-
kill or be killed

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert