SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

rudzilla/ str. 23,48,66/ nowy start str. 69

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 40939

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 634 Wiek 40 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 7275
Witam serdecznie. Ćwiczę już w siłowni ładnych kilka lat i dopiero teraz zauważyłam, że moje treningi i dieta to 365 dni w roku odchudzania i wieczna redukcja. W tym roku postanowiłam to zmienić i pójść rocznym planem uwzględniającym masę i siłę a na końcu dopiero redukcję. Po etapie wprowadzającym jestem już na tzw. masówce. W przeciągu 3 tygodni przytyłam już 4 kg i to zaczęło mnie troszkę niepokoić, dlatego postanowiłam spróbować dietę low carb, którą poleca się dla osób takich jak ja - czyli łatwo otłuszczających się i o typie budowy ciała endo a w dodatku typowa gruszka :) Co powiecie moje drogie Panie na taką dietę w moim przypadku???? Zapotrzebowanie wyszło mi na około 2200 kcal i nie chciałabym go zwiększać, ww chciałabym zacząć na poziomie 40 gramów żeby wejść w ketozę - tak przez dwa tygodnie a potem zwiększać stopniowo aby dojść do 100 - moze 130 gram. To może tyle na początek - pytań mam wiecej ale najpierw chciałabym poznać Wasze zdanie na ten temat.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 634 Wiek 40 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 7275
Chciałabym wypełnić ankietę, żeby wszystko było łatwiejsze ale jak na złość nie moge jej znaleźć - może ktoś podeśle mi linka???
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1056 Wiek 22 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 19998
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 634 Wiek 40 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 7275
Kiedyś był taki gotowiec do wypełnienia a teraz jak na złość go nie moge znaleźć, czy to ja mam problem czy moze coś się zmieniło??? Dzięki za szybką odpowiedź ...
napisał(a)
Specjalista
Szacuny 72 Napisanych postów 26831 Wiek 12 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 282611
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 634 Wiek 40 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 7275
Wiek : 34
Waga : 85
Wzrost : 180
Obwód w biuście : 100
Obwód pod biustem : 83
Obwód talii w najwęższym miejscu : 78
Obwód na wysokości pępka :87
Obwód bioder : 104
Obwód uda w najszerszym miejscu: 62
Obwód łydki : 39
W którym miejscu najszybciej tyjesz : uda, biodra
W którym miejscu najszybciej chudniesz : biust, klatka piersiowa
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: siłownia (3-4/tydz.) w zależności od rodzajów treningów + 2/tydz same aeroby 50 min, rower w ciepłe dni
Co lubisz jeść na śniadanie: nie jadam
Co lubisz jeść na obiad : nie jestem wybredna ale mięcho, makaron, ryż
Co jako przekąskę : jogurt, owoc
Co jako deser : owoc, jogurt
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia, czy regularnie miesiączkujesz, czy bierzesz tabletki hormonalne : bardzo dobry
Preferowane formy aktywności fizycznej: jak dotąd, siłownia i rower na wiosnę - nie przepadam za aerobami bo szybko się nudze za to siłownię uwielbiam
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : trochę spalaczy - różnorakich, białko, czasem bcaa
Stosowane wcześniej diety : zbilansowana

Mam tylko takie zdjęcie jak na razie, dorobię sobie jak najszybciej i dodam, zeby wszyscy mogli się ustosunkowac...





Zmieniony przez - rudzilla w dniu 2011-11-05 08:58:32
napisał(a)
Specjalista
Szacuny 72 Napisanych postów 26831 Wiek 12 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 282611
Wrzuć rozpiskę jedzeniową oraz rozpiskę z treningu.

Trochę nie rozumiem... Chciałabyś masę, siłę, redukcję. Zaczęłaś masę (zmieniłaś dietę czy jak?), ale jak zaczęło jej przybywać(tu pewnie pojawił się tłuszcz i pewnie woda, a nie masa mięśniowa, bo 4 kg masy mięśniowej w ciągu 3 tyg to trochę dużo ), to chcesz się teraz odchudzić?


Zmieniony przez - Ruda_29 w dniu 2011-11-05 09:08:11

A ja nie jestem za ciężka jak na swoją wagę?
http://www.sfd.pl/Ruda_DT_/_Debiuty_2015-t1044538.html

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 634 Wiek 40 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 7275
Rozpiska w przygotowaniu, jak tylko ją zrobię zaraz wrzucę. Czytałam, że low carb jest całkiem fajny na masie gdyż ogranicza przybieranie tłuszczu wiadomo, że mięśnie też będą mniej przybierać ale z tym się pogodzę. Według "super wagi" mam 58 kg mięśni, 27% tłuszczu a 50 % wody. Wiem, że waga nie jest miarodajna ale jakoś tak na jej podstawie zawsze opieram swoje kg + oczywiście centymetry. Nie chcę się odchudzać tylko dalej masować ograniczając szybkie nabieranie tłuszczu. Chciałabym robic masę i siłę na przemian tak do końca stycznia, żeby mieć z czego potem rzeźbić i robić redukcję. Zdaję sobie sprawę, że musze przytyć i z tym się godze.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 634 Wiek 40 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 7275
Trening na masie - zaczerpnęłam od fitnesski sylwetkowej. treningi 3 razy w tygodniu. Poniedziałek: podciąganie na drążku 4x12, przyciąganie drążka wyciągu górnego 3x12 i przyciąganie drązka w poziomie w uchwycie neutralnym 3x12, dodatkowo biceps: sztanga łamana 3x12 oraz wyciąg dolny 3x12 plus triceps drązek górny 3x12 i hantelek jednorącz 3x12. Środa: przenoszenie ciężaru 4x12, wyciskanie hantli na skosie 3x12 oraz rozpiętki hantlami na skosie 3x12 tutaj dochodzą barki: wyciskanie hantli w górę siedząc 4x12, unoszenie ramion w bok 3x12 i unoszenie ramion w bok w pochyleniu do przodu 3x12, Piątek: przysiad ze sztangą 4x12, suwnica pozioma 3x12 oraz unoszenie nóg w lezeniu na brzuchu 4x12, łydki: wspięcia na palce stojąc 3x15 , wspiecia na palce w siadzie 3x15. Dodatkowo w pozostałe dni treningowe brzuch. We wtorki i czwartki marszobieg 50 minut.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 210 Napisanych postów 59591 Wiek 13 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 228104
rudzilla
Trening na masie - zaczerpnęłam od fitnesski sylwetkowej.


A masz implanty w piersiach, że taki trening robisz? "Suplementację" też masz taką jak fitneska?
Co to w ogóle jest za plan? Masa i 2x aero po 50 minut?
Jak się to mówi, pokaż mi d.pę, to powiem Ci kim jesteś. Czyt. daj zdjęcia całej sylwetki.
Dla ścisłości: kobiety o sylwetce typu gruszka NIE powinny bawić się w diety LC


Zmieniony przez - Martucca w dniu 2011-11-05 10:13:42

Matka Chrzestna

NIEDOCZAS mam

napisał(a)
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 171 Napisanych postów 65575 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 188925
LC tak samo ogranicza przyrost masy mięśniowej jak i tłuszczowej. Chcesz odpowienia mase IMO lepiej porzadny trening silowy a diete wpisz dokładnie
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Czas wziąć się za siebie :) Początki metamorfozy - redukcja wagi

Następny temat

Ewawka próba ogarnięcia się

Testosteron dla kobiet Testosteron dla kobiet Ronnie Coleman - odrobina refleksji Ronnie Coleman - odrobina refleksji Melatonina - jak zwiększyć jej naturalną produkcję? Melatonina - jak zwiększyć jej naturalną produkcję? Wpływ białka na ciśnienie krwi Wpływ białka na ciśnienie krwi Skandal na debiutach, Jacek Kramek w akcji... Skandal na debiutach, Jacek Kramek w akcji... Michałki czekoladowe low carb Michałki czekoladowe low carb Od bodybuildingu do bobsleinghu Od bodybuildingu do bobsleinghu Naturalne substancje w spalaczach tłuszczu Naturalne substancje w spalaczach tłuszczu